Hyundai ix35

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Karelctvrty
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: stř 27 bře 13:21

Hyundai ix35

Příspěvek od Karelctvrty »

Ještě před pár lety lidé v Evropě a Severní Americe pohlíželi na jihokorejské produkty jako na ty méně kvalitní ve srovnání s tím, co se vyrobí například v Německu nebo v Japonsku. Třeba telefony Samsung. Dříve byla tato firma odsunuta skoro na vedlejší kolej a peníze zákazníků sbíraly evropské společnosti. Jenže Korejci vsadili vše na vývoj a vzdělání, proto dnes patří k naprosté špičce. Jejich smartphony vládnou světu a s přehledem konkurují i americkým gigantům. Nejde jen o informační technologie. Právě i automobilový průmysl je vyzdvihnul na pomyslný Olymp, ze kterého sesadili Japonsko.
Vozy jako Kia či Ssangyou se zpracováním, kvalitou i designem hrdě řadí mezi světovou špičku. Jihokorejská automobilová produkce je pátou největší na světě. Naprosto záviděníhodný úspěch pro padesátimiliónový národ, jehož stát má jen o něco málo větší rozlohu, než Česká republika.

Hyundai k tomuto počinu přispívá nemalým dílem, vždyť je největší automobilkou v Jižní Koreji. Společnosti Hyundai Motor Company, jejíž součástí je i Kia, pak patří v celosvětovém měřítku čtvrté místo.

Hyundai ix35 v sobě kombinuje jízdní vlastnosti SUV, kompaktnost sedanu a cenovou dostupnost vozidel nižší střední třídy. Skvělá aerodynamika propůjčuje Hyundai ix35 agilní vzhled. Skosené přední světlomety autu přidávají na agresivním a neoblomném charakteru. Tento svěží, sportovní design představuje oproti předchozím, stereotypním tvarům vozů Hyundai značný skok dopředu. Vozidlo je na svou třídu také velmi prostorné. Měří celkem 4,5 metru a oproti konkurenčnímu Nissanu Qashqai je ještě kus delší.

Interiér vozu patří k největším přednostem Hyundai ix35. Precizně zpracované díly, kvalitní materiály a šikovně provedená konstrukce čiší luxusním dojmem. I základní verze se pyšní lákavými doplňky, které tohoto jihokorejského dravce posunují o třídu výš. Hyundai ix35 zákazníkům nabízí vyhřívání předních i zadních sedadel, ovládání elektronického stabilizačního systému, Bluetooth, prosklenou střechu, částečné provedení interiéru v kůži, parkovací senzory či automatické stěrače čelního skla i světel. Jediným důvodem proč požadovat prémiovou verzi by bylo, pokud byste měli zájem o GPS navigaci, provedení v metalíze a celý kožený vnitřek.

Jestliže evropští spotřebitelé v dřívějších dobách východoasijskému automobilovému průmyslu příliš nedůvěřovali, nastal pro ně čas, aby své obavy zanechali minulosti. Hyundai směle konkuruje nejvyspělejším automobilkám a zákazníky jim rve z náruče díky agresivní cenové politice, kvalitě svých vozů a nabídce bohatého příslušenství.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Hyundai ix35

Příspěvek od pavproch »

ty woe, to je matroš.... Obrázek
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Davcza
Autoškolák
Příspěvky: 71
Registrován: úte 23 říj 20:19

Re: Hyundai ix35

Příspěvek od Davcza »

To je z propagační brožury?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Hyundai ix35

Příspěvek od pavproch »

karelIV má vůbec vytříbený vkus :D
Karelctvrty píše:Škodovka v novodobé historii proslula oživováním starých legend. Felicia, Octavia, Superb. Posledním přírůstkem do znovuzrozené rodiny se šípem ve znaku se stal Rapid. Co nabízí automobil navazující na vrchol sportovního karosářství východního bloku?

Když jsem jako osmnáctiletý holobrádek dostal řidičák, doufal jsem, že své závodnické touhy ukojím právě ve Škodě Rapid. Nesmrtelný zjev socialistické plánované produkce Škodu 120, mělo ještě koncem devadesátých let dost lidí, tedy speciálně řidiči ze slabších sociálních vrstev, mezi něž jsem se jako nemovitý studentík hrdě řadil. Chtěl jsem se trochu vyjímat a do mého nuzného rozpočtu se ze „sportovních“ vozů dostali pouze dva kandidáti-designově neokoukaná, ale v té době již technicky velmi zastaralá Škoda 110 R, a právě zmíněný Rapid. I přestože jsem jej nakonec nezakoupil, tak mi to kupé hranatých tvarů ze vzpomínek nikdy nezmizelo.

O to víc se mi radostí rozbušilo srdce, když jsem se dozvěděl, že se mladoboleslavská automobilka chystá Rapida obrodit. Dychtivě jsem očekával plechovou bestii, podobnou sportovní úpravě Octavie RS.

Nová škodovka je rapidní, asi jako třikrát vyluhovaný pampeliškový čaj. Karoserie se velice podobá Superbu či Octávii, nic co by Vás zvedlo ze židle. Po sportovním duchu předchůdce (který byl popravdě už tak oleštěn oproti 100 R) ani stopa. Pro nákupy pětilitrových zavařovaček naložených hermelínem a nedělní popojíždění s tchýní to asi stačí, nicméně o nějakém adrenalinovém zážitku nemůže být řeč. V základní verzi se pod kapotou zadýchává 1,2 benzínový tříválec, důstojnější svezení pak představuje 1,6 TDI. Hlavní devíza nového Rapidu spočívá v komfortu, objemném zavazadlovém prostoru a relativně nízké spotřebě (takřka 6 litrů/100 km u benzínové verze a 4,4l / 100 km u turbodieselu).
Škodovka tak opět nepřekročila vlastní stín. Jediné co podle mého názoru oživuje, jsou jména, nikoliv už to, co symbolizují. Původní Felicie ze šedesátých let – šarmantní kabriolet, jehož nadčasový tvar vyráží dech i dnes. Jako malý kluk si pamatuji, když s ní tátův známý přijel před chatu, jak jsem na tu rudou krasavici jen zíral. U soudobého modelu, se kterým mimochodem táta ještě před pár lety jezdil, jsem zase jen zíral, jak tomu lidovému vozítku fádních tvarů krásně rezaví zadek. Superb z roku 1939 byla luxusní limuzína srovnatelná s Mercedesem. První auto, jež jako první použili vysocí vojenští představitelé, jak jsem se chytře dočetl ve Wikipedii. Jediný ze současných politiků, který by chtěl dneska Superbem jezdit, je tabáková fabrika exhalující becherovkové výpary. Rapid představoval solidní socialistický pokus o sportovní kupé. No a současný model? Prostorný vůz postrádající jakékoliv charisma předchozího modelu.
Karelctvrty píše:VW Golf brázdí silnice po celém světě už neuvěřitelných 39 let. Za tu dobu se stal jedním z nejpopulárnějších automobilů vůbec a patří tak na seznam deseti nejprodávanějších vozidel historie, kde má Volkswagen ještě další dva zástupce – VW Beetle and Passat. Golf si kromě toho zcela podmanil řidiče posedlé úpravami svých plechových miláčků a zapsal se do povědomí veřejnosti jako ikona tuningu.

Zatím poslední sedmá generace navazuje na vysněný cíl wolfsburské automobilky – tedy vytvoření dokonalého vozidla, které bude dostupné za cenu menší, než by zákazník čekal a zároveň nabídne luxus a spolehlivost překračující i ty nejtroufalejší představy. VW Golf se nepyšní krásou a ladností, jako třeba Mercedes, ani výkonem typickým pro Porsche, jeho kvality spočívají ve skromnosti, spolehlivosti a všestrannosti ověnčené technickým pokrokem. I v roce 2013 se veřejnosti stále představuje jako lidové vozítko, přesně takové, jaké bylo v roce 1974 nadesignováno. Také zásluhou této osobité filozofie sesbíral Golf celou řádku ocenění, z nichž poslední byla Evropské auto roku 2013 a Světové auto roku 2013.

Každá nastupující generace nabídla oproti té předchozí sice jen drobné změny, které ale celek pomalu posunuly k dokonalosti. To platí i o nejnovějším Golfu. Oproti staršímu bratříčkovi šlape plynuleji, s větší úsporou, lepším výkonem, nabízí tišší provoz a prostornější interiér. A pod nenápadným tvarem skrývá řadu technických vylepšení, jako například naprosto efektivní motor, který při mírném provozu pracuje pouze na dva válce a výkon všech čtyř spustí až v okamžiku, kdy s těžkou nohou na pedálu a s nadneseným úsměvem na rtech předjedete frajírka se staženým oknem v Octávii. Koncem roku navíc bude zájemcům dostupný model BlueMotion, ekonomický zázrak, s nímž podle údajů výrobce ujedete na jeden litr benzínu více jak 30 kilometrů.

Šéf vývoje Volkswagenu, Walter de Silva, o Golfu prohlásil: "Existuje pouze pár automobilů, jejichž design byl desetiletí vylepšován, obrušován a zdokonalován, takže výsledný výtvor je naprosto nadčasový.“ Pravdivost jeho výroku nepřímo potvrzují i automobilový kritici, kteří novému Golfu takřka jednohlasně udělují perfektní hodnocení.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
karelpipa
Pan Řidič
Příspěvky: 348
Registrován: pát 26 srp 13:37
Bydliště: Prag

Re: Hyundai ix35

Příspěvek od karelpipa »

Co to je za blázna?
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou :))
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Hyundai ix35

Příspěvek od KDB »

Zabanovat.
MG - radost až na kost.
cajoch
Autoškolák
Příspěvky: 80
Registrován: pon 22 říj 16:19

Re: Hyundai ix35

Příspěvek od cajoch »

jako že to je spíš smutný pánové..si odmyslete že to je tady na fóru, odmyslete si autora karla IV, dejte na ten text copy and paste, vložte ho do světa motorů, autotipu (dosaď co chceš) dejte fotky a profesionální grafickou úpravu a máte "test " auta který nevybočuje z řady....


že to psal kája na koleně z nadšení je jedna věc, druhá pak je že informací je v tom stejně jak v "profesionálních" testech. čest vyjímkám, jako je pan Janda a pár zdejších redaktorů....
Uživatelský avatar
Vody
Autoškolák
Příspěvky: 64
Registrován: stř 18 črc 19:56
Bydliště: Brno

Re: Hyundai ix35

Příspěvek od Vody »

Slušný marketingový blábol...
já bych řekl k ix35 1,6i :

+dobrý podvozek na SUV
+zpracování interiéru
+slušná výbava i v základu, s malými příplatky mp3, BT HF, tempomat.....
+perfektní převodovka a celkově ovládání všeho
+odhlučnění motoru

-motor 1,6 99kw papírově fajn, ale s autem moc nehýbe a žere
-kufr je malinkatý na auto této velikosti
-relativně drahé garanční prohlídky
-otravné pípání nezapnutých pásů (vlastnost co nejde vypnout)
-originál liťáky jsou z šrot z bláta
MB W202 C200 100KW
sirx
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: ned 19 led 15:44
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai ix35

Příspěvek od sirx »

Vody píše: -otravné pípání nezapnutých pásů (vlastnost co nejde vypnout)
souhlasím, ta funkce je skutečný mor hyundai ix35. Na zahraničních fórech jsem zjistil, že se to dá řešit na úrovni software palubního počítače, zatím jsem ale v ČR nenašel servis, kde by to dokázali. A to jsem už obvolal 4.
Naposledy upravil(a) sirx dne ned 26 led 13:52, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Hyundai ix35

Příspěvek od pavproch »

na tyhle pípačky mám už asi 10let DIY KISS řešení - ve středové opěrce vozím jednu plonkovní přezku od pásu - dyž sa nescu přivázat, tak ji zacvaknu a je po pípačce..... :D

PS: DIY asi víte co je
KISS = Keep It Simple, Stupid!
:D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět