Není to nesmysl a velmi se pleteš. Když už, tak "klasický průmyslový" řemen není to, cos vyjmenoval, ale jsou to řemeny typu XL/L/H/XH
Gumové řemeny totiž spatřily světlo světa dříve než ty polyurethanové. Řemeny se dělí podle mnoha kategorií - tou nejzákladnější je právě rozdělení podle aplikace - na průmyslové a automobilové.
HTD je záležitost někdy z 80. let, GT2 mnohem později a GT3 je tak 6 let starý typ. Ono to vlastně ani není typ. Proti GT2 se liší pouze tím, že je antistatik. PolyChain do té skupiny ani v podstatě nepatří, i když je jejich pevnostním vrcholem, jelikož od HTD/GT2/GT3 se odlišuje tím, že je z polyurethanu a proto, aby byl pevný a zároveň se ohnul přes nějaký normální průměr, je na své vnější straně odlehčený vroubkováním. Jako rozvodový se tudíž nepoužívá. Jeho poslední evolucí je CarbonGT - a oba jsou výlučně pro těžší průmyslové aplikace.
Na obrázku na 100% není PolyChain, ale gumový ozubený řemen profilu HTD8. Jak jsem psal - fotka není úplně kvalitní, ale už podle barvy kordu bych řekl, že to fakt není rozvoďák.
O řemenech fakt něco málo vím

BTW: jakou normu nebo co spešl myslíš?
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3