Myslime to s AF opravdu vazne a mam zde mnohem lepsi podminky pro to venovat se i podobnym vyjimecnym vecem. Jak moc lidi to oceni, to se uvidi, ale verim, ze se jich par najde

Abychom neodbocovali - Evoru pisu ja a je to rozhodne zajimave auto. Je to na jednu stranu posun Lotusu tim smerem, ktery jsem si pral (vetsi a bezne pouzitelnejsi auto), na druhou stranu zustava docela ucelnym sportakem. Skoda veci od Toyoty, ty tomu moc nesedi a me take ne, ale co je naprosto uchvatne je podvozek. Dokonale vyuziva rozlozeni hmotnosti a nizkeho teziste, takhle "zatacive" auto se jen tak nevidi, a pritom naprosto fantasticky pracuje na spatnem povrchu. Na nerovnosech jako by se vznasel, nedava je znat vibracemi ani hlukem, ani na velkych nerovnostech v pulce zatacky neodskoci ani o pid. Trakce je opravdu dokonala - M podvozky jsou v tomto skvele, Porsche podvozky jsou vynikajici, ale tohle je jeste o tridu vys, opravdu v tomto smeru sportak do Ceska jako stvoreny.
Vice v testu
