Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod honziss » pát 02 čer 07:17

Ale jinak obecne plati, ze zabava nemusi bejt jen v krutoprisnym sportaku: https://m.youtube.com/watch?v=w3BN28La2cI
hybrid + diesel
Uživatelský avatar
honziss
Letec
 
Příspěvky: 1086
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod řidičBOB » pát 02 čer 07:44

Ve Sprinteru jsem si něco odjezdil - to mi bylo cca 20 a jako brigáda při VŠ super! Byla to ta nejsilnější V6tka. Vzádu 2.5t a 160 jako nic... Na jedničku to hrabalo jak splašené a když bylo jenom lehce mokro, tak to šlo vždycky zadkem napřed:D
--> Srdce má své důvody, o kterých rozum nic neví <--
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 15381
Registrován: stř 16 úno 20:26

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod mmira » pát 02 čer 08:01

v tomto ohledu byla jeste lepsi dodavka Mazda. relativne mala, benzinovy motor, mysli 2,5litr. taky jsem to nafasoval na brigade. v te dobe to paradoxne, kdyz to bylo prazdne, patrilo mezi nejrychlejsi auta na silnici.
Autoforum.cz
Letošní cíl: "Good drivers have dead flies on the side windows."
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
 
Příspěvky: 4150
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod ctrl_j » pát 02 čer 08:59

x2005 píše:Loni se u nás pro něj rozhodlo 20 zákazníků (dle statistiky SDA), což je dvacetkrát více, než kolik se prodalo Toyot GT86.

Na adresu obou dvojčat občas slýchávám poznámky o nedostatečném výkonu, osobně jsem ale toho názoru, že jde spíše o nepochopení filozofie

Pro srovnani USA, CAN prodeje:
gt86_brz.png


Evropa, modre oznacene staty dohromady:
gt86_brz_e.png



Add vykon: 8/6/2017 Subaru uvolni info k BRZ STi
My car, my pleasure.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 1932
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod charger » pát 02 čer 10:23

jarka píše:charger: to sice jo, ale musíš jet vysokou nájezdovou rychlostí a neříkej mi, že by ses zlobil, kdyby šla v zatáčce na suchu utrhnout jen plynem jako na mokru :) . A bez svoru to je podle mě na prd. Co je sportovní to je věčná otázka, já to neřeším a sem tam sportovně jezdím i s naším rodinným Doblem 1.4 (drtit tohle auto na okresce je docela fajn :) ). Každopádně, kdybych si mohl vybrat tak bych volil kombinaci ukecaný lehký rwd (s váhou kolem 1t) a atmo motorem s výkonem 200-250ps. U těžších M-aut halt člověk potřebuje 300ps+.


Ale jistě, víc koní je tak nějak vždycky víc. Nicméně to, že má tahle malá blbůstka jen 130 koní, ji v mých očích nijak nediskvalifikuje, zejména ne na okresce. Ten svor by to chtělo, ale hádám, že půjde dokoupit z dvoulitru, který má stejnou převodovku. Jinak když dáš správný povel volantem, tak to jde utrhnout plynem i na suchu.

Na druhou stranu, já jsem ten typ řidiče, který se pobaví téměř ve všem, když to funguje aspoň trochu slušně a jde tomu vypnout elektronika.
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
 
Příspěvky: 804
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod Xaltotun » sob 10 čer 23:10

Miha píše:
řidičBOB píše:charger: já se nepřu...jistě, ta Miata zábavná je...ale když u svého GR vypnu ESP (OFF zcela), tak 380k na výjezdu ze zatáčky je prostě 380k a néžené ;-) Tlak na plyn, tlak do sedačky...dvojka, trojka, dvojka...a tak pořád dokola. Tady u nás je taky docela dost klikatých a kopcovitých okresek. A fakt si nemyslím, že bych Miatě na trati, kterou taky znám, neujel i v těch zatáčkách... Ale možná se pletu.

Ne pro všechny je rychlost důležitá. Mám srovnání MX-5 NC s Astrou OPC a tam, kde s Miatou jedu cca 120 a naplno užívám radost z jízdy, tak s Astrou jsem jel cca 160 a spíše než o jízdě jsem přemýšlel, jestli bych v téhle rychlosti chtěl v případě krize hledat volný prostor mezi stromy. Určitě by šlo tehdy jet i rychleji.
Takže za mě je lepší jet pomaleji s občas rozhozenou zádí než rychle a efektivně. Když mě někdo dojede, rád ho pustím před sebe :)


S tym suhlasim, mna bavilo mozno viac jazdit s lancrom 1,8 (105kW, euro4) maximum co to dalo, bol to mozno vacsi zazitok ako s cuprou na pol plynu. Lebo keby som jazdil s cuprou maximum, tak tu teraz nepisem.
Cupra ST 265 manual (2016), Lancer 1.8mivec (2010)
Uživatelský avatar
Xaltotun
Autoškolák
 
Příspěvky: 55
Registrován: stř 21 pro 23:50

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod x2005 » pon 19 čer 07:29

Tady píšou, že výkonu je dostatek, výbava bohatá a cena správná. Tak jen nevím, proč se to téměř neprodává.
https://www.autorevue.cz/subaru-brz-po-faceliftu-6-duvodu-proc-je-ridicskou-odou-na-radost


P.S.: malý tip, jak rozseknout vybírání mezi Toybaru a Cuprou: https://www.autosystem.cz/vuz/subaru-wrx-sti-2-5t-sport-mr2016-21998 x_x
Uživatelský avatar
x2005
Letec
 
Příspěvky: 1173
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod Vrooom » pon 19 čer 08:05

Ja myslim ze brz je furt unikatni, pokud bych ho chtel koupit, asi bych neuvazoval o cupre nebo sti. Ja bych si ho koupil protoze to je zadokolka.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1419
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod enthusiastic.driver » pon 19 čer 10:28

Cupru chápu, Toyobaru taky.... U STI nevidím žádný smysl, krom někoho, kdo bydlí v místech, kde jezdí po samých rozbitých RZ nebo má třičtvrtě roku sníh :-)
enthusiastic.driver
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 167
Registrován: čtv 02 úno 12:40

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod M.Z. » pon 19 čer 11:04

Případně rád stojí v servise :D
M2
Coupe JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 2247
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

PředchozíDalší

Zpět na Auta z Asie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků