Mazda MX5 (Miata)

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

To jsou rady :) - já se furt bráním úpravám, ale nevím nevím jak to vydržím... Asi tam padne B6+sériový pružiny a tužší stabíky. Silenty nechám, má teprve 40kkm...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5470
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od M.Z. »

Přesně tohle a víc do toho hrabat netřeba, to už je pak pokladnička.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2548
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Vrooom »

Toto je takove pekne video :-)
Pekne ji zuslechtuje.
enthusiastic.driver
Řidič začátečník
Příspěvky: 167
Registrován: čtv 02 úno 12:40

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od enthusiastic.driver »

Jestli můžu radit, tak B6 a sériové pružiny nejsou moc změna. Je to pořád houpačka. Na stabíky bacha, nekupovat žádné tlulsťochy, ať to pak není overkill.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5470
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od M.Z. »

Jo, kombinace se sérií jsem si nevšim, určitě koupit kompl. set!
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

A to doporučujete zrovna i pružiny -jaký? Potřebuju zachovat výšku páč už teď je to tak akorát (mám o 1cm menší kola). V plánu mám whiteline (24/16mm) - je to cajk?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
MadJoe
Řidič začátečník
Příspěvky: 132
Registrován: úte 13 led 09:43

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od MadJoe »

Tlumiče + pružiny zvlášť nikdy nebudou fungovat jako coilovery. Kup B16 nebo MeisterR pokud nechceš investovat vyloženě více. MeisterR i B16 jdou nastavit na rozumnou výšku. Snížení tam, ale je tak, či tak.
A kdo bude tvrdit, že kombinace např B6/B8 + jakékoliv pružiny je dobrá kombinace, tak má dosti jinou představu o užívání a fungování auta... :-)
Navíc s B16/MeisterR případně jakýkoliv jiný rozumný set neznamená ani ztrátu komfortu...

BTW neříkám, že jiné pružiny + tlumiče je vyloženě špatná kombinace. Při správném "mixu" je určitě lepší než série, ale coilovery jsou o další 2 levely dál, hlavně u Miaty.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

Nechci z toho dělat track-day car, rád bych jen mírně přitvrdil (trochu víc jistoty) a zmenšil naklánění. Prioritou stále zůstává okreska, okruh jen tak pro pocit jednou za rok. B6+origo tlumiče mi přijde jako dobrej kompromis. Co jsem se tak snažil dopídit - na něčem jako B6+origo pružiny to sjíždělo z továrny a všichni to chválili, že je to lepší než oem. A stabíky jsou prostě klasika. Kdybych dával ještě dobrý komplet tlumiče+pružiny, tak bych zas musel šáhnout i na kastli a celý to zpevnit, abych byl schopný ty tlumiče využít. Teď mám pocit, že je to celkem vyvážený, ale kdybych tam dal nějaký lepivější gumy, tak se to snad překlopí :) . A teď si kámoš kupoval ty B6 a to zpracování je na tu cenu úplně skvělý - a každý tlumič má nálepku s Ringem :) (když si já vůl představím co měl stála nálepka na nárazník a tady za polovinu peněz budu mít hned 4 kousky :D ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5470
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od M.Z. »

B16 neznamená vůbec žádný ústupek z komfortu, funguje skvěle. Naopak zjistíš, že nechápeš, jak sis mohl pochvalovat sériovou houpačku,(takové ty řečičky o hravosti :D ) akorát to není žádná láce.
Měl jsem to úplně stejně, nejdřív (původně se na autě nemělo dělat vůbec nic) tam šly jen stabilizátory, pak pružiny Eibach a nakonec B16. (a to jsem si říkal, že MadJoe je zas chytrý jak rádio, když mi to doporučoval ;) )
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

Vám to i věřím, ale to už jsou rakeťácký ceny, který do toho nedám.

madjoe: a origo pružiny + b6 - má to smysl, je tam rozumný poměr cena/výkon? Co jsem četl, tak je to kombinace, která je ok.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět