Mazda a její technologie Sky Active

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod řidičBOB » pát 27 říj 11:51

Začínám v tom mít malinko zmatek :D
--> Srdce má své důvody, o kterých rozum nic neví <--
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 16014
Registrován: stř 16 úno 20:26

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod kacko » úte 31 říj 12:14

kacko
Autoškolák
 
Příspěvky: 25
Registrován: sob 14 říj 09:10

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod kacko » ned 05 lis 16:14

kacko
Autoškolák
 
Příspěvky: 25
Registrován: sob 14 říj 09:10

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod kacko » pon 20 lis 06:52

Opravdu ale opravdu to nehodlám vzdát. Už jenom ta svolávačka a její název vypovídá sám o sobě:
Schválně to kopíruji, kdyby to p. shr3k chtěl mazat. Popsal to fakt pěkně, až na jednu věc. A to, že ty piliny v tom oleji si tam pěkně plavou jako sardinky v oleji a do doby než se ten olej vymění, tak tam nasekají pěknou paseku. Poškodí písty, válce i kroužky a motor je zralý na GO po najetí 15.000km. O tom nepíše ani slovo. Já s těma pilinami najel prvních 15.000 km, než jsem dostal pozvaní na výměnu oleje kvůli brzdám
Svolávací akce - Neobvyklé chování brzdového pedálu u motoru 2.2 Skyactiv-D (SH)

9. 4. 2015 shr3k správce Člen týmu mazdaklan.cz

Tak se pochlubte, už vás také svolali?

Jak se nám (potencionálně postiženým, tedy těm, kteří mají auto vyrobené cca před polovinou září 2013) tak pěkně zadírají naše výfukové vačky (viz vedlejší téma), tak po motoru kolují kovové piliny a ty nám ucpávají vakuovou pumpu posilovače brzd. Jeden z příznaků je i to, že auto přestává brzdit v okamžiku, kdy motor pracuje na volnoběh, např. při popojíždění po parkovišti a je opakovaně šlapáno na brzdový pedál. Copak u aut s automatickými převodovkami, tam jen hrozí, že se leknete, že auto najednou nemůžete udržet na místě, aniž byste nebyli vzpříčení mezi sedačkou a pedálem brzdy, tak prostě vyřadíte. Ale hodně lidí s manuálem vyřazuje při jízdě z kopce a tam by někteří mohli být najednou velmi nemile překvapeni, když by potřebovali zabrzdit a ono jim to ve stovce neposilovalo.

Postup prohlídky je takový, že:
otestuje se vakuová pumpa při volnoběhu, jestli při opakovaném mačkání brzdového pedálu udrží podtlak nižší než 35 kPa - hodnota u nové pumpy je asi 7-8 kPa
všechny motory (jak s dobrým, tak se špatným podtlakem) jsou pak vypláchnuty vyplachovacím olejem
pokud je pumpa ucpaná, je vyměněna za novou
všechny motory jsou následně naplněny novým olejem a je použit nový olejový filtr
Co mi nejde na rozum je, že byl pro diesely SH nedávno zaveden jemnější olejový filtr SH01-14-302A a starý olejový filtr SHY2-14-302 se má dávat už jen do benzinových motorů PE/PY. Pro tuto akci to však neplatí a pokud není skladem nový, klidně tam prý mohou dát ten starý.
https://www.mazdaklan.cz/threads/svolav ... v-d-sh.59/
kacko
Autoškolák
 
Příspěvky: 25
Registrován: sob 14 říj 09:10

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod kacko » úte 21 lis 15:17

Další postižený:
Ahoj Mazďáci,
tak jsem na Silvestra bohužel zažil jako to, co už mnozí z vás (M6 2.2D AT, 16 měsíců stará, najeto asi 58k km, 17k po servisní prohlídce): po cestě červená kontrolka a známé hlášení "Low oil pressure. Engine damage possible. Check oil level". Kontroloval jsem stav oleje (o těchto problémech popisovaných zde na fóru jsem v danou chvíli nic nevěděl), byl v pořádku - lehce nad maximem (ne na značce "x"). Telefon na Mazda Assistance, kde mi sdělili, že s autem není možné dále jet a je nutné ho odtáhnout do servisu.
Paráda, naštěstí jsem byl téměř v cíli, takže domluvený odtah na Nový rok do Auto Palace Spořilov, zapůjčení auta atd (díky Mazda Assistance vše proběhlo celkem hladce - kdyby tak všechno fungovalo u Mazdy, bylo by to super).
Dnes mi technik z Auto Palace (pan Dědič) sdělil, že na autě žádnou závadu nezjistili, že se jedná o "provozní stav, kdy v důsledku častěji probíhající regenerace DPF filtru došlo ke kontaminaci motorového oleje palivem", neboli, toto může nastat kdykoli v budoucnu znovu. Když jsem se ptal, jestli mu připadá normální, že u ani ne 1,5 roku starého auta k tomuto dojde a evidentně může dojít i v budoucnu, tak mi sdělil, že on auto nekonstruoval a že každý, kdo si naftovou Mazdu kupuje, tak ví, že auto takto regeneruje a že tedy tento stav může nastat.
Já tedy za sebe musím říct, že ne, já jsem si to auto rozhodně s tímto nekupoval a rozhodně ani nejsem ochoten akceptovat u ani ne 1,5 roku starého auta se skoro milionovou cenovkou, že se na něj nemůžu spolehnout a v podstatě kdykoli se mi může stát, že mě auto někde nechá a budu řešit odtah a náhradní auto atp. (a po záruce toto vše nejspíš i na vlastní náklady, o možných komplikacích v zahraničí ani nemluvě).
Dnes budu psát dopis/reklamaci do Mazdy a uvidím, co se bude dít. Dám sem pak vědět postup/výsledek.
Do té doby - máte někdo zkušenosti s reklamací auta na základě těchto stavů? Stalo se to někomu z vás opakovaně? Pokud dojde na případně řešení přes právní zástupce/soudy, je někdo z vás ochoten se se mnou v této snaze spojit? Myslím, že se nemůžeme nechat tímto způsobem odbývat a měli bychom se pokusit si prosadit svá práva. Pokud nás bude víc, tak máme myslím větší šanci na úspěch a i to právníky/tisk bude více zajímat....

http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/mazd ... sage148034
kacko
Autoškolák
 
Příspěvky: 25
Registrován: sob 14 říj 09:10

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod Stepan » úte 21 lis 18:25

No tak sis holt koupil šmejd. Já furt čekám kdy se to objeví v novinách a začnou lítat žaloby. Zatím jsou to jenom hustý kecy na fórech
1.3MPi --> 2.0CRDi --> 1.4 16V --> 2.0TDi -->
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 1182
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod kacko » čtv 30 lis 07:36

K tomu co tady ten strejda píše se ještě vrátím jen co si promluvím s p.Vaculíkem. Pro jistotu to kopíruji, kdyby to pan shr3k chtěl mazat nebo upravovat.

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... &start=390

Míchají se tu jab'ka a hrušky.

Jeden problém je, že dieselová auta bez Eolysu nebo vstřikovače nafty do výfuku ředí olej naftou při vypalování DPF, všechna. Což je případ i tady toho strejdy z Kozomína (nevím co sem píše, mám ho v ignore listu), kterýho navíc vošulily různé servisy a nechaly ho všechno zaplatit. Minimálně jednou tam byl souběh s tím, že ŘJ špatně napočítala míru degradace oleje, na což byla vydaná SI, přesto mu to servis nechal zaplatit.

Ten si k tomu načetl (ačkoliv sám několikrát přiznal, že tomu prd rozumí a že chce jen jezdit) na fórech víceméně ode mě pocházející info (ode mě ho měl i Vaculík), že zjednodušeně řečeno motory 2.2 Skyactiv-D vyrobené do září 2013 mají u 4 ventilů z 16 tvrdší vahadlo než vačku, což v kombinaci s různou karbonizací oleje (styl jízdy, počet startů, kvalita oleje, interval) má za následek různě velký otěr, někde malý, někde velký (stejně tak to měly třeba všechny 110-120kW VW Škoda/Audi V6 2.5 TDI, 103kW 2.0 TDI-PD 8V, podotýkám, že na všech ventilech) a celé to pomíchal a dodnes míchá dohromady. Jsou auta "letců" (osobně znám) s tím motorem, co najela bez výměny vačky/vahadel a všeho okolo 150000 km, u jiných se to odporoučelo po 13000 km ježdění ve městě.

Ten strejda nikde nedal žádné faktury, servisní historii, VIN ani nic od čeho by se mohl člověk odpíchnout a něco seriózního říct. Uvedl se jako retard, mlel cosi o insolvenčním návrhu a furt dokola, asi si myslel, že budou všichni v překlonu vykonávat jenom jeho přání a rozkazy. Když se potázal s nepořízenou, tak začal kolem sebe kopat a ve finále se chová jako úplný cvok.
kacko
Autoškolák
 
Příspěvky: 25
Registrován: sob 14 říj 09:10

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod V12 » čtv 30 lis 08:08

Presne tento isty problem mali zabozruti PSA 1.6HDI DV6, aj 2.0HDI DW10. Vysledok - olej kontaminovany naftou, vsade hromady karbonu, turbo kaput po 100k km. Hlavne DV6, ten bol podstatne nachylnejsina karbonizaciu oleja pre celkovo chybnu konstrukciu, ked trubka mazania turba bola vedena v totalne nechladitelnom a nevetratelnom priestore medzi blokom motora a telesom DPF. A ake teploty dosahuje DPF pri regeneracii velmi dobre vieme. Nove DV6 maju uz iny DPF, po tejto stranke su spolahlivejsie.
V12
Autoškolák
 
Příspěvky: 46
Registrován: pon 19 říj 12:26

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod Shr3k » čtv 30 lis 11:16

Ale co musím říct, je fantastický, jak ten člověk dokáže rychle přejímat něčí výrazivo... kakadu hadr. :D
2014 Mazda6 Wagon 2.2 CD 175k Revolution A/T, Soul Red
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Uživatelský avatar
Shr3k
Pan Řidič
 
Příspěvky: 304
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod x2005 » pát 01 pro 08:36

Srdcem .... nově může být 2,5litrový čtyřválec s výkonem 186 kW a 420 N.m točivého momentu. Dárcem jednotky Skyactiv-G 2.5 T je velké SUV CX-9

http://www.auto.cz/mazda-6-facelift-turbomotor-111578


Opravdu dostane Mazda 6 s faceliftem takovýhle motor i pro EU?
Uživatelský avatar
x2005
Letec
 
Příspěvky: 1199
Registrován: úte 01 bře 11:08

PředchozíDalší

Zpět na Auta z Asie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník