Stránka 4 z 11

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: sob 26 úno 17:05
od Deli
ona by většina aut vypadala lépe bez přední značky... ale nevim jak by se pak řešilo měření na úsekovkách :D

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: sob 26 úno 17:11
od merlin
Na slovensku sa to riesi nalepkou. Viem ze obcas to policia neuznava, ale pri takej cene auta obcasna pokuta nemoze majitela odradit.

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: sob 26 úno 18:52
od Caddy
nojo, copak pokuta, jenze u nas, kdyz narazis na kokota, muzes skoncit bez papiru, s pokutou likvidacni a bez par bodu....

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: sob 26 úno 21:46
od pjanda
S Lotusem Evora se policii nestavi, kolem te se jen s pozdravem projizdi ;)

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: ned 27 úno 17:35
od petris
pjanda píše:petris: Zlobil bych se na mistni politickou garnituru, ze nas nuti vozit auto oznackovane z obou stran nez na Lotus, ze dela auta tak aby v prve rade fungovala a ne si padala kolem ramen s predpisy te ktere zeme...


A která evropská země umožňuje jezdit bez přední RZ, nebo s nalepovací? Českých zákonodárců se v tomto ohledu nehodlám vůbec zastávat, ale rozhodně nejsme jediná země, kde je nutností mít pevnou značku. Tak si myslím, že by se tomu automobilky mohly přizpůsobit (stejně jako se musí přizpůsobit 1000+1 dalších legislativních nařízení), aby se dala instalovat nějakým rozumným způsobem.
Co se týče funkce - 99 % produkce automobilek funguje i s řádným místem na přední RZ, tak by to mohl dokázat i Lotus.

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: ned 27 úno 18:30
od pjanda
petris: Ze to neumoznuji tam ci onde pro me neni zadny argument, to prece neznamena, ze to tak je dobre. Ja rikam, ze pro identifikaci auta bohate postacuje znacka zadni a kdyz uz bych se na nekoho zlobil, tak na ty, kteri nas (navic velmi agresivne...) nuti vozit i tu predni.

Jinak se Lotus jiste mohl prizpusobit, ale neprizpusobil. Ja mu to nevycitam, protoze za prioritni povazuji udelat dobre auto, ne dobre vyhovet predpisum, ktere s funkci auta nemaji nic spolecneho. Jen konstatuji, ze tomu rozumim a nekritizuji to, protoze me vice zajima "jak funguje auto" a ne "jak na nej jde pridelat znacka".

Ale o tom se da diskutovat donekonecna, nesmite brat ma popichnuti tak vazne :) Nicmene budu vzdy stat za tim, ze ten problem nezacina u Lotusu, ale u nesmyslnych predpisu...

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: ned 27 úno 19:43
od goes
ono by bylo rychlejsi napsat v jake zemi neni predni znacka povinna, nez psat, kde je. A tim bychom zjistili, ze mimo par zemi je predni znacka povinna uplne vsude a to v predepsane podobe.

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: ned 27 úno 20:14
od brasci
floriďák kedysi machroval, že tam vpredu nemusí byť :)

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: ned 27 úno 20:26
od merlin
Tak v USA urcite nie, ale povadal by som ze nie vsetko co nie je dovolene je automaticky zakazane... pokial viem minimalne v BA sa nalepka toleruje.

Re: Lotus Evora

PříspěvekNapsal: ned 27 úno 21:05
od petris
pjanda: V tomto se nazorove rozchazime. Dle meho lotus 100% funkcni auto do provozu nevytvoril prave na zaklade opomenuti objektivni nutnosti mit na celni strane namontovanou RZ. O smysluplnosti tohoto narizeni muzeme vest debatu jako dlouho chceme, ale na vysledku to nic nezmeni.

A pokud ponechame stranou pripadne funkcni problemy s timto uchycenim RZ, uz samotna esteticka stranka veci je dle meho nazoru dostatecnym duvodem vymyslet prihodnejsi misto na znacku (na tak hezkem aute pusobi takto nabastlena predni RZ jako bradavice na nose modelky).