Ruská auta

Co se jinam nevejde.

Re: Ruská auta

Příspěvekod zelvotron » sob 21 kvě 17:34

Tohle je taky zajímavej obrázek, nakonec to měli udělat už dávno, protože ty starý modely jim dost ubíraly prodeje nových.

Obrázek

Zajímavá je informace, že krátkej hatchback a kombi by mělo zůstat ve výrobě jako kalina, trochu v rozporu s tim jsou ale tyhle uniklý fotky:

Obrázek
Uživatelský avatar
zelvotron
Autoškolák
 
Příspěvky: 37
Registrován: stř 16 úno 15:27

Re: Ruská auta

Příspěvekod pjanda » ned 22 kvě 09:41

zevlotron: Zajimave informace, je videt, ze se o to zajimate o dost vice nez my :) Minimalne Grantu ale budeme sledovat.

Zatim jsme doplnili ke Grante alespon kompletni technicke udaje a specifikace dle ruskeho PDF :) Tabulky jsem zpracovaval osobne, a tak jsou uzasne prehledne ;))

http://www.autoforum.cz/predstaveni/lad ... led-vybav/

Jen jsem nepochopil, co znamenaji ta tri madla :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
 
Příspěvky: 3002
Registrován: ned 06 úno 13:20

Re: Ruská auta

Příspěvekod zelvotron » ned 22 kvě 11:17

Parádní, hlavně přeložení přehledu výbav, když člověka nebaví ty bukvy detailně louskat sám, dal jsem odkaz na LF ;)

3 madla - to budou asi madla nade dveřmi
Vyhřívání zámku kufru, to bude asi spíš myšlený el. otvírání kufru :)

Toho paradoxu, že ten prostřední motor má kapánek lepší zrychlení jsem si taky všimnul, ale nesmíme zapomenout na to, že auto s ním v menší výbavě je lehčí (i když jen o 20 kilo) a nemá klimatizaci. Ale obecně přínos šestnáctiventilu se hodně diskutoval už u desítek (tehdy u 1,5 rozdíl 10 kW a 9 Nm), 16v je ale zase sám o sobě o něco těžší a s vyššími pasivními odpory. V praxi - hlavně pocitově je 8v v nižších otáčkách a při rozjezdu příjemnější a pružnější, ale ani ve vyšších otáčkách nijak výrazně neumírá, 16v v nižších otáčkách je trochu letargičtější a při rozjezdu má poměrně velkou citlivost na dávkování plynu a rád řidiče vytrestá zhasnutím, pokud si nedá pozor. Hlavní výhodou 16v je kultura chodu a nižší hlučnost (hlavně na volnoběh) a pak samozřejmě získává ve vyšších otáčkách řekněme od 3500 až 4000 (což je + hlavně při dálničních rychlostech). 16v myslím víc doplácí na emisní limity, oba motory mají omezovač na 6000 ot, a to právě u 16v hlavně kvůli emisím.

No ale to je v podstatě minulost, teď je ještě otázka jak se do toho projeví elektronický plyn, který je se specifikací Euro 5 u Lady novinkou.
Uživatelský avatar
zelvotron
Autoškolák
 
Příspěvky: 37
Registrován: stř 16 úno 15:27

Re: Ruská auta

Příspěvekod pavproch » ned 22 kvě 12:05

zelvotron píše: elektronický plyn, který je se specifikací Euro 5 u Lady novinkou.

pjanda píše:Obrázek


nárust velikosti, hmotnosti, euro5, elektronický plyn....tak to už je opravdu v prteli (pardón, vlastně sem sem říct že tak je to správně 8-x ), jestli tyhle bruselské eko-socialisticko-eroristické rozmařilosti dorazily už i na širou rus... :-q
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14729
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Ruská auta

Příspěvekod Reese » ned 22 kvě 18:51

pavproch: Jak ten článek čtu, tak ne až tak, ale pokud to chtějí prodávat i v EU, musí tam nějaký eurozáklad mít. Je smutný, jaký přístup vládne světu.

Jo a z těch dvou aut se mi libí to vpravo :) Zadokolka, žádný euro, žádný elektronický plyn. Navíc ta nízká stavba... Švte mě, jak jsou dnešní auta naducaný nad kolama, vč. BMW, který tam dlouho neměůo skoro nic.
Reese
Pan Řidič
 
Příspěvky: 332
Registrován: stř 16 bře 20:15

Re: Ruská auta

Příspěvekod pjanda » ned 22 kvě 19:41

zelvotron píše:Parádní, hlavně přeložení přehledu výbav, když člověka nebaví ty bukvy detailně louskat sám, dal jsem odkaz na LF ;)

3 madla - to budou asi madla nade dveřmi
Vyhřívání zámku kufru, to bude asi spíš myšlený el. otvírání kufru :)


Dekuji :) Meli jsme tam par chybicek, ale s pomoci nesmlouvavych ladofilu jsme to doladili ;)

Jinak mne se zda byt Granta porad "sympaticky staromodni" - rozumna hmotnost, malo zbytecnosti, adekvatni cena... Je samozrejme otazka, jak to bude fungovat, ale to asi jen tak nezjistime.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
 
Příspěvky: 3002
Registrován: ned 06 úno 13:20

Re: Ruská auta

Příspěvekod Vrooom » ned 22 kvě 22:15

Reese píše: Navíc ta nízká stavba... Švte mě, jak jsou dnešní auta naducaný nad kolama, vč. BMW, který tam dlouho neměůo skoro nic.

Presne tohle mi pripada nejmarkantnejsi u mitsubishi evo x, ktery je diky tomu zabity. Tehle ruske popelnici nepomuze nic :)
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 2002
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Ruská auta

Příspěvekod pjanda » úte 07 čer 09:14

Toto me docela pobavilo :)

http://www.autoforum.cz/bleskovky/lada- ... sim-video/

Zajimave je, ze to to auto opravdu vydrzi. U Skodovky 1xx jsem si jisty, ze by se to ohnulo, parkrat jsem dvere relativne malou silou rovnal smerem vzhuru, takze dolu to jiste pujde o to snaze...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
 
Příspěvky: 3002
Registrován: ned 06 úno 13:20

Re: Ruská auta

Příspěvekod metaljohn » úte 07 čer 10:00

To by měli pustit tomu US dealerovi VW, ten by koukal, že to není nic tak neobvyklýho, jak se tam honosí.
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Uživatelský avatar
metaljohn
Mistr volantu
 
Příspěvky: 553
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Svitavy/M. Boleslav

Re: Ruská auta

Příspěvekod Psycho vlk Wolf » čtv 09 čer 18:16

zelvotron píše:........Obrázek


Zdá se mi to nebo je to auto křivé? :-? :D
Peugeot 301 1.6VTi 85kw/115hp

Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
Uživatelský avatar
Psycho vlk Wolf
Mistr volantu
 
Příspěvky: 828
Registrován: stř 18 kvě 11:53
Bydliště: Zoo Praha - oddělení šelem

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní automobilky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník