Stránka 1 z 1

Citroen saxo VTS 1.6 16v - výkon.

Napsal: čtv 06 srp 22:22
od werwolf114
Ahoj, koukám se po saxu VTS 1.6 16v a narazil sem na problém: Dost lidí uvadí výkon 87kw a dost lidí 65kw. Který je spravný?
Za výkonem se nehoním jenom se bojím, aby se mnou někdo nezkoušel vyj*b*t a prodat mi normální saxo 1.6 místo VTS, nebo si mám mylset, že lidi prostě neví čím jezdí a označují VTR, jako VTS? Je nějaký zásadní rozdíl v podvozku VTS a VTR?
Předem dík.

Re: Citroen saxo VTS 1.6 16v - výkon.

Napsal: pon 24 srp 13:15
od dadousjung
Hele rozdíl mezi VTS a VTR je prakticky minimální... ve výbavách hlavně a možná ti do toho dají slabší motor ale třeba u Xsary to byla jen výbava... plácnu VTS mělo motory 2.0HDi 80kw/66kw,1,6 16V 80kw občas , 2.0i 16V 120kw a VTR se převážně davaly 1.6i 16V 80kw a taky občas 2.0HDi 66kw a třeba neměly klimu a tak...
http://www.sauto.cz/katalog-modelu?cate ... ltype_id=0

Re: Citroen saxo VTS 1.6 16v - výkon.

Napsal: pon 24 srp 13:49
od Brus
když trochu pohledáš tak určitě najdeš přesnější popis, ale těch variant bylo v průběhu výroby více. VTS 16v byla ta nejsilnější, to mělo obvykle 120k, VTS nebo VTR bylo 90-100k. to jen tak hodně zhruba.

měli jsme tu 65kW verzi nálepky na těch nástavcích blatníků byly VTS a v TP bylo napsáno VTR.

16v má na c-sloupku nápis 16v

Re: Citroen saxo VTS 1.6 16v - výkon.

Napsal: pát 02 říj 05:43
od majk.z
Jen pro pořádek, otázka je stejně už asi passé. Do Saxa VTR/VTS a Pugu 106 Rallye/Sport/GTi se dávaly 3 motory. 1,4i/55kW, 1,6i 8V/65 kW a 1,6i 16V/87 kW. S tím, že 1,4 se dávala před i po fl, 1,6 8V před fl a 1,6 16V po fl s tím, že 1,6 se obě nějakou dobu chvilku překrývaly. Jak to bylo ve které výbavě si nevzpomenu, ale občas si majitelé VTR dávali na auto emblémy z VTS. Ty motory jsou relativně snadno rozlišitelné už od pohledu. Na označení na autech bych se moc neohlížel, neboť co tak mám projeto, většina Saxo/106 v téhle verzi je zprasená tuningem (resp. tuning moc vidět není, tuzingem) a druhá hromada je zbouraná a poslepovaná (takže buď emblémy chybí nebo jsou přeházené). A pár bývají různé parodie, že si nacpe majitel VTS/VTR plasty na 1,1 nebo 1,5D. A jen velmi velmi málo je přijatelných a to nejsou auta za 20t.

Re: Citroen saxo VTS 1.6 16v - výkon.

Napsal: pát 04 bře 07:02
od waleeedijaz
Za výkonem se nehoním jenom se bojím, aby se mnou někdo nezkoušel vyj*b*t a prodat mi normální saxo 1.6 místo VTS, nebo si mám mylset, že lidi prostě neví čím jezdí a označují VTR, jako VTS? Je nějaký zásadní rozdíl v podvozku VTS a VTR?
Předem dík.




== www.crosswordchamp.com ==

Re: Citroen saxo VTS 1.6 16v - výkon.

Napsal: pát 04 bře 11:10
od majk.z
Tak, to poznáš už jen pohledem pod kapotu, jestli je to 8V nebo 16V Ty motory jsou dost rozdílné. Jinak VTS/VTR se dělaly pouze třídveře a do neobodykitovaných třídveř se dávaly pouze benzinové motory do objemu 1.2 (nebo pak nafty 1,5D, které se ve VTS/VTR nevyskytovaly), takže tam spíš půjde o to, abys nekoupil auto se swapem na 1,6/16V.

A katalogová čísla mají pro 1,6 a 1,6 16V stejná.