Stránka 5 z 6

Re: Saab 9-5 2011

Napsal: sob 19 bře 19:32
od merlin
Ked na tym tak rozmyslam Saab vznikol vo Svedsku a kde je uz viac zima ako tam, tak to asi maju perfektne odskusane.

Re: Saab 9-5 2011

Napsal: sob 19 bře 19:35
od goes
urcite nemaji tatry, tam by to uvarili

Re: Saab 9-5 2011

Napsal: ned 20 bře 13:22
od pjanda
U fotek zatim zustanu u naznaku, pockejte si na test :)
9-5 Aero.jpg
Podnikli jsme totiz ve jmenu Muamara odvetny nalet na Windsor a nechci nas dekonspirovat ;)
Nalet.jpg
Reese píše:...k tomu by mě zajímalo:
- jak je na tom ten dvoulit v nízkých ot.? Je to na něj dost těžké auto a bez turba nebude mít výkonu na rozdávání.
- co spotřeba?
- jaká je převodovka?
- jde vypnout ESP?
- jak se chová auto v zatáčkách? Jel jsem s Insignií a ta byla hrozně nedotáčivá, vyloženě prkenné auto.

Asi moc otázek, kdyžtak počkám na ten test :)
Urcite Vam to nepovim v cele siri, ale strucne:
- ano, v nizkych otackach ma ten motor problem. Je to pekny doklad toho, jak turba v nizkych otackach v praxi nemaji papirovy vykon. Graf prubehu vykonu je zrejme bran za situace, kdy turbo dava maximalni plnici tlak vzhledem k otackam, ale toho nez se v praxi dockate... Chce to cca 2 000 ot., aby to reagovalo svizneji a durazneji.
- spotreba je tak nejak v norme, ani mala, ani vysoka, na turbo je vlastne relativne nizka. Economy run 7, bezna jizda kolem 10, sviznejsi 14-15, rychla 18-20, maximum zatim nezjistovano. Spatne to vzhledem k tride, velikosti a hmotnosti neni (auto ma 1,8 tuny), ale zazrak to take neni.
- prevodovka je vynikajici, tipoval bych ji na GM co davali do Astry 2,0 T, chova se velmi podobne. Bez prechodu, velmi dobre synchronizovana a tedy velmi rychla. Skoda trochu nepresneho plynu, hlavne v nizkych ot., ale jinak je razeni radost.
- ESP je plne vypinatelne (tak jak dnes byt muze).
- Chova se to vzhledem k velikosti nesmirne akcne, neodotacivost to skoro nezna. Velmi pekne meni smer, opravdu posloucha a jde tam kam reknete, prat se s tim autem netreba.

Vice v testu :)

Re: Saab 9-5 2011

Napsal: ned 20 bře 13:25
od goes
nedotacivost u novych generaci haldexu apdo. je dost eliminovana proaktivnim systemem pohonu, kdyz pri urcite rychlosti a vytoceni kol zacne spojka sama svirat i kdyz predek neklouze a srovnava pomer prenosu mezip redek a zadek, coz samozrejme zlepsuje prujezd a snizuje sily na prdku a vice to auto vyvazi.

Re: Saab 9-5 2011

Napsal: ned 20 bře 13:36
od pjanda
Urcite, posledni Haldex (resp. to jak s nim elektronika v aute pracuje) je v tomto dobry, pod plynem umi byt pri patricnem zachazeni i pekne pretacivy, aby dostal auto kam zavelis volantem. Ale zakladem je tady naladeni podvozku, chova se to velmi "zatacive" i kdyz se kola jen volne odvaluji.

Re: Saab 9-5 2011

Napsal: ned 20 bře 13:37
od goes
to je kazdopadne dobre

Re: Saab 9-5 2011

Napsal: pon 21 bře 08:59
od Reese
pjanda: Díky za informace, na test si počkám :)

BTW k čemu je to letadlo na head-up displeji?

Re: Saab 9-5 2011

Napsal: sob 02 dub 23:46
od Caddy
parada, na test se moc tesim, tohle auto se mi ze soucasne nabidky libi jako jedno z nejvic...ten design je pecka, stejne jako interier...a uplne nejuzasnejsi je ten pruh zadnich svetel, konecne i evropani vi, jak maji vypadat pekne koncove lampy :)

A ztrata hodnoty je fajn pro budouci kupujici ojetin :)

Re: Saab 9-5 2011

Napsal: úte 05 dub 08:24
od Deli
jen aby nějaká nabídka ojetin byla :D

Re: Saab 9-5 2011

Napsal: úte 05 dub 08:30
od beaumont
Reese píše:BTW k čemu je to letadlo na head-up displeji?
To informuje řidiče, že dosáhl vzletové rychlosti :D

Na test se taky těším...