od V12 » pát 30 čer 10:01
V pripade FFII zalezalo na vybave, Ghia bola do luxusu, Titanium viac sportovejsi, subjektivne som citil rozdiel v sedadlach dost velky. Rozdiel bol aj v naladeni ESP. 2.0TDCI bol Ghia, ESP naladene relativne citlivo, aj pri minimalnom smyku reagovalo, 2.0i Titanium, citelne tvrdsi podvozok, ESP dovolilo vacsie psie kusy. Mam 1.78 a 95 kg, nikdy som sa vo Focuse II necitil stiesnene. Co sa tyka jazdnych vlastnosti, tam kde sla OIII pomaly cez strechu, s FFII 2.0i s prstom v nose, s 2.0TDCI s oboma rukami na volante vzhladom na vyraznejsi sklon k nedotacavosti ako benzinak, aj napriek tomu bol po jazdnej stranke podstatne lepsi, ako vodicsky tupa O III. FF III som skusal 3 kusky :
- 1.6 TiVCT 77kW - brrrrr, nikdy viac, absolutny lenochod, hnusne tupe riadenie, dynamika na bode mrazu
- 1.6 TiVCT 92kW - standardne sede, nevyrazne auto, nicim nenadchne, nicim neurazi,
- 1.0 EB 125 HP - prekvapeny z agility motora, ktory nepatri do auta, ale do kosacky, po jazdnej stranke takmer tak dobry, ako moj predosly FFII 2.0i, ochotny do zakrut, velmi slusna dynamika okrem sialene dlhej sestky (teoreticky do 267 km/h) znemoznujucej jej pouzitie na cokolvek ine ako udrziavanie rychlosti po rovine, resp. iba velmi miernych kopcekov. Ked ho porovnavam s 2.0i 107kW, rozdiel v dynamike minimalny, atmosfera bola iba o chlp lepsia, co sa tyka spotreby, priepastny rozdiel v prospech toho Ecoboostu
Teraz uz 3 roky jazdim s obstaroznym Mondeom 2.5T, chyba mi ale obratnost na psie kusy stale pripraveneho Focusu II. Dynamika je ale vdaka motoru niekde uplne inde.
hondaman :
Povozil som sa v Civicu 2008, bol to 1.4 iVTEC ked si dobre pamatam. Na tom aute bola dobra iba velmi zaujimava pristrojovka. Inak absolutne nic. Male, neprakticke, mizerny vyhlad sikmo dozadu... Malo to seststupnovu prevodovku, na sestke to rychlost drzalo len na rovine a za bezvetria, takze jej pouzitelnost takmer nulova. Necudo, ked maly motor daval v 2500 otackach iba 110 Nm. Nez toto, radsej som kupil z Aciek toho benzinoveho Focusa II. Takze asi tak.