BMW x-Drive (princip funkce) + předělávka na RWD

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2550
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW x-Drive (princip funkce) + předělávka na RWD

Příspěvek od Vrooom »

Ja dneska potkal touringa e91 v mpacketu, prijemny jak je to celkem kompaktni vuci modernim oteklinam. A kdyz uz upravu pohonu tak bych doporucil i svor a mozna kratsi diff (nevim co davali do xdrive). B-)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16360
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW x-Drive (princip funkce) + předělávka na RWD

Příspěvek od pavproch »

jj, diff ratio je u e91 330i xD kura "dlůhe" ... a protože xDrive, je třeba stejným způsobem zkrátit oba diffy - já to řešil OEM diffama pro X3 (sou stejně velké - zadek vel 188, předek vel 174 a asi o 15% kratší)

a svor tam taky de - mám vzadu 40% lamelu od drechslera (předek "open")
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
.Z3
Pan Řidič
Příspěvky: 253
Registrován: úte 16 čer 20:02

Re: BMW x-Drive (princip funkce) + předělávka na RWD

Příspěvek od .Z3 »

Zkrátit převod to určitě taky chce, ale to bude až stage 2. Co jsem se díval, tak poměrně jednoduché řešení je dát diff z automatu I=3,64, série manuál je I=3,15. Ještě mrknu kolik má ten z X3. Ikdyž je otázka, jestli už tam rovnou nedát tu špéru.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Odpovědět