Stránka 6 z 11

Re: Lotus Evora

Napsal: pon 07 bře 12:38
od goes
kdyz jsem videl kopie vet garaz-clanek tak mne to docela udivilo, ze jsi to takto kopiroval, ze napises to same ale jinymi slovy to pochopim, ale toto mne proste prekvapilo. Jinak zajimavy test, 200 po okreskach no proc ne ;)

Re: Lotus Evora

Napsal: pon 07 bře 12:39
od Deli
ale musím se přiznat, že mě překvapil ten plyn, zrovna u Lotusu bych něco takového nečekal... /:)

Re: Lotus Evora

Napsal: pon 07 bře 12:44
od goes
mne prekvapila ta vaha, na to jak je to velke - proc to vazi 1400 kilo? kde je chyba, kdyz si vezmu, kolik vazily sedany pred 10ti lety a to byly vetsi s podobnym motorem, tak proc sportak za 1,5 mega a vice, ktery ma hafo lehkych materialu vazi tolik? na cem sakra tu vahu nabral?

Re: Lotus Evora

Napsal: pon 07 bře 12:45
od pjanda
Tohle neni garaz ;) Par veci jsem napsal urcite stejne jako jsem naznacil zde, protoze to tak proste je :) Ale nic jsem nekopiroval, pokazde jsem to psal, takze 1:1 to nebude jiste. Ty asi dve veci, ktere zaznely na obou mistech, jsou pro me velmi dulezite - hlavne jsem se chtel odrazit od srovnani s mensimi Lotusy. Krom toho, prekryv ctenaru magazinu a fora je opravdu maly. Zajimave clanky dnes uz dokazou pritahnout i pres 1 000 ctenaru za den a tady si to same mohli precist tak jednotky lidi...

Jinak 200 po okreskach, to sis vyvodil sam, ja nepsal, kde vsude jsme s tim jezdili :) Ale samozrejme, ma-li byt test co k cemu, musi reflektovat ruzne zpusoby vyuziti zakazniky a zrovna tohle je auto hlavne na vikendove projizdky po beznych silnicich, rekl bych.

Re: Lotus Evora

Napsal: pon 07 bře 12:47
od mmira
ad vaha. imho je to dost jasne. i Evora musi plnit stupidni pozadavky EU na pasivni bezpecnost. takze veskere vyztuhy, deformacni zony atd...

Re: Lotus Evora

Napsal: pon 07 bře 12:47
od pjanda
Ano, plyn je zklamani, cekal bych hlavne duraz na ovladatelnost. On v podstate prisel, ale plyn nejak minul... Rikal jsem hned po testu, ze to auto je skvele, akorat veci od Toyoty se moc nepovedly :)

No a mohlo by to byt lehci, nesporne, u Lotusu jsme zvykli na jina cisla. Na druhou stranu, ktery sportak teto velikosti, vykonu a ceny vazi mene?

Re: Lotus Evora

Napsal: pon 07 bře 12:54
od goes
pjadna: to ze vazi jini vice neni omluva, proste nechapu kde ta auta tu vahu berou. Pouzivaji lehke vysokopevnostni oceli, mnoho casti auta uz jsou z plastu, lehke slitiny na motorech apod. tak proc to vazi o 200-300 kilo vice?

jinak tech 200 a okreska - nebudeme to pitvat, ale je nam jasno. A jeden odstavec z testu jsi tu postnul do diskuse ;)

Re: Lotus Evora

Napsal: pon 07 bře 12:59
od Deli
já bych taky řekl, že na Lotus to není žádná sláva, ale na dnešní dobu pořád dobré :) ale vůbec nechápu proč berou motory od Toyoty :-\

Re: Lotus Evora

Napsal: pon 07 bře 13:03
od goes
Deli píše:já bych taky řekl, že na Lotus to není žádná sláva, ale na dnešní dobu pořád dobré :) ale vůbec nechápu proč berou motory od Toyoty :-\
maji s toyotou dlouholetou spolupraci, holt Proton a toyota se bratri dlouho

Re: Lotus Evora

Napsal: pon 07 bře 13:05
od mmira
goesi, lehke vysokopevnostni oceli porad vazi presne to, co tezke nepevnostni oceli ;) jen jich lze pouzit mensi objem, prave zasluhou te zvysene pevnosti. ovsem nezapominej na to, ze co se ubralo na objemu pouziteho kovu treba na kastli, se pridalo jinde na nove zavedenych prvcich. ono to taky souvisi s cim dal tim vyssi pevnosti ve zkrutu.

osobne doufam, ze se konecne v brzke dobe podari zlevnit vyrobu dilu z plastu obsahujicich CF. tim by mohla byt auta jeste pevnejsi a soucasne vyznamne lehci pri zachovani stavajici ceny.