Stránka 8 z 11

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: pon 07 bře 23:01
od pjanda
petris: Tu fotku museli delat nejaci hollywoodsti mistri triku ;) Tolik mista tam proste objektivne neni a byt nemuze, podivejte se na fotky v testu, kde normalne konci predni sedadla (az za B sloupky a to bylo foceno nekym, kdo je mensi a nema sedacku az vzadu) a kolik je pak mista mezi B sloupkem a zacatkem motoroveho prostoru. Tam se podle nic rozumneho neda vmestnat...

Ale tak co, i trpaslici se hodi, treba si Evoru oblibi mistni vietnamska komunita :)

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: úte 08 bře 11:09
od petris
Zajímavá cílová skupina, ale proč ne :) Vždy jsem Lotus vnímal jako značku, která má na paměti udržování hmotnosti na uzdě. Že se před nedávnem vydala trošku jiným směrem je patrné už z nabízené možnosti přikoupení nepoužitelných zadních sedadel, namísto ušetření pár desítek kilo hmotnosti. Škoda :-s

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: úte 08 bře 11:23
od charger
petris píše:Zajímavá cílová skupina, ale proč ne :) Vždy jsem Lotus vnímal jako značku, která má na paměti udržování hmotnosti na uzdě. Že se před nedávnem vydala trošku jiným směrem je patrné už z nabízené možnosti přikoupení nepoužitelných zadních sedadel, namísto ušetření pár desítek kilo hmotnosti. Škoda :-s


Proč škoda? :) Dávají lidem na výběr - když tam někdo ty nepoužitelné sedačky chce, třeba na vození psa či dítěte, tak ať. Ten kdo chce ušetřit hmotnost si je pochopitelně neobjedná ;)

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: úte 08 bře 11:34
od Deli
taky myslim :) když to člověk bude mít na normální ježdění, tak proč ne... má si kam dát bundu :D

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: úte 08 bře 11:43
od petris
charger píše:
petris píše:Zajímavá cílová skupina, ale proč ne :) Vždy jsem Lotus vnímal jako značku, která má na paměti udržování hmotnosti na uzdě. Že se před nedávnem vydala trošku jiným směrem je patrné už z nabízené možnosti přikoupení nepoužitelných zadních sedadel, namísto ušetření pár desítek kilo hmotnosti. Škoda :-s


Proč škoda? :) Dávají lidem na výběr - když tam někdo ty nepoužitelné sedačky chce, třeba na vození psa či dítěte, tak ať. Ten kdo chce ušetřit hmotnost si je pochopitelně neobjedná ;)


Z fotek z testu se mi zdá, že dětskou autosedačku by bylo nutné nejprve rozložit na prvosoučástky, aby šla dostat za přední sedadla :) A bundu můžu hodit i na čalounění, nemusím kuli tomu přikupovat 30 Kg držák v podobě sedaček :p Ale jinak souhlasím - kdo chce, ať si je objedná. Jen mi taková možnost přijde dost neLotusovská.

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: úte 08 bře 11:48
od charger
petris píše:
charger píše:
petris píše:Zajímavá cílová skupina, ale proč ne :) Vždy jsem Lotus vnímal jako značku, která má na paměti udržování hmotnosti na uzdě. Že se před nedávnem vydala trošku jiným směrem je patrné už z nabízené možnosti přikoupení nepoužitelných zadních sedadel, namísto ušetření pár desítek kilo hmotnosti. Škoda :-s


Proč škoda? :) Dávají lidem na výběr - když tam někdo ty nepoužitelné sedačky chce, třeba na vození psa či dítěte, tak ať. Ten kdo chce ušetřit hmotnost si je pochopitelně neobjedná ;)


Z fotek z testu se mi zdá, že dětskou autosedačku by bylo nutné nejprve rozložit na prvosoučástky, aby šla dostat za přední sedadla :) A bundu můžu hodit i na čalounění, nemusím kuli tomu přikupovat 30 Kg držák v podobě sedaček :p Ale jinak souhlasím - kdo chce, ať si je objedná. Jen mi taková možnost přijde dost neLotusovská.


Tak docela pochybuji, že by vůbec nějaké takové sedačky dělali, kdyby neměli otestované že i k něčemu budou, třeba pro to dítě. Jinak neLotusovské mi to moc nepřijde, on Lotus je více než jen Seven, Elise a Exige a na praktickou notu lehce brnkal i dříve (Elite, Elan +2 atd)

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: úte 08 bře 12:01
od petris
Jestli k něčemu budou/ nebudou od stolu nezjistíme. Vycházel sem z postřehů z testu a fotek, ze kterých moc použitelně nevypadají.

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: pát 11 bře 21:14
od tomig
Se zpožděním díky za další super test.

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: stř 01 čer 18:06
od pjanda
Resili jsme tu, jak asi funguje ve srovnani se zakladni Evorou verze S. Odpoved neznam, ale neco napovi srovnani Fifth Gearu se zakladni 911. Horny Vicki mohla pridat vice vlastnich dojmu, nebot me zajima predevsim ovladatelnost, ale aspon rychlostne ma Evora S mirne navrch :)


Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: pon 04 črc 14:30
od pjanda
V navaznosti na predchozi debatu - podarilo se nam otestovat i Evoru S, tentokrat dokonce na okruhu:

http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/lot ... ho-okruhu/

Bylo to kratke, tomu odpovida i omezeny rozsah dojmu, ale presto to povazuji za cenne. Mohl jsem "beztrestne" zkusit to, co u Evory nebylo mozne, tj. podivat se az za hranici moznosti toho auto i ve vyssich rychlostech a byl jsem opravdu mile prekvapen. Tak "mazlive" auto s motorem uprostred jsem snad nepoznal.

Skoda toho razeni, ale kdyz vidim, jak s tim pracuje Vicki, muselo byt neco spatne.

Mame k tomu i onboard video, snazil jsem se zajet jedno alespon trochu ciste kolo, ale to zkratka neslo, razeni melo uz zrejme od ctvrtka dovolenou. Ale pokud se mi podari video alespon prehrat ;), neco z toho zkusim sestrihat, neco malo by to rici mohlo.