Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
bambus
Pan Řidič
Příspěvky: 270
Registrován: pát 09 zář 11:26
Bydliště: <>

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od bambus »

pavproch píše:.... vše OEM EUR 5, bo mám strach, že od 1.ledence na ME/STK hodně přitvrdí co se měření spalin týče...
netřeba se obávat, STK trochu přitvrdí, ale emise budou pořád stejná šaškárna jako nyní.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16358
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od pavproch »

Yezdi!

Michal to po dokončení všech prací a vynulování autoadapt. hodnot nastartoval, nic sa nerozsvítilo.... fčíl je brambor na geošce, zítra už zase budu brmbrmbrm...

Takže zítra sem dám first drive impressions.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od Beny9700 »

Já mám na svém autě H&R a žluté Koni Sport, nastaveno na nejměkčí, vepředu -30 mm a vzadu -15 mm. Najeto na nich mám 55 000 km a jsou OK. Je to tvrdý podvozek, skoro jako motokára. Na pěkných silnicích je to paráda, na špatných auto odskakuje. Na horších radši jezdím pomaleji, abych autu neubližoval.
V budoucnu až to odejde, tak dám stejné tlumiče, ale trochu měkčí pružiny (nejspíš Eibachy).
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od doriftonigga »

Četl jsem, že se nedoporučuje mít tlumiče na nejkrajnější nastavení (tzn. nejměkčí nebo nejtvrdší), prý to snižuje životnost...

Rozbalil jsem krabici B12. Ehm, barvy mají pěkný. :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od jarka »

Řešíte Bilstein, tak třeba se vám to bude někomu hodit (jako vánoční dárek): http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.p ... 2e2057b787
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16358
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od pavproch »

takže asi takle o 30km virgin ride: je to tuhé jaxfiň ve všech ohledech kromě jednohu - ďoury a jiné nerovnosti (jel sem i po zmrazcích) to neuvěřitlně plavně žehlí, přitom se ale v zatáčce nenakloní ani o ň... řekl bych, že výrazně lepší na nerovném (míň uskákané a drncavé) než KW, ale minimálně stejně jisté na pěkném asfaltě

zamně H+R+Koni thumbs up

jo a díky d1,8t: ty 2/3 se fakt zdají být úžasné - viz výše...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od Dallen »

Stejna zkusenost, Koni byli stejne nebo jeste vice tvrde nez predchozi Lowtec (oboji v kombinaci s einbach pruzinami), ale zehlilo to znatelne lepe (zejmena pricne nerovnosti apod.)

Ono koni stelovak mam spojeny zejmana s golfama a jejich tuningama na benzinkach, takze osobne me ten kratky najezd moc neprekvapuje.

Koni dost casto vytecou, ale zas ena druhou stranu zaruky jsou bez potizi.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od d1.8t »

Rádo se stalo.
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16358
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od pavproch »

prvních cca 400 km s Konima a HR = jo, funguje to lépe než KW V1 :x

ref životnost: zeptejte se mně za rok

ref teplortní závislost: zeptejte se mně až červenci př. roku
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16358
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od pavproch »

jo, takže po asxi 15stech km potvrzuju, H+R a Koni yeelows na 2/3 je optimální kombinace.... fčíl ešče krapet poladit geošku víc do akčna (mám tam OEM doporučené hodnoty aje to kuwa neakční...) a bude to OK... vlastně jinak: přespříští týden to u jmenoffce zkrátíme a poladíme geošku a pak už to bude OK.... :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět