whitelist & blacklist

Volné diskuse na libovolná témata...

Re: whitelist & blacklist

Příspěvekod Brus » stř 16 kvě 21:04

pavproch píše:A Česká Pošta z Rožnova p. R na Hutisko (vzdušnou čarou asi 6km) přes Holomóc.... :ymhug:


V pripade ceske posty bych si tim sice nebyl jist, ale jinak ta logistika je pomerne jednoduchy obor a spocitat co a jak kam posilat z hlediska nakladu a casu neni az tak slozite.

Cili se jim to asi vyplati :ymhug:
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
Brus
Letec
 
Příspěvky: 1564
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: whitelist & blacklist

Příspěvekod Stepan » čtv 17 kvě 10:34

Stepan píše:* ok, už se mi trošku srovnal tep. Takže slušněji:

Jestli máte sklony k masochismu a chcete si nechat zkurvit geometrii na nápravách nebo prorazit disk (protože řidič vymete každou díru), postát si nějaký čas v servisu (protože budete muset na výměnu spálený spojky), darovnat nějaké peníze na pomoc postiženým (protože dostanete flastr ze stacionárního radaru, ikdyž ho Genovo hlásilo), zjisti, že i při přerazení 4-5 může auto cuknout a jít přes synchron, poslechnout si pár keců na téma jak je vaše auto na hovno (protože kámoš má woe předminulou generaci v chipu a to tahá daleko víc ty vole), rozbít držku o vlastní palubovku (protože řidič má tu drzost dělat meziplyny, které zjevně absolutně neovládá, na cizím autě, takže si kolem 70km prostě narve 3-2, železo třískne a vy málem letíte sklem před auto) a po přežití celý týhle krutojízdy nedostat ani účtenku, protože "to nějak nejde, sorry", nechte si zavolat želvu od Modrý Anděl. Budete sice čekat hodinu, ale za ten zážitek to stojí.

Jednoznačný highlight byl rozhodně tak 300 metrů od baráku při odbočování, kdy si říkám "to auto nějak táhne doleva, jak kdyby přibržďovalo" a ta korpuletní paní (SPZ auta s kterým přijela 6AP 2813) mi ještě drze odpoví "no jo, to nesmíte lítat jak hovado (ano, hovado), pak se to vymlátí"



NIKDY VÍC!


byl jsem obdařen telefonátem z nějaký customer care linky

Dobrý den, já Vám volám v souvislosti s Vaší stížností na našeho řidiče. Chtěla jsem se zeptat, zda máte vozilo nějak prokazatelně poškozeno


Ten důraz na slovo prokazatelně byl slyšet i v tom přeslazeném hlásku. Jsme si to vysvětlili a myslím, že už mi paní nikdy nezavolá :(

abgx1: Základní situace, kdy se v normálním autě nejčastěji pálí spojka, je rozjezd "moc plynu, moc spojky", kdo tvrdí, že se mu to v jeho začátcích nestávalo, tomu se to stává dodnes.
K tomu analogicky, když třeba podřadíš přes spojku proti kopci, jdeš hned na plyn a přes spojku si dorovnáváš otáčky, aby to s autem necuklo. A mnoho dalších situací. Vpodstatě kdykoliv spojka prokluzuje, klidně i při rozjezdu, dochází k jejímu opotřebení. No a když jedeš moc jako prase, třeba si dorovnáš otáčky při nějakém netrefeném meziplynu do vysokých otáček, tak to zasmrdí. Jasně, pokud nemáš zrovna Hyundai, tak ta spojka to párkrát přežije. Ale je to zbytečný poškozování materiálu. A spojka spotřebák nemá bejt, ať si říká kdo chce, co chce. Maximálně spojkový ložiško.

Za mě platí, že spojka má klouznou při rozjezdu a pak až při parkování. Během jízdy k tomu není důvod. :ymhug:

Samozřejmě, v tom úvodním postu to byla do jisté míry nadsázka. Na výměnu to nebylo. Ale už je to načatý a u pár měsíců starého auta to zamrzí.
1.3MPi --> 2.0CRDi --> 1.4 16V --> 2.0TDi -->R6T? :ymdevil:
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 1946
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: whitelist & blacklist

Příspěvekod Zajda » čtv 17 kvě 11:27

O objednání služby snad záznam existuje, takže po případné výzvě o odpustek za rychlost se můžeš těm pitomcům aspoň revanšovat, stačí úřadu sdělit pravdu:)
Vorsprung durch traktor.
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 637
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: whitelist & blacklist

Příspěvekod Stepan » čtv 17 kvě 11:34

Uvidíme. V Praze toho moc nechodí :ymhug:
1.3MPi --> 2.0CRDi --> 1.4 16V --> 2.0TDi -->R6T? :ymdevil:
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 1946
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: whitelist & blacklist

Příspěvekod řidičBOB » čtv 17 kvě 11:42

Pamatuji si historku, jak si dvě američanky půjčily v Kongresovém centru Opel Corsa a z IP Pavlova volaly, že auto nejede a něco tam hrozně smrdí... Nakonec z nich vypadlo, že celý Nuselák daly na jedničku a přes spojku :-)
Naposledy upravil řidičBOB dne čtv 17 kvě 14:31, celkově upraveno 1
--> Srdce má své důvody, o kterých rozum nic neví <--
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 17580
Registrován: stř 16 úno 20:26

Re: whitelist & blacklist

Příspěvekod abgx1 » čtv 17 kvě 13:56

Takze robim zle ak podradzujem cez spojku? Pytal som sa viacero ludi z okolia, a vsetci zrovnavaju cez spojku...
abgx1
Pan Řidič
 
Příspěvky: 345
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: whitelist & blacklist

Příspěvekod driver » čtv 17 kvě 14:09

Spojku jakýkoliv prokluz v záběru amortizuje, co chceš řešit? Čím víc, tím hůř
Cyklisto, sesedni z kola !
Uživatelský avatar
driver
Mistr volantu
 
Příspěvky: 987
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: whitelist & blacklist

Příspěvekod Stepan » čtv 17 kvě 14:45

Optimální to není. Podívej se, jak spojka funguje "uvnitř" a tu chvíli ti bude jasný, že otírání součástek o sebe nevyhnutelně povede ke zničení spojky. Nebude to hned, při rozumném zacházení to nebude ani za 50 tis. km, spíš ani za 100 nebo 150. Ale jednou tp přijde. No čím agresivnějc to budeš dělat, tím rychlejc to zničíš.

Maximálně ohleduplný je jedině přesně trefený meziplyn s dvojitým vyšlápnutím. Cokoliv pod tím je kompromis. Na druhou stranu, nemusíš se toho bát. Otec najel na 1.9TDI 400 tisíc, spojku neměnil, meziplyny nedává.
1.3MPi --> 2.0CRDi --> 1.4 16V --> 2.0TDi -->R6T? :ymdevil:
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 1946
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: whitelist & blacklist

Příspěvekod mattonecz » čtv 17 kvě 15:00

To driv pujde setrvak a pri nem se stejne ta spojka dela.
Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 1 180Ps/290Nm
mattonecz
Mistr volantu
 
Příspěvky: 585
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: whitelist & blacklist

Příspěvekod janjan » pát 18 kvě 06:50

Stepan píše:Optimální to není. Podívej se, jak spojka funguje "uvnitř" a tu chvíli ti bude jasný, že otírání součástek o sebe nevyhnutelně povede ke zničení spojky. Nebude to hned, při rozumném zacházení to nebude ani za 50 tis. km, spíš ani za 100 nebo 150. Ale jednou tp přijde. No čím agresivnějc to budeš dělat, tím rychlejc to zničíš.

Maximálně ohleduplný je jedině přesně trefený meziplyn s dvojitým vyšlápnutím. Cokoliv pod tím je kompromis. Na druhou stranu, nemusíš se toho bát. Otec najel na 1.9TDI 400 tisíc, spojku neměnil, meziplyny nedává.


Můžeš mi vysvětlit, jak dvojité vyšlápnutí spojky při meziplynu (u moderních aut) ovlivňuje její životnost v porovnáním s meziplynem s jedním vyšlápnutím?
janjan
Pan Řidič
 
Příspěvky: 309
Registrován: čtv 18 úno 09:15

PředchozíDalší

Zpět na Ring volný

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků