Jaguar a dalsi britske zverstvo
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Pokud jsem Tě pochopil správně, tak ty jsi jel za 10,9 a kámoši za 32 
Pokud v Jaguáru nezvýšili účinnost jejich motorů, tak rozhodně nejeli naplno
			
			
									
									Pokud v Jaguáru nezvýšili účinnost jejich motorů, tak rozhodně nejeli naplno
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
						- 
				janosik.kopac
 - Autoškolák
 - Příspěvky: 58
 - Registrován: čtv 07 dub 10:24
 
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
HondaMan: 5.0V8 ma (na rozdiel od stareho 4.2V8) priame vstrekovanie a osobne je spotreba pre mna prijemnym prekvapenim. 
Neviem, s akymi Jagmi si doteraz jazdil. Ja ostatne motory neviem posudit, kedze som ich nikdy nevlastnil. Kazdopadne na patlitrovy osemvalec s kompresorom sa mi zda spotreba dost priazniva.
			
			
									
									Neviem, s akymi Jagmi si doteraz jazdil. Ja ostatne motory neviem posudit, kedze som ich nikdy nevlastnil. Kazdopadne na patlitrovy osemvalec s kompresorom sa mi zda spotreba dost priazniva.
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
						MB E53AMG + Lex RX450hL
- řidičBOB
 - Antiradar FAN
 - Příspěvky: 28760
 - Registrován: stř 16 úno 20:26
 - Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
janosik: je ale pravda, že když se chce, tak to jde  
			
							
			
									
									250kW
195kW
100kW
						195kW
100kW
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Ahoj Bobe, už delší dobu mi vrtá hlavou jak se dostáváš k takhle silnej autům (R36, CLS, XFR, 550i).řidičBOB píše:janosik: je ale pravda, že když se chce, tak to jde
Takovej JOB bych bral
- 
				janosik.kopac
 - Autoškolák
 - Příspěvky: 58
 - Registrován: čtv 07 dub 10:24
 
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
550i? To znie zaujimavo - treti moj kandidat (druhy bol Cadillac CTS-V), nez som kupil XFR. Keby si porovnal 550i a XFR, co by si z toho vybral?
(osobne som do BMW5 nesiel hlavne kvoli tomu, ze je to "masovka" a o par mesiacov uz bude na kazdom rohu. Navyse sa mi stale nepaci interier. U 550i navyse majitelia boli sklamani zo zvuku, ktory - na rozdiel od rovnakeho motoru v X6 - je neskutocne utlmeny)
			
			
									
									(osobne som do BMW5 nesiel hlavne kvoli tomu, ze je to "masovka" a o par mesiacov uz bude na kazdom rohu. Navyse sa mi stale nepaci interier. U 550i navyse majitelia boli sklamani zo zvuku, ktory - na rozdiel od rovnakeho motoru v X6 - je neskutocne utlmeny)
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
						MB E53AMG + Lex RX450hL
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Pokud Tě zajímá i odpověď člověka, který jel pouze v 535d a 535i, zatímco v Caddym a Jagu ne, tak já bych bez zaváhání vzal Cadillac CTS-V, a to s ruční převodovkou.
			
			
									
									Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 
						- 
				janosik.kopac
 - Autoškolák
 - Příspěvky: 58
 - Registrován: čtv 07 dub 10:24
 
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Beaumont: o Tvojej slabost pre CTS-V viem dobre 
 U mna to bolo velmi dlho hlavne medzi XFR a CTSV vyrovnane, nakoniec zvitazil design (XF je pre mna proste "stihla elegancia", CTS skor "wrestler") a "ponuka kera sa neodmita" (povodne som mal zameraneho cierneho so svetlo bezovym interierom, ale su proste ponuky, pri ktorych sa neda odolat). Btw cierno-cierny CTS-V s manualom som takmer kupil kusok od Mnichova, len unho nebol odpocet DPH a tak sme si s majitelom neplacli.
			
			
									
									ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
						MB E53AMG + Lex RX450hL
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Jo, to pamatuji - 12-14 litru pri totalnim sebezapreni, to se mi porad nezda jako moc velka vyhrařidičBOB píše:janosik: je ale pravda, že když se chce, tak to jde
![]()
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
						Skanz3n