VCDS - jak kodovat (VW Group)
Re: Škoda Auto obecně
hlavně pokud se jedná o jazykové mutace VCDS, tak položky zůstávají na stejném místě a číselné názvy jednotlivých jednotek/modulů taktéž. buďte rádi za takovéhle blbuvzdorné zatrhávání políček, já začínal ještě na hexadecimalu a to bylo něco
Re: Škoda Auto obecně
Hele tohle jde i z mobilu
Volej např do Motorpower (nebo kdekoliv jinam kde nejsou učni) a nastaví Ti i intenzitu jasu svícení nebo volbu jednotlivých segmentů a máš to z krku za pár minut a když si dokoupíš moduly tak lze i dynamické blinkry ala Audi, jediný problém je když děláš něco čemu nerozumíš
Volej např do Motorpower (nebo kdekoliv jinam kde nejsou učni) a nastaví Ti i intenzitu jasu svícení nebo volbu jednotlivých segmentů a máš to z krku za pár minut a když si dokoupíš moduly tak lze i dynamické blinkry ala Audi, jediný problém je když děláš něco čemu nerozumíš
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27053
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
driver: mě je jasný, že ty to umíš nastavit přes mobil i bez připojení k ŘJ Ale to je jiná pohádka...
Stepan: jaký souvis má italština s němčinou??
Ale je to jednoduché - v Německu se vcelku pohodlně domluvím anglicky. V Itálii rád trávím dovolenou a čím více na jih, tím méně jazykové vybavenosti (nejezdím do hotelů a turistických destinací). Tam ti italština hodně otevírá možnosti. A také s nimi už nějaký pátek spolupracuji.
BTW: dokonce i v Pze, když přijdeš do italské restaurace (kde opravdu pesrsonál nemluví česky, resp. hodně špatně) a začneš mluvit italsky, tak si vždy sedneš a chovají se k tobě jinak, jako k "cizákům"
Stepan: jaký souvis má italština s němčinou??
Ale je to jednoduché - v Německu se vcelku pohodlně domluvím anglicky. V Itálii rád trávím dovolenou a čím více na jih, tím méně jazykové vybavenosti (nejezdím do hotelů a turistických destinací). Tam ti italština hodně otevírá možnosti. A také s nimi už nějaký pátek spolupracuji.
BTW: dokonce i v Pze, když přijdeš do italské restaurace (kde opravdu pesrsonál nemluví česky, resp. hodně špatně) a začneš mluvit italsky, tak si vždy sedneš a chovají se k tobě jinak, jako k "cizákům"
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Mě to překvapilo vzhledem k byznysu, ve kterém se dle mého odhadu pohybuješ
Mi doma vždycky říkali že všechno co v Čechách nestojí za hovno, patří Němcům a Rusákům. Takže se mám starat o to, abych se s Němcema domluvil. A jestli se budu bavit s Rusákama, tak mě vydědí Ale nedávno jsem dostal svolení na stáž na finančáku, rodiče nějak vyměkli
Mi doma vždycky říkali že všechno co v Čechách nestojí za hovno, patří Němcům a Rusákům. Takže se mám starat o to, abych se s Němcema domluvil. A jestli se budu bavit s Rusákama, tak mě vydědí Ale nedávno jsem dostal svolení na stáž na finančáku, rodiče nějak vyměkli
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Škoda Auto obecně
Stepan: Pozdravuj doma
Bob: Komunikace BT např start stop do 30sec bez činnosti-v autorizáku nikdo nepozná -stále aktivován, nějaká případná kontrola rakušáků na činnost DPF a start stop je tak v poho
Akorát zkoumáme nastavení SW aby vypínal, až dochladí turba.
zatím to řeší nelegální modul ale to není ideální
Bob: Komunikace BT např start stop do 30sec bez činnosti-v autorizáku nikdo nepozná -stále aktivován, nějaká případná kontrola rakušáků na činnost DPF a start stop je tak v poho
Akorát zkoumáme nastavení SW aby vypínal, až dochladí turba.
zatím to řeší nelegální modul ale to není ideální
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27053
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Tak jsem neodolal a koupil si origo VCDS pro takové to domácí kódování
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Na ty turba by bylo vhodné pořídit například M3 F80. Ta to má v sérii
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: VCDS - jak kodovat (VW Group)
Na základě prosby sem to VCDS kodóvání oddělil do samostatného vlákna.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27053
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VCDS - jak kodovat (VW Group)
Díky
Hezky se mi u Audi povedlo překódovat START/STOP na invertní. Po nastartování je automaticky OFF a tlačítkem se případně zapne.
Zatím jsem bohužel nenakódoval čtení dopravních značek nebo VIM.
Kupodivu Audi je na kódování velmi friendly.
Hezky se mi u Audi povedlo překódovat START/STOP na invertní. Po nastartování je automaticky OFF a tlačítkem se případně zapne.
Zatím jsem bohužel nenakódoval čtení dopravních značek nebo VIM.
Kupodivu Audi je na kódování velmi friendly.
No, to je sice pravda, ale v kódování nebo úpravě se vyskytují napůl české a napůl německé názvy jednotlivých možností a do je tedy opravdu masakr to louskat.retron píše:hlavně pokud se jedná o jazykové mutace VCDS, tak položky zůstávají na stejném místě a číselné názvy jednotlivých jednotek/modulů taktéž.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time