Mazda MX5 (Miata)
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Mazda MX5 (Miata)
jarka: B6 + origo pružiny = tovární podvozek, na kterém vyjížděla třeba Sportive nebo 10th anniversary a ještě nějaké další edice. Určitě to je drobet tužší, než běžné verze, ale vážně to je pořád loď. Kdybych nebyl líný, tak bych našel foto
Souhlasím s klukama. MeisterR si všichni moc chválí a takovou raketu zas nestojí. B8 + ProKit platí taky za schopnou úpravu, nemám ale osobní zkušenost a snížení máš docela velké a pevné.
Souhlasím s klukama. MeisterR si všichni moc chválí a takovou raketu zas nestojí. B8 + ProKit platí taky za schopnou úpravu, nemám ale osobní zkušenost a snížení máš docela velké a pevné.
Re: Mazda MX5 (Miata)
Vy mi ale dáváte brouka do hlavy . Jako mě to lodní chování až tak extrémně nevadí, jen bych ho chtěl trochu potlačit (né odstranit), což si myslím že kombinací sportive podvozku + tužších stabíků by mohlo být dosažitelný. Pořád je třeba brát v úvahu, že zatím jezdím jen na obyč gumách a tam není možný dosáhnout takový přetížení (na okresky ideál, semi chci vždycky jednou za rok po návštěvě okruhu ).
Udělám variantu brod - dám zatím stabíky a víc se uvidí. Každopádně děkuju všem za podněty, jakýkoli reálný zkušenosti jsou vždycky k nezaplacení.
Udělám variantu brod - dám zatím stabíky a víc se uvidí. Každopádně děkuju všem za podněty, jakýkoli reálný zkušenosti jsou vždycky k nezaplacení.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Mazda MX5 (Miata)
jarka> Podle mě je lepší úprava coilovers než stabíky prvotně. Lodička to bude i s B6+pružiny.
Použitím coilovers žádný komfort neztratíš, spíše naopak, hlavně nemusíš čekat až se auto v zatáčce usadí atd.
Podle mě není nutné ani dávat další úpravy abys ty coilovery využil. Kastle se hýbe pořád, toho bych si nevšímal
Nevím ani, co dnes stojí B6+pružiny, plus k tomu bys stejně musel dát stabíky.
Tlumiče a pružiny Tě určitě vyjdou 10-15. Nehledě na stabíky. MeisterR stojí do 25. Ten rozdíl není tak závratný.
Použitím coilovers žádný komfort neztratíš, spíše naopak, hlavně nemusíš čekat až se auto v zatáčce usadí atd.
Podle mě není nutné ani dávat další úpravy abys ty coilovery využil. Kastle se hýbe pořád, toho bych si nevšímal
Nevím ani, co dnes stojí B6+pružiny, plus k tomu bys stejně musel dát stabíky.
Tlumiče a pružiny Tě určitě vyjdou 10-15. Nehledě na stabíky. MeisterR stojí do 25. Ten rozdíl není tak závratný.
Re: Mazda MX5 (Miata)
Stabíky + B6 bez pružin jsou komplet za cca 20k. Pokud by to bylo jak říkáš a nebylo by třeba stabíků, tak je to prakticky stejný.
Myslíš tyto: http://www.asc-tuningimports.cz/product ... ---m/10097, nebo ty s unibalama http://www.asc-tuningimports.cz/product ... _---/10108
Myslíš tyto: http://www.asc-tuningimports.cz/product ... ---m/10097, nebo ty s unibalama http://www.asc-tuningimports.cz/product ... _---/10108
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Mazda MX5 (Miata)
Plne staci CRD s gumovym ulozenim. CRD+ uz jsou moc hardcore.
CRD nastavis velmi dobre od luxusni kocabky po dosti tuhy az tvrdy "sportak"
Kup to primo z anglie, fajn cena, rychle dodani.
CRD nastavis velmi dobre od luxusni kocabky po dosti tuhy az tvrdy "sportak"
Kup to primo z anglie, fajn cena, rychle dodani.
Re: Mazda MX5 (Miata)
Přikrmím broučka...jarka píše:Vy mi ale dáváte brouka do hlavy .
.... m4Zlik má z výroby EDC a mně se ta hračka velmi líbí.... zároveň sem chtěl snižovat a přitvrzovat.... taxem snížil a přitvrdil (pružiny Sport H+R, stabíky UUC, silenbloky Rogue) ale nechal OEM EDC tlumiče (protože aftermarket alternativa k nim prostě neexistuje) ... a výsledek je i tak velmi, velmi pozitivně překvapivý (jezdím teda jen v režimu Sport resp. Sport+, takže vlastně nevím, jak se to chová v režimu Normal....)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Mazda MX5 (Miata)
Představuju si, jak trpěl, když se mu ta mrdečka zvětšovala ve zpětným zrcátku.jarka píše: Přetahovaná s 911 : https://www.youtube.com/watch?v=mGVj0pq-UqM (naštěstí se mu nic nestalo).
RWD
Re: Mazda MX5 (Miata)
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Mazda MX5 (Miata)
Jsem si říkal, že je ku.va hustej když si v nájezdu pohazuje se zadkem 911, ale pak tohle . Mi to v tu chvíli taky klouzalo, takže jsem měl na chvíli malinko staženou řiť. Každopádně krásná 911 (na boku měla nápis 40 jahre edition) s nějakým spešl výfukem, zněla jak vzduchem chlazená.
pavproch: nehezky mi to komplikuješ a mě čeká ještě přemýšlení... V tomhle byl prostě Dany s CTRem naprosto skvělej, jakýkoli setup jsem si vymyslel, tak mi hned řekl realitu a vždycky to tak bylo (páč mu těch CTR pod rukama prošlo nespočet).
pavproch: nehezky mi to komplikuješ a mě čeká ještě přemýšlení... V tomhle byl prostě Dany s CTRem naprosto skvělej, jakýkoli setup jsem si vymyslel, tak mi hned řekl realitu a vždycky to tak bylo (páč mu těch CTR pod rukama prošlo nespočet).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Mazda MX5 (Miata)
Nevymyslej 3,14coviny a kup uz vymyslene