Rodinne auto
Rodinne auto
Aktualne resime rodinny rozpocet na dalsich 6 mesicu(10-2022 az 03-2023), v breznu konci technicka a polovicka rozhodla, ze pokud chci vymenit povoz, tak mam prednest moznosti. Aktualni a6 c6 avant 2.8 154kW je prostorove i vykonem tak nejak OK.
Spotrebu neresim, nafta ne-e. Momentalne auto jezdi jen o vikendu. Okolo 15k-20k km za rok.
Jeden svist v domacnosti a dalsi by mel byt na ceste, co nejdrive.
Tedy 2 dospeli plus dve detske sedacky. Polovicka by rada neco s vyssim posedem(ja ne), obstal jsem to argumentem, SUV typu Q7 nebo Volvo XC90 je pro parkovani ve zdejsich podminkach zlym snem. Nynejsi sirka 1855mm je i tak dost omezujici. Vsechny ty parkoviste jsou nalajnovany jako pro Suzuki Jimny
Nabizi se volby:
1) A6 C7 Avant 2.8 (162kW), sirka 1874mm, velikostne i zvykem stejne auto. Bohuzel 3.0 motorizace skoro k nenalezeni. Vykonostne bych se chtel trochu posunout o par kW vys.
2) A6 C7 allroad 3.0 (228kW), rozmer by mel byt stejny jako vyse 1). Je jich jako safranu a vetsina najeto uz ke 100k km. Coz mi moc nevoni. Vztahuju vyber na vozy okolo najezdu 50k-60k km.
3) S4 B8 Avant 3.0(245kW), sirka 1826mm. Nekde jsem zaslech, ze A4 se vnitrnim prostorem priblizuji A6. Predpokladam, ze vzadu stejne dospely clovek sedet nebude, takze prostor pro nohy by nemel byt problem, asi se spise jedna o prostor pro predni dve sesle a kufr jelikoz na chatu vzdy vezem dost kramu.
4) MB C218 CLS350 verze Shooting Brake (225kW), sirka 1881mm. Trochu me sere ten selector pro AT prevodovku na volante(misto ovladace sterace). Mozna jen vec zvyku. Polovicce to nevadi vubec. 4Matic bohuzel k nenalezeni.
5) MB W212 E350 (200kW). Sirka 1854mm. Ovladac AT viz 4). Moc jich ve 4kolce neni, ne ze by musel byt, ale hodi se.
dost velky vyber, nekdy i najezd pod 50k km.
6) 3series F30 N55 335i(225kW). Sirka 1828mm. Skoro nejsou. A kdyz ano, mimo rozpocet.
5series F11 535i(225kW) Mimo rozpocet. 528i(179kW) Dala by se najit. (Sirka 1860mm).
v MB a bmo se vubec nevyznam, takze ty motorizace mi nic nerikaji. co se tyce prevodovek v Audi, jsem obeznamen.
MB a bmo automat mi zase nic nerika.
Mel by nekdo priminku k vyse uvedenemu vyberu? Budu rad za nasmerovani. Chtel bych alespon omezit vyse zminene volby, abych nemusel objizdet moc ruznorodych aut.
Koukal jsem i po Passatech, ale jelikoz je k mani jen 4hrnek, takze OUT.
Pokud jsem vynechal nejaky povoz, budu rad za doplneni.
Spotrebu neresim, nafta ne-e. Momentalne auto jezdi jen o vikendu. Okolo 15k-20k km za rok.
Jeden svist v domacnosti a dalsi by mel byt na ceste, co nejdrive.
Tedy 2 dospeli plus dve detske sedacky. Polovicka by rada neco s vyssim posedem(ja ne), obstal jsem to argumentem, SUV typu Q7 nebo Volvo XC90 je pro parkovani ve zdejsich podminkach zlym snem. Nynejsi sirka 1855mm je i tak dost omezujici. Vsechny ty parkoviste jsou nalajnovany jako pro Suzuki Jimny
Nabizi se volby:
1) A6 C7 Avant 2.8 (162kW), sirka 1874mm, velikostne i zvykem stejne auto. Bohuzel 3.0 motorizace skoro k nenalezeni. Vykonostne bych se chtel trochu posunout o par kW vys.
2) A6 C7 allroad 3.0 (228kW), rozmer by mel byt stejny jako vyse 1). Je jich jako safranu a vetsina najeto uz ke 100k km. Coz mi moc nevoni. Vztahuju vyber na vozy okolo najezdu 50k-60k km.
3) S4 B8 Avant 3.0(245kW), sirka 1826mm. Nekde jsem zaslech, ze A4 se vnitrnim prostorem priblizuji A6. Predpokladam, ze vzadu stejne dospely clovek sedet nebude, takze prostor pro nohy by nemel byt problem, asi se spise jedna o prostor pro predni dve sesle a kufr jelikoz na chatu vzdy vezem dost kramu.
4) MB C218 CLS350 verze Shooting Brake (225kW), sirka 1881mm. Trochu me sere ten selector pro AT prevodovku na volante(misto ovladace sterace). Mozna jen vec zvyku. Polovicce to nevadi vubec. 4Matic bohuzel k nenalezeni.
5) MB W212 E350 (200kW). Sirka 1854mm. Ovladac AT viz 4). Moc jich ve 4kolce neni, ne ze by musel byt, ale hodi se.
dost velky vyber, nekdy i najezd pod 50k km.
6) 3series F30 N55 335i(225kW). Sirka 1828mm. Skoro nejsou. A kdyz ano, mimo rozpocet.
5series F11 535i(225kW) Mimo rozpocet. 528i(179kW) Dala by se najit. (Sirka 1860mm).
v MB a bmo se vubec nevyznam, takze ty motorizace mi nic nerikaji. co se tyce prevodovek v Audi, jsem obeznamen.
MB a bmo automat mi zase nic nerika.
Mel by nekdo priminku k vyse uvedenemu vyberu? Budu rad za nasmerovani. Chtel bych alespon omezit vyse zminene volby, abych nemusel objizdet moc ruznorodych aut.
Koukal jsem i po Passatech, ale jelikoz je k mani jen 4hrnek, takze OUT.
Pokud jsem vynechal nejaky povoz, budu rad za doplneni.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5655
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rodinne auto
Ja bych osobne siel cestou Allroadu, hlavne ak bola vyslovena poziadavka na vyssi posed. Ja Passatom Alltrack vyriesil rovnaku poziadavku a polovicka je nadmieru spokojna ( ak ho predam, tak ona sa priputa k autu a ide s nim ). A6 bude mat ako bonus vyhodu vzduchu, ktory este pomoze s vyssim posedom a vyssi podvozok a viac gumy na kolesach uz sa parkrat nam hodili tiez...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Rodinne auto
Dodge Journey s Pentastarem? Tady mají jeden hezký: http://www.chrysler-pardubice.cz/autoba ... mist-2017/
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř 10 srp 17:17
Re: Rodinne auto
Nechápu, jak můžeš mít problém s parkováním u A6, která je o centimetr a půl širší, než Focus 2.
Já osobně bych koupil Mondeo MkV s 2.0 Ecoboostem. Má to 176 kW, velký jak prase, nenápadný, podvozek taky pořád skvělej. Že to má 4 hrnek bych vůbec neřešil.
Já osobně bych koupil Mondeo MkV s 2.0 Ecoboostem. Má to 176 kW, velký jak prase, nenápadný, podvozek taky pořád skvělej. Že to má 4 hrnek bych vůbec neřešil.
Re: Rodinne auto
@Jenyk
hmm, motoristicky asi ok. Interierem ne, na 2017 rv. to vypada tak spise na 2007. Na nasem trhu jsou ale jen verze 2.4(129kW?) a 2.7(136kW?).
@Tvoja mama
Ford se u nas neprodava, auto velke jako prase je mi k nicemu, potrebuju kompaktni rozmery. A to ze ty neresis 4hrnek, neni moje vec, ja ano.
Ja problem s parkovanim nemam, ale abys vylezl ven, musis prepnout telo to modu jesterka. Ja jsem "scihly jako lanka a krasny jako scesti", ale abys vytahl dite ze sedacky tak ty dvere proste potrebujes otevrit o neco vice.
Na ukazku, parkovaci stani v nedalekem nakupaku. Borec s MBckem tam sice vletel jako kokot, ale i tak tam proste pro dve celkem rozmerove normalni auta, misto nazbyt neni.
hmm, motoristicky asi ok. Interierem ne, na 2017 rv. to vypada tak spise na 2007. Na nasem trhu jsou ale jen verze 2.4(129kW?) a 2.7(136kW?).
@Tvoja mama
Ford se u nas neprodava, auto velke jako prase je mi k nicemu, potrebuju kompaktni rozmery. A to ze ty neresis 4hrnek, neni moje vec, ja ano.
Ja problem s parkovanim nemam, ale abys vylezl ven, musis prepnout telo to modu jesterka. Ja jsem "scihly jako lanka a krasny jako scesti", ale abys vytahl dite ze sedacky tak ty dvere proste potrebujes otevrit o neco vice.
Na ukazku, parkovaci stani v nedalekem nakupaku. Borec s MBckem tam sice vletel jako kokot, ale i tak tam proste pro dve celkem rozmerove normalni auta, misto nazbyt neni.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Rodinne auto
Nechci ti do toho moc kecat, ale přijde mi, že tam ta čára na zemi je dvojitá a zatímco MB stojí na své čáře, ty stojíš na jeho... Nebo? Průakznější by byl širší záběr, jak široký ten chlívek ve skutečnosti je.
Jinak řešíš centrimetry, které IMHO nic neřeší. Ty chlívky jsou většinou malé obecně a to, jestli má auto 1855mm (současné) nebo 1881mm (nejširší) nebo 1826mm (nejužší) v tom nehraje moc roli. Oproti současnému to je +26mm, resp. -29mm. Při tom, jak umí mnozí perfektně parkovat by ti kolikrát nestačio auto ani o 25cm užší, aby ses vešel.
Jinak řešíš centrimetry, které IMHO nic neřeší. Ty chlívky jsou většinou malé obecně a to, jestli má auto 1855mm (současné) nebo 1881mm (nejširší) nebo 1826mm (nejužší) v tom nehraje moc roli. Oproti současnému to je +26mm, resp. -29mm. Při tom, jak umí mnozí perfektně parkovat by ti kolikrát nestačio auto ani o 25cm užší, aby ses vešel.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Rodinne auto
@petr_riha
vsak rikam, MB parkuje size jako kokot(cary jsou dvojite a on stoji uz mimo svoji lajnu), ale ty chlivky jsou opravdu uzke.
Tusim v pravo stala Honda nebo Subaru a mel na opacne strane lizal svoji lajnu taky. Zkusim priste blejsknout sirsi pohled.
Koukl jsem na net a vypada ze jedno parkovaci misto,vnitrni vzdalenost mezi bilymi pruhy je 1900mm. Sirku jednoho bileho pruhu neznam ale tipl bych tak 140mm? Coz by pri idelanich podminkach mohlo by tak 400mm mezi auty. Co si budem povidat, neni to nic moc.
Jinak i ty sirky aut jsou spise informativni, abych zustal u auta s priblizne stejnymi rozmery, nerad bych prave skocil do kategorie auta 2m sirky.
vsak rikam, MB parkuje size jako kokot(cary jsou dvojite a on stoji uz mimo svoji lajnu), ale ty chlivky jsou opravdu uzke.
Tusim v pravo stala Honda nebo Subaru a mel na opacne strane lizal svoji lajnu taky. Zkusim priste blejsknout sirsi pohled.
Koukl jsem na net a vypada ze jedno parkovaci misto,vnitrni vzdalenost mezi bilymi pruhy je 1900mm. Sirku jednoho bileho pruhu neznam ale tipl bych tak 140mm? Coz by pri idelanich podminkach mohlo by tak 400mm mezi auty. Co si budem povidat, neni to nic moc.
Jinak i ty sirky aut jsou spise informativni, abych zustal u auta s priblizne stejnymi rozmery, nerad bych prave skocil do kategorie auta 2m sirky.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Rodinne auto
Sice ta fotka už je pryč, ale psal jsem, že on stojí na své čáře, zatímco ty stojíš zadkem na jeho. Podle fotky parkuje jak kokot někdo jiný (ale chápu, že pokud z druhé strany stál někdo taky na čáře, tak tam jinak zaparkovat nešlo, jen podotýkám, že nemáš úplně pravdu).
Kažopádně řešíš fakt drobné a nicneřešící milimetry. Řešením by pro tebe bylo auto se šoupačkama na straně, ale takové asi nechceš Jinak je to fakt hra o milimetry v místě, kde chybí desítky centimetrů.
A pokud jsou pro tebe ty milimetry tak rozhodující, tak vlastně nevím, proč ten topic vzniknul - vezmi to nejužší, co tam máš a jinými parametry ti vyhovuje, čili asi tu S4 nebo co tam bylo. Nebo neřešit milimetry a parkovat u sloupu/vedle invalidy, za který se schováš a který ti poskytne dostatek prostoru.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Rodinne auto
Hra na milimetre. Navyše keď tá šírka sa meria v najširšom mieste, teda späťáky, čo o skutočnej šírke veľa nehovorí.
Re: Rodinne auto
Čičo: Nikoliv, v TP je šířka bez zpětných zrcátek.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW