Ford Cougar

Cadillac, Dodge, Ford, Hummer, Chevrolet, Chrysler ad.
kokotov
Adept autoškoly
Příspěvky: 11
Registrován: ned 17 bře 19:55

Ford Cougar

Příspěvek od kokotov »

Tak od koupe Toyoty Celicy jsem nakonec upustil, zamiloval jsem se do Forda Cougar. Muze mi nekdo rict vic? Hlavne co se tyce spotreby, 2500ccm a 125kw je docela dost, ale na netu jsem nasel recenze lidi co jezdi za 7 litru, a nekterych co rikaji ze jezdi za 12 coz je docela rozdil... precejen jsem student tak chci neco s cim se da jezdit levneji a co se libi holkam. Dale bych se chtel zeptat, jestli nekdo nevi jak je to s mistem na nohy u ridice, mam pres dva metry a potrebuji proto dost mista, ale hadam ze diky svym rozmerum to nebude problem.

Mam moznost jej koupit v hoooodne dobrem stavu s 130 000 najetymi km za cca 60 000, tak se ptam, co vy na to... (bude to moje prvni auto)
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3974
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Ford Cougar

Příspěvek od HondaMan »

Pokud hledáš hezké, spolehlivé, důstojně jedoucí a trochu bezpohlavní auto, tak to špatná volba není.
Pokud jsi z vesnice/maloměsta, budeš jezdit jako důchodce z 90% mimo město, asi se na 7 podíváš, ale moc bych s tím nepočítal. Každý kůň potřebuje žrát a dlouhodobou bych počítal kolem 9, pokud budeš využívat potenciál častěji, tak spíš 11.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Ford Cougar

Příspěvek od x2005 »

Kolega měl stejný motor v tehdejším Mondeu a byl v tom mezi 12 až 14 dle aktuální trasy. Ale jeho tehdejší jízdní styl by byl dnes označený jako čisté silniční pirátství. 9 s nějakým zapřením půjde, ale miň bych si nenalhával. Popravdě to auto je asi nejhezčí zvenku. A nepočítej, že si někdo sedne dozadu. Největší předností tohohle auta bude, že je to celkem rarita na silnicích.
kokotov
Adept autoškoly
Příspěvky: 11
Registrován: ned 17 bře 19:55

Re: Ford Cougar

Příspěvek od kokotov »