Zdravím, nedávno jsem pořídil megane coupe 180 tce , zajimalo by me par detailu ohledne motoru a plynu.
1. K čemu je u manaulu na plynu stejny "prošlap" kickdown jako u automatu ? Overboost ?
2. Jestli motor overboost ma , jakym zpusobem funguje ?
3. Jak se lisi tento motor od motoru v megane RS mechanicky ?
Diky
Megane Coupe 180 Tce
Re: Megane Coupe 180 Tce
1) Overboost to nemá, to je jen přiblblej Renaulťáckej dvoupolohovej plyn
2) Nemá to overboost - teoreticky jde o jednu vadu, ale považoval jsem ji za tak významnou, že jsem ji uvedl hned dvakrát.
3) Jiný turbo, vstřikovače, písty, vačky i soft
2) Nemá to overboost - teoreticky jde o jednu vadu, ale považoval jsem ji za tak významnou, že jsem ji uvedl hned dvakrát.
3) Jiný turbo, vstřikovače, písty, vačky i soft
Naposledy upravil(a) Ondras dne pon 12 pro 15:55, celkem upraveno 1 x.
Re: Megane Coupe 180 Tce
Díky za odpověď, jak teda pracovat s plynem ? Kde se tedy nachází 100% poloha , až dole na druhé poloze nebo také těsně před ní ? A co to má vlastně za smysl ?
Re: Megane Coupe 180 Tce
Na 100 % jedeš až s plynem na podlaze - je to kvůli snížení spotřeby. Když tohle auto měla přítelkyně, tak si druhé polohy ani nevšimla
Re: Megane Coupe 180 Tce
Motor ma celkem naftovou charakteristiku tak se ani moc nedivim, navic i v prvni poloze to uz celkem jede.