Stránka 14 z 21

Re: Ford obecně

PříspěvekNapsal: čtv 29 čer 11:30
od HondaMan
FoFo3 jsem měl na týden jako náhradní auto a upřímně jsem se těšil, až mi vrátí OIII. Důvody jsou úplně stejné jako u FoFoII. Příšerné sedačky, laciný a za mě opravdu ošklivý interier (pokud se dobře pamatuji, tak tam byly 4 nebo 5 displayů a každý byl podsvícený jinou barvou...)
Připadal jsem si jak v korejském autě z 90's.

2 otázky:
Proč Ford?
Proč naftu když Ford má vcelku slušné turbobenziny?

Re: Ford obecně

PříspěvekNapsal: čtv 29 čer 11:36
od oxik
Proč Ford? Protože jsem s ním docela spokojený, nebudí pozornost lidí ani zlodějů a tak nějak vím, co čekat. Ten interiér se mi docela líbí.

Proč nafta? Protože by jezdil pravidelně jen delší trasy, žádný město, žádná kudla, navíc benzínů už máme dost, nafta v Galaxym mi docela vyhovuje (Tam je 2.2 s powershiftem).

Uvažoval jsem nad silnějším Mondeem, ale aut, co žerou přes 10l máme taky dost, takže asi tak. :D

Re: Ford obecně

PříspěvekNapsal: pát 30 čer 10:01
od V12
V pripade FFII zalezalo na vybave, Ghia bola do luxusu, Titanium viac sportovejsi, subjektivne som citil rozdiel v sedadlach dost velky. Rozdiel bol aj v naladeni ESP. 2.0TDCI bol Ghia, ESP naladene relativne citlivo, aj pri minimalnom smyku reagovalo, 2.0i Titanium, citelne tvrdsi podvozok, ESP dovolilo vacsie psie kusy. Mam 1.78 a 95 kg, nikdy som sa vo Focuse II necitil stiesnene. Co sa tyka jazdnych vlastnosti, tam kde sla OIII pomaly cez strechu, s FFII 2.0i s prstom v nose, s 2.0TDCI s oboma rukami na volante vzhladom na vyraznejsi sklon k nedotacavosti ako benzinak, aj napriek tomu bol po jazdnej stranke podstatne lepsi, ako vodicsky tupa O III. FF III som skusal 3 kusky :
- 1.6 TiVCT 77kW - brrrrr, nikdy viac, absolutny lenochod, hnusne tupe riadenie, dynamika na bode mrazu
- 1.6 TiVCT 92kW - standardne sede, nevyrazne auto, nicim nenadchne, nicim neurazi,
- 1.0 EB 125 HP - prekvapeny z agility motora, ktory nepatri do auta, ale do kosacky, po jazdnej stranke takmer tak dobry, ako moj predosly FFII 2.0i, ochotny do zakrut, velmi slusna dynamika okrem sialene dlhej sestky (teoreticky do 267 km/h) znemoznujucej jej pouzitie na cokolvek ine ako udrziavanie rychlosti po rovine, resp. iba velmi miernych kopcekov. Ked ho porovnavam s 2.0i 107kW, rozdiel v dynamike minimalny, atmosfera bola iba o chlp lepsia, co sa tyka spotreby, priepastny rozdiel v prospech toho Ecoboostu

Teraz uz 3 roky jazdim s obstaroznym Mondeom 2.5T, chyba mi ale obratnost na psie kusy stale pripraveneho Focusu II. Dynamika je ale vdaka motoru niekde uplne inde.

hondaman :
Povozil som sa v Civicu 2008, bol to 1.4 iVTEC ked si dobre pamatam. Na tom aute bola dobra iba velmi zaujimava pristrojovka. Inak absolutne nic. Male, neprakticke, mizerny vyhlad sikmo dozadu... Malo to seststupnovu prevodovku, na sestke to rychlost drzalo len na rovine a za bezvetria, takze jej pouzitelnost takmer nulova. Necudo, ked maly motor daval v 2500 otackach iba 110 Nm. Nez toto, radsej som kupil z Aciek toho benzinoveho Focusa II. Takze asi tak.

Re: Ford obecně

PříspěvekNapsal: pát 30 čer 11:12
od HondaMan
S 1.0 EB jsem pár dnů jezdil a pro babu dobré. Já bych si ale musel připlatit za 1.6 EB, který je po všech stránkách lepší.

Ad Civic: 1.4 i-VTEC v Civicu je chyba způsobená touhou prodávat "Civic již od 3XX YYY Kč". Kdo si koupí nižší střední s atmo 1.4 musí počítat s odpovídající dynamikou. 1.8i nebo 2.2d jsou s vyšší výbavou moc fajn auta.
V Civic 9g je pro spořílky fajn i 1.6i-DTEC, který poskytuje dostatečnou dynamiku při spotřebách i hluboko pod 5...

Re: Ford obecně

PříspěvekNapsal: pát 14 črc 07:06
od V12
Jj, EcoBurty 1.6/1.5 su ina kava. Hlavne ten 134kW, vo Focuse III ide takmer tak dobre, ako 166kW dvaapolliter v Mondeu.

Re: Ford obecně

PříspěvekNapsal: pát 14 črc 07:51
od k86
Mam FFIII po FL 2.0TDCI a jsem maximalne spokojenej. Ja mel podminku naftu, takze dvoulitr byl jasna volba.
Bohuzel pro Benzin I pres nespornou kvalitu EB, je spotreba o cca 2 - 2.5l vys nez u nafty.

Interier je des, to se shodneme, ale da se na to zvyknout kompenzaci za podvozek a rizeni

Re: focus st rs mk2

PříspěvekNapsal: sob 22 črc 19:46
od Slav3k
Dobrý den.
Prosím, je tu někdo, kdo je vlastníkem nějakého Fordu a byl by ochoten sdělit svoje pocity a postřehy na Ford ideálně Focus Mk2. Budeme pravděpodobně kupovat ojetého Focuse 1.6 na LPG a já bych rád před koupí zjistil maximum informací.
Velmi děkuji za jakékoli konstruktivní komentáře a přeji příjemný víkend.
Slávek

Re: focus st rs mk2

PříspěvekNapsal: sob 22 črc 20:15
od vonkreuz

Re: focus st rs mk2

PříspěvekNapsal: ned 23 črc 00:48
od HondaMan
Ano mam doma FoFoII poFL.
Za mě žádná sláva, ale za ty peníze...
Co Tě zajima?

Re: focus st rs mk2

PříspěvekNapsal: ned 23 črc 07:29
od Slav3k
Ahoj,

Na nás čeká FF II 2006 takže před FL předpokládám. Chtěl bych věděl s čím jsou problémy, co se kazí, jak je to s dostupností a cenou náhradních dílů a práce na tom autě? Nemáš to náhodou na LPG?
Dal by jsi nějaké rady, co omrknout před tím než podepíšeme smlouvu? Auto jsme důkladně prohlédly, karoserie je v TOP stavu, interiér velmi čistý a udržovaný, stejně tak servisní kniha přepečlivě vedená. Při zkušební jízdě jsme z auta celkově měli dobrý pocit z toho co jsme jako laici schopni poznat. Žádné podivné zvuky, brzdy brzdí, snad jen možná jsem měl pocit že při brždění někdy trochu pískaly, to je ale spíš vlastnost než porucha ne?

kontaktoval jsem také předchozí majitele, ti nám něco pověděli o autě. Říkali že ok, že se jim auto líbilo, jen měli možnost koupit nové. Říkali také ale že: "S LPG problém není, ale je potřeba dalších jiných investic: hučí ložisko u převodovky, zadní brzy, filtry, olej, chtělo by to rozdělovník mazání LPG. Tak si zjistěte kolik by vás to stalo a zda se to ještě oplatí kupovat"
Kromě těch brzd netuším co ten zbytek je zač a kolik by tak mohla stát oprava. My jsme si při jízdě žádného hučení ani nevšimli. To ložisko u převodovky - díl jsem našel na internetu třeba do tisícovky, kolik ale stojí práce na tom netuším. Ale tak snad to nebude o tolik horší než servisovat fábii ne?


Moc díky :)