Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Jednak je tam konečně 4G připojení pro infotaiment a zadruhé dokonalé pokrytí GSM internetu na horách operátorem...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Volkswagen obecne
Vítajtě v tyrolských alpách
Iděm krížiť nápravy
Chvala jak ho znáte
Iděm krížiť nápravy
Chvala jak ho znáte
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27162
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
BTW: to nesmyslné podřazování dělá i předchozí verze
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Me se moc libi. Jenom kdyby to nebylo o 100k drazsi nez Q7. Cekal jsem teda rozumnejsi cenu. Takle asi vezmu Q7...
Re: Volkswagen obecne
100K v základu nebo ve finální konfiguraci? Protože Audi má často slušnou cenu v základu, ale pokud tam chceš mít věci jako volant nebo sedačky, tak musíš přikoupit příplatkovou výbavu (která je navíc šíleně provázaná) pomalu za půl mega i u blbé A4. U Q7 raději ani nepřemýšlím.
Re: Volkswagen obecne
Ještě k Touareg a jeho podvozku...
Rasťo! Copaks dosud nejel v Čajén3 ?!
Rasťo! Copaks dosud nejel v Čajén3 ?!
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Volkswagen obecne
Obe auta se slusnou vybavou a obdobnou cenou podle konfiguratoru. Jenom sleva na touareg je proste mensia ve vysledku je drazsi. Pritom q7 ma vyhodu 7mist.EL_XEL píše:100K v základu nebo ve finální konfiguraci? Protože Audi má často slušnou cenu v základu, ale pokud tam chceš mít věci jako volant nebo sedačky, tak musíš přikoupit příplatkovou výbavu (která je navíc šíleně provázaná) pomalu za půl mega i u blbé A4. U Q7 raději ani nepřemýšlím.
Re: Volkswagen obecne
Musím si poplakat, potřebuju seřídit radar tempomatu a první volný termín ve slušném servisu (v Brně) je až 6. 6., no tak budu teď jezdit po staru. Člověk si ani neuvědomí, jak moc šikovná věc ten adaptivní tempomat je, dokud mu nechybí (plus mě teda rozčiluje ten oranžovej trojúhelníček
BTW: To mi opět připomnělo můj dávný stesk s naladěním pedálu plynu u VW gruppe. Jak v Octavii RS tak v Golfu mám problém udržet konstantní rychlost, ten plyn se musí vyloženě jenom lechtat. V SLK, které má podobný výkon jako R, je to mnohem snazši. Nevím přesně proč, ale to naladění plynu je tam IMHO mnohem lepší.
BTW: To mi opět připomnělo můj dávný stesk s naladěním pedálu plynu u VW gruppe. Jak v Octavii RS tak v Golfu mám problém udržet konstantní rychlost, ten plyn se musí vyloženě jenom lechtat. V SLK, které má podobný výkon jako R, je to mnohem snazši. Nevím přesně proč, ale to naladění plynu je tam IMHO mnohem lepší.
Re: Volkswagen obecne
Ještě řekni, že neumíš ovládat pedály bez bot, naboso a jsi totálně zdiskreditovaný
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)