jarka: Moc se neteste, neni na co
Kdyz se s autem neda radit, da se s nim poradne delat maloco. Neni to pak ani rychle, ani elegantni, ale treba se z toho ve strizne neco vykouzli
Ta hmotnost me take prekvapila, ale v clanku jsem to nekomentoval proto, ze jsem primo u vazeni Evory nebyl a nepodarilo se mi zatim ziskat stoprocentni informaci, jestli to bylo s ridicem, nebo bez. Predpokladam, ze s, nebot bez by to auto muselo byt o stovky kg tezsi, nez udava automobilka, coz vzhledem k nijak zavratne vybave neocekavam. S ridicem by to bylo jakz takz v norme.
Ale at tak ci onak, Evora rozhodne neni lehky Lotus. Nicmene se chova - po mem soudu - mnohem lehceji nez ty skutecne lehke. To auto me svym zpusobem uchvacuje, podvozek musel ladit nejaky genius
Jen mi poad nejde do hlady, ze obe auta, se kterymi jsem mel tu cest, mela naprosto zasadni nedostatky v jinych smerech...
Abyste to pochopil v cele siri - poznal jsem v zivote stovky aut, ale toto razeni bylo daleko nejhorsi, ktere jsem kdy okusil. Bylo asi o 100 procent horsi nez to druhe nejhorsi. Jsem velmi prizpusobivy ridic, nedelaly mi nakonec problemy ani podivna razeni ve starych Peugeotech, ale toto bylo jeste na uplne jine urovni. S tim nebylo realne mozne ciste odradit brzdeni, at jsem delal co chtel... I proto jsem ale presvedcen, ze neco bylo spatne.