Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Zaujal mě dnešní test Kizashi (http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... atraktivni). Zatím jsem ho ignoroval, ale vypadá to na dobře udělané auto. Jen mě odrazuje CVT a 4x4, teda spíš CVT nutně k 4x4. Koukám po cz webech a všude jen test téhle verze. Měli jste někdo možnost zkusit předokolku s manuálem? Zdá se, že o dost víc jede, když CVT nenechá ani vytočit motor k maximálnímu výkonu (to je taky nápad).
Re: Suzuki Kizashi
ja byl na ofiko prezentacce kizasi, uz sem ho mel i nekolikrat na puceni v ruznych verzich (myslno obe dve verze) samozrejme ze se testuje ta top, je vice zajimava. Jinak predokolka je zajimava hlavne tim manualem, ja si na to CVT jeste nezvykl, je to proste tak jine ze s tim je treba jezdit dlouho, nez to cloveku prijde normalni. S manualem je to auto o neco zabavnejsi, lepe se mi s nim jezdilo po strance komfortu, ale jak rikam, je to o tom zvyku. Dynamicky sem rozdil nepoznal, proti hodinkam ta predokolka asi bude rychlejsi, ale pocitove diky systemu CVT se zda rychlejsi CVT verze.
4kolka funguje jako jine proaktivni systemy, ani hur a ani lip. Proste ala haldex, xdrive apod. Ona moznost vypnuti zadniho pripojeni ma vliv jen na to, ze se nepripoji, ztraty zustavaji, takze odpojenim se spotreba nesnizi.
4kolka funguje jako jine proaktivni systemy, ani hur a ani lip. Proste ala haldex, xdrive apod. Ona moznost vypnuti zadniho pripojeni ma vliv jen na to, ze se nepripoji, ztraty zustavaji, takze odpojenim se spotreba nesnizi.
Re: Suzuki Kizashi
vidím to úplně stejněgoes píše:... moznost vypnuti zadniho pripojeni ma vliv jen na to, ze se nepripoji, ztraty zustavaji, takze odpojenim se spotreba nesnizi.
Re: Suzuki Kizashi
zkusenosti z testu to potvrzuji. zmenu ve spotrebe jsem nezaznamenal, ale zase az tak moc jsem to nezkoumal.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Suzuki Kizashi
ono neni duvod, aby klesla spotreba, kdyz se diferak stejne furt toci a dela odpor apod. tudiz to spinani spojky je uz tak maly rozdil, ze nejake 2 deci se poznat nedaji.
Re: Suzuki Kizashi
goes : a jak na tebe to auto působilo. Myslíš, že má šanci se prosadit ve střední třídě? Je něčím zajímavé, překonává někde konkurenci? V čem je na druhou stranu slabé?
Re: Suzuki Kizashi
nema sanci se prosadit z nekolika naprosto zrejmych duvodu:
- chybi dizl
- chybi kombi
- chybi tomu jmeno
prodeje budou dle meho jednotky kusu par fandu a autosalonu.
- chybi dizl
- chybi kombi
- chybi tomu jmeno
prodeje budou dle meho jednotky kusu par fandu a autosalonu.
Re: Suzuki Kizashi
A pocit z vozu?
Re: Suzuki Kizashi
za mne rikam dobry, mi se to auto libilo od prestaveni a fakt parada a nemel bych problem s nim zit. trochu sem neumel prijit na chut tomu CVT ale to je asi zvyk. je skoda, kdyz maji full time, ze tam dali to nove iawd, asi ukazuji,k ze i vitara pujde tim smerem.
Re: Suzuki Kizashi
Mě se to z venku docela líbilo, ze vnitř už méně. Nejel jsem s tím, proto se ptám.
Chápu, že se to asi v Evropě nechytne, tady sedany moc nefrčí, musíš nabídnout kombi s TDI, jinak nemáš šanci.
Vidím výhodu v tom, že to je střední třída s 4x4. Jen jsem nepochopil myšlení Suzuki, že k tomu dávají pouze automat, proč není možnost volby převodovky.
Chápu, že se to asi v Evropě nechytne, tady sedany moc nefrčí, musíš nabídnout kombi s TDI, jinak nemáš šanci.
Vidím výhodu v tom, že to je střední třída s 4x4. Jen jsem nepochopil myšlení Suzuki, že k tomu dávají pouze automat, proč není možnost volby převodovky.