Zdravím,
chtěl bych si pořídit Cadillac Seville čtvrté nebo páté generace, na co bych si měl dát při koupi pozor? Jaké jsou časté problémy?
Předem díky za odpovědi
Koupě Cadillac Seville (1992-2004)
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát 03 črc 15:44
Re: Koupě Cadillac Seville (1992-2004)
jsi si vedom toho, ze tam je 4kvalt automat? nesedel jsem v tom, ale zprevodovani bude imho hodne dlouhe
predpokladam, ze na spotrebu nehledis, mesto je ti snad jasne okolo dvacky na 100
a dalnicni tempo i pri tom 4tem stupni pojede na prase
dobre si to rozmysli
EDIT: pokud to nebude nekde chcat olej, tak to bude urco zrezle
predpokladam, ze na spotrebu nehledis, mesto je ti snad jasne okolo dvacky na 100
a dalnicni tempo i pri tom 4tem stupni pojede na prase
dobre si to rozmysli
EDIT: pokud to nebude nekde chcat olej, tak to bude urco zrezle
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Cadillac Seville (1992-2004)
Myslim ze nadpis clanku a prisluchajuce video budu dostatocne napomocne...
https://www.autotrader.com/car-video/vi ... 4979960232
https://www.autotrader.com/car-video/vi ... 4979960232
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Koupě Cadillac Seville (1992-2004)
Autor je pravděpodobně buď troll nebo člověk, který se potřebuje zbavit přebytečných financí. Pokud platí druhá varianta, můžu raději poslat číslo účtu, kam lze nadbytečné peníze zaslat.
Btw. benzín nestojí tolik jako v 90. letech v E-merice, kdy se ten caddy začal prodávat.
Btw. benzín nestojí tolik jako v 90. letech v E-merice, kdy se ten caddy začal prodávat.
Re: Koupě Cadillac Seville (1992-2004)
Cadillac Seville ti bude žrát mezi 10-13 litry. Tedy spotřeba zcela normální s ohledem na objem, počet válců a výkon.
Auto samo o sobě je dobré a ten automat je zcela nejmenší, tedy bych řekl spíše žádný problém toho auta. To že má 4 stupně vnímat nebudeš a auto jezdí velmi hezky jak v akceleraci tak i na dálnici. Lidi zde popisující auto jen podle obrázku vůbec netuší co je to zač, natož aby v tom někdo jel.
Co se týče problémů, tak to auto má zásadní problém a to motor Northstar. Ten motor byl i s ohledem na soudobou konkurenci hi-tech motor. Co se konstrukčně nepovedlo jsou šrouby v hlavě. Při určitém nájezdu někdy typicky kolem 100-150 tis km dojde k povolení hlav válců od bloku a motor začne ztrácet vodu. Levně se to vyřešit nedá, auto je předokolka s napříč motorem a nedá se k němu dostat jinak než ten motor vyndat. Pak koupit opravnou sadu, převrtat díry složit to dohromady. Z tohoto důvodu ty auta se jit nedají na silnicích potkat. Znalců těchto motorů v EU/ČR moc nebude a samotná oprava bude stát velmi podobné peníze co stálo to auto. Takže pokud nenarazíš na kus, kde byl tento problém vyřešen a to prokazatelně s dokumentací tak to auto nemá cenu kupovat, leda že ho prostě chceš protože nejsou a nebudou protože jich prostě přežije velmi málo.
Další problém nikterak zásadní jsou elektronické tlumiče, budou hlásit závadu. Dá se to vyřešit zakoupením normálních pasivních tlumičů co mají oblbovák, že auto bude spokojený a žádný error to dávat nebude
Možná je třeba i zmínit že s vyšším nájezdem km je zcela standardní projev vyšší spotřeba oleje. Ve většině případů přes staré těsnění kolem ventilového systému a výměna vodou chlazeného alternátoru uloženého dole ve "V" motoru je taky pěkný ojeb.
Jestli jsi z řady snílků, co někde našel celkem majestátně vypadající a moderní Sevillu za 50-60 tis s pocitem že našel sweet point za své poslední úspory, tak je to tím že to auto bude chtít odhadem tak 200 tis na opravách jen těch věcí co jsou známé a pak náklady na klasickou údržbu jako každého jiného podobného auta. Pro klid duše bych si nechal tak 300 tis bokem na servis.
Pokud chceš Cadillaca, tak bych volil modely s novější a inovovanou verzí motorem Northstar, tedy ročníky 2005+ a nebo naopak starší modely s motorem 4.5 a 4.9 PFI což jsou neprůstřelné motory. Popřípadě Broughama 5.7 motorem, to je motor z Corvetty a nejenže je to OHV nesmrtelný, ale i velmi dobře a levně servisovatelný.
Přistupuj k tomu jako kdyby jsi na bazaru viděl Sko Mercedesa, 7čku BMW nebo A6 za 60 tis. Neexistuje nic jako levné luxusní auto.
Auto samo o sobě je dobré a ten automat je zcela nejmenší, tedy bych řekl spíše žádný problém toho auta. To že má 4 stupně vnímat nebudeš a auto jezdí velmi hezky jak v akceleraci tak i na dálnici. Lidi zde popisující auto jen podle obrázku vůbec netuší co je to zač, natož aby v tom někdo jel.
Co se týče problémů, tak to auto má zásadní problém a to motor Northstar. Ten motor byl i s ohledem na soudobou konkurenci hi-tech motor. Co se konstrukčně nepovedlo jsou šrouby v hlavě. Při určitém nájezdu někdy typicky kolem 100-150 tis km dojde k povolení hlav válců od bloku a motor začne ztrácet vodu. Levně se to vyřešit nedá, auto je předokolka s napříč motorem a nedá se k němu dostat jinak než ten motor vyndat. Pak koupit opravnou sadu, převrtat díry složit to dohromady. Z tohoto důvodu ty auta se jit nedají na silnicích potkat. Znalců těchto motorů v EU/ČR moc nebude a samotná oprava bude stát velmi podobné peníze co stálo to auto. Takže pokud nenarazíš na kus, kde byl tento problém vyřešen a to prokazatelně s dokumentací tak to auto nemá cenu kupovat, leda že ho prostě chceš protože nejsou a nebudou protože jich prostě přežije velmi málo.
Další problém nikterak zásadní jsou elektronické tlumiče, budou hlásit závadu. Dá se to vyřešit zakoupením normálních pasivních tlumičů co mají oblbovák, že auto bude spokojený a žádný error to dávat nebude
Možná je třeba i zmínit že s vyšším nájezdem km je zcela standardní projev vyšší spotřeba oleje. Ve většině případů přes staré těsnění kolem ventilového systému a výměna vodou chlazeného alternátoru uloženého dole ve "V" motoru je taky pěkný ojeb.
Jestli jsi z řady snílků, co někde našel celkem majestátně vypadající a moderní Sevillu za 50-60 tis s pocitem že našel sweet point za své poslední úspory, tak je to tím že to auto bude chtít odhadem tak 200 tis na opravách jen těch věcí co jsou známé a pak náklady na klasickou údržbu jako každého jiného podobného auta. Pro klid duše bych si nechal tak 300 tis bokem na servis.
Pokud chceš Cadillaca, tak bych volil modely s novější a inovovanou verzí motorem Northstar, tedy ročníky 2005+ a nebo naopak starší modely s motorem 4.5 a 4.9 PFI což jsou neprůstřelné motory. Popřípadě Broughama 5.7 motorem, to je motor z Corvetty a nejenže je to OHV nesmrtelný, ale i velmi dobře a levně servisovatelný.
Přistupuj k tomu jako kdyby jsi na bazaru viděl Sko Mercedesa, 7čku BMW nebo A6 za 60 tis. Neexistuje nic jako levné luxusní auto.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát 03 črc 15:44
Re: Koupě Cadillac Seville (1992-2004)
Díky za pěknou a plnohodnotnou odpověď!