Honda Civic 9G

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Honda Civic 9G

Příspěvek od EL_XEL »

Mně to přijde jako dodělaný aerodynamický prvek. Třeba jim něco ve vyšších rychlostech dělalo kravál, nebo voda stříkala, kam neměla.
Uživatelský avatar
Syčák
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 22 zář 12:51

Re: Honda Civic 9G

Příspěvek od Syčák »

Ty nalepené lišty má jen nafťák a prodejce v Brně mi říkal, že to snad má být úprava, která souvisí s emisema. Naftová verze prý úplně těsně splňuje nějaký limit, který tomu autu umožňuje vjezd do měst v době vyhlášení smogového ohrožení a ta křidélka tomu snad nějak pomáhají. Nevím za jakých podmínek se to měří, takže taky netuším, co přesně to má dělat a dál jsem to nezjišťoval. Jinak jezdím Civicem s naftovou dvadvojkou od začátku prosince 2012, mám tam 50.000 km a zatím až na drobnosti spokojenost. Když to porovnám s předchozím autem, Focusem II kombi, 2,0 benzin (najel jsem s ním 250.000km), je Honda živější, tišší, pohodlnější, má lépe udělaný interiér, mnohem lepší sedačky. Ford měl naproti tomu odolnější čalounění v kufru, trošku lepší zpětnou vazbu řízení (i když ve Focusu II už to taky nebyl žádný zázrak) a čitelnější podvozek na limitu. Nafťák od Hondy je dost těžký na čumák, ale když s tím člověk počítá, není to tak zlé, chová se velmi předvídatelně a na většině úsekú jsem s ním rychlejší. Pokud jde o tolik kritizované ovládání palubního počítače, nejsem schopnen to hodnotit, protože v podstatě žádné funkce nevyužívám. Rádio si nastavit umím, ujeté kilometry vidím, stav paliva taky a nic jiného jsem nikdy nepotřeboval. Otravná je, že kdykoliv nasednu do auta, musím pokaždé vypnout automatický start-stop a ESP, ale v dnešní době je vlastně skvělé, že to ještě vypnout jde. Jezdím poměrně dost po dálnicích, ale pokud to jen trošku jde, povozím se rád na okreskách a řekl bych, že současný Civic 2.2 d je pro moje účely povedený kompromis. V autech od VW dostávám mořskou nemoc a Clio RS by mi zase vytlouklo zuby. Ještě se taky sluší říct, že na poměry třídy je Civic ohromně prostorný.Jo a sežere to v průměru nějakých 6,5 litrů nafty (podotýkám, že se absolutně nesnažím jezdit ekonomicky), ale když jsem se snažil, šlo to i pod 5 litrů.
hondik
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 03 říj 17:59

Re: Honda Civic 9G

Příspěvek od hondik »

:) Ty nalepené lišty má od modelového roku 2014 i benzinová verze.Model 2014 bude mít také častečně přepracovaný jejich tvar.
Účelem lišt je opravdu aerodynamika a protože se osvědčily,budou je mít od nového roku všechny nové vozy.
Jinak souhlas s tím co píšeš.Civic(hlavně nafta) je rozumný kompromis ve všem.Výborná aerodynamika,dobré jízdní vlastnosti,
bezkonkurenční velikost kufru + magic seat,silný motor se kterým můžeš jezdit od 4 do 8 litrů(a to nemluvím o nové 1,6)a motor
se kterým můžeš na dálnici v Německu bez problému cestovat rychlostmi 140-180 km(umí samozřejmě i 230km).
K tomu nezaměnitelný a nepřehlédnutelný tvar a našlo by se toho ještě víc...Přešel jsem na 9g z 8g a zatím spokojenost.
Vlastně ten start-stop...Ale dělám to jako Ty,po nastartování ho hned vypínám-jde to bez problémů a navíc předpokládám,že v této souvislosti vylepšená spojka a silnější baterie by toho měly více vydržet.
nenapadny.sofer
Pan Řidič
Příspěvky: 203
Registrován: čtv 03 led 15:19

Re: Honda Civic 9G

Příspěvek od nenapadny.sofer »

A ty seš z márketinku, nebo prodejec?
Uživatelský avatar
Syčák
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 22 zář 12:51

Re: Honda Civic 9G

Příspěvek od Syčák »

Ještě k tomu můžu říct, že nejsem fanda značky a Hondu jsem vybral podle toho, že se mi v ní dobře jelo. Diesel byl požadavek zaměstnavatele. Nejlepší služební auto, které jsem měl, byl první Focus 1,6 kombi. Až na výkon a sedačky to bylo dokonalé. Na druhou generaci jsem si docela dlouho zvykal. Byť to byl dvoulitr se sportovníma sedačkama a sníženým podvozkem, byla mnohem neohrabanější, reakce na plyn nemožná a řízení chyběla zpětná vazba. Civic u mě loni na podzim vyhrál proti Astře, Octavii, Golfu, Mazdě 3, Alfě Giulietta a Kii Ceed. Má taky svoje mouchy, těžký agregát je hlavně na mokru cítit, při intenzivnějším brždění se zadek trochu šije a zadní náprava si při rychlejším nájezdu do zatáčky trochu "přešlápne" ale jsou to nectnosti, které lze při troše zkušenosti snadno korigovat (a kterých by si drtivá většina řidičů vůbec nevšimla) a pořád ještě mám pocit, že to auto řídím a dokážu se v něm pobavit. Protože jsem spíš konzerva, z designu jsem z počátku nadšený nebyl, ale dnes se mi to auto už i líbí (mám bílé), snad palubní deska by mohla být "normálnější". Ještě jedna věc je na Hondě příjemná, z chování okolí mám dojem, že neprovokuje a z nějakého důvodu neprobouzí u ostatních řidičů agresivitu. Celkově mám po necelém roce používání a asi 55.000 km stále dojem, že jsem zvolil dobrý kompromis. Fakt s tím autem jezdím rád a jen někdy si služební cesty zpestřuji svojí soukromou Alfou Romeo 75.
Odpovědět