U fotek zatim zustanu u naznaku, pockejte si na test
Podnikli jsme totiz ve jmenu Muamara odvetny nalet na Windsor a nechci nas dekonspirovat
Reese píše:...k tomu by mě zajímalo:
- jak je na tom ten dvoulit v nízkých ot.? Je to na něj dost těžké auto a bez turba nebude mít výkonu na rozdávání.
- co spotřeba?
- jaká je převodovka?
- jde vypnout ESP?
- jak se chová auto v zatáčkách? Jel jsem s Insignií a ta byla hrozně nedotáčivá, vyloženě prkenné auto.
Asi moc otázek, kdyžtak počkám na ten test
Urcite Vam to nepovim v cele siri, ale strucne:
- ano, v nizkych otackach ma ten motor problem. Je to pekny doklad toho, jak turba v nizkych otackach v praxi nemaji papirovy vykon. Graf prubehu vykonu je zrejme bran za situace, kdy turbo dava maximalni plnici tlak vzhledem k otackam, ale toho nez se v praxi dockate... Chce to cca 2 000 ot., aby to reagovalo svizneji a durazneji.
- spotreba je tak nejak v norme, ani mala, ani vysoka, na turbo je vlastne relativne nizka. Economy run 7, bezna jizda kolem 10, sviznejsi 14-15, rychla 18-20, maximum zatim nezjistovano. Spatne to vzhledem k tride, velikosti a hmotnosti neni (auto ma 1,8 tuny), ale zazrak to take neni.
- prevodovka je vynikajici, tipoval bych ji na GM co davali do Astry 2,0 T, chova se velmi podobne. Bez prechodu, velmi dobre synchronizovana a tedy velmi rychla. Skoda trochu nepresneho plynu, hlavne v nizkych ot., ale jinak je razeni radost.
- ESP je plne vypinatelne (tak jak dnes byt muze).
- Chova se to vzhledem k velikosti nesmirne akcne, neodotacivost to skoro nezna. Velmi pekne meni smer, opravdu posloucha a jde tam kam reknete, prat se s tim autem netreba.
Vice v testu