VZKAZY

Volné diskuse na libovolná témata...
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26981
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: VZKAZY

Příspěvek od řidičBOB »

530xD
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: VZKAZY

Příspěvek od M.Z. »

Tak to jo, tuhle verzi si hodně kupujou závodníci, dodává křídla.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26981
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: VZKAZY

Příspěvek od řidičBOB »

...přitom fakt stačilo uhnout. Možností měl mnoho, ale ego bylo asi větší než mozek :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
k86
Mistr volantu
Příspěvky: 790
Registrován: úte 10 kvě 07:36

Re: VZKAZY

Příspěvek od k86 »

tak jestli jsi jel eRkem... :D
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26981
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: VZKAZY

Příspěvek od řidičBOB »

dyť píšu - DAS AUTO ;-)
...dneska ti hoši baworáčtí měli svůj den - na D2 se pokoušel zase pán v M X50d, ale ten s pokorou uznal, že na to nemá v celém spektru otáček a odklidil se :-bd
No pain, no gain.
Vespa time \m/
jerry
Letec
Příspěvky: 3321
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: VZKAZY

Příspěvek od jerry »

Hodně lidí netuší, že podstatný je poměr kW/kg. Přece mám auto jako velký kráva a silný motor, tak co?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: VZKAZY

Příspěvek od pavproch »

Poděkování SIAD Plzeň (distribuce technických plynů) - ač svátek, tak nám pí Kodlová vyšla vstříc a vydala nám láhev N2, kterou nutně potřebujeme pro práci (jak jinak, než pracovat ve státní svátek, přece sesobí firma, no ni? :ymdevil: )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: VZKAZY

Příspěvek od ctrl_j »

jerry píše:Hodně lidí netuší, že podstatný je poměr kW/kg. Přece mám auto jako velký kráva a silný motor, tak co?
Ja sice vyznavam podobnou filozofii, ale rozhodne bych netvrdil, ze je to obecne platne pravidlo. V primce a za pohybu se na to moc nehraje a hruby vykon je prakticky vzdy ku prospechu.
Nicmene i v tom 530d na „R“ ztraci par kW a vyssi hmotnost tu ztratu jen prohlubuje.
M2-370 hp; 500 Nm; 1570 kg
M4-450 hp; 550 Nm; 1535 kg
M5-600 hp; 700 Nm; 1870 kg
M6-600 hp; 700 Nm; 1925 kg

https://youtu.be/bCu0Z71QRF0?t=3m33s
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: VZKAZY

Příspěvek od Zajda »

jerry píše:Hodně lidí netuší, že podstatný je poměr kW/kg. Přece mám auto jako velký kráva a silný motor, tak co?
V dalnicnich rychlostech jde spis o pomer vykon/aerodynamicky odpor. Takovy Caterham by moc parady nepredvedl, i kdyz muze mit pres 500 koni na tunu i s ridicem.
《》
jerry
Letec
Příspěvky: 3321
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: VZKAZY

Příspěvek od jerry »

Těch proměnných je víc, nejen odpor vzduchu, ale i schopnost přenosu výkonu na silnici, tedy pohon, pneu, točivost motoru, zpřevodování atd. Ale v principu je pro dynamiku, o jízdě v zatáčkách či decerelaci ani nemluvě, vždy dobré lehčí auto s dostatečným výkonem než přemotorovaný mastodont. A to hodně řidičů netuší a pak se někdy diví ;)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Odpovědět