Citroen saxo VTS 1.6 16v - výkon.

Citroen, Peugeot, Renault ad.
Odpovědět
werwolf114
Adept autoškoly
Příspěvky: 12
Registrován: úte 28 črc 17:02

Citroen saxo VTS 1.6 16v - výkon.

Příspěvek od werwolf114 »

Ahoj, koukám se po saxu VTS 1.6 16v a narazil sem na problém: Dost lidí uvadí výkon 87kw a dost lidí 65kw. Který je spravný?
Za výkonem se nehoním jenom se bojím, aby se mnou někdo nezkoušel vyj*b*t a prodat mi normální saxo 1.6 místo VTS, nebo si mám mylset, že lidi prostě neví čím jezdí a označují VTR, jako VTS? Je nějaký zásadní rozdíl v podvozku VTS a VTR?
Předem dík.
dadousjung
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pon 24 srp 13:09

Re: Citroen saxo VTS 1.6 16v - výkon.

Příspěvek od dadousjung »

Hele rozdíl mezi VTS a VTR je prakticky minimální... ve výbavách hlavně a možná ti do toho dají slabší motor ale třeba u Xsary to byla jen výbava... plácnu VTS mělo motory 2.0HDi 80kw/66kw,1,6 16V 80kw občas , 2.0i 16V 120kw a VTR se převážně davaly 1.6i 16V 80kw a taky občas 2.0HDi 66kw a třeba neměly klimu a tak...
http://www.sauto.cz/katalog-modelu?cate ... ltype_id=0
mam zájem o auta občas motorky :D a mam rád Citroen/Peugeot !!! HDi !!!
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2418
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Citroen saxo VTS 1.6 16v - výkon.

Příspěvek od Brus »

když trochu pohledáš tak určitě najdeš přesnější popis, ale těch variant bylo v průběhu výroby více. VTS 16v byla ta nejsilnější, to mělo obvykle 120k, VTS nebo VTR bylo 90-100k. to jen tak hodně zhruba.

měli jsme tu 65kW verzi nálepky na těch nástavcích blatníků byly VTS a v TP bylo napsáno VTR.

16v má na c-sloupku nápis 16v
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
majk.z
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: pát 02 říj 05:20

Re: Citroen saxo VTS 1.6 16v - výkon.

Příspěvek od majk.z »

Jen pro pořádek, otázka je stejně už asi passé. Do Saxa VTR/VTS a Pugu 106 Rallye/Sport/GTi se dávaly 3 motory. 1,4i/55kW, 1,6i 8V/65 kW a 1,6i 16V/87 kW. S tím, že 1,4 se dávala před i po fl, 1,6 8V před fl a 1,6 16V po fl s tím, že 1,6 se obě nějakou dobu chvilku překrývaly. Jak to bylo ve které výbavě si nevzpomenu, ale občas si majitelé VTR dávali na auto emblémy z VTS. Ty motory jsou relativně snadno rozlišitelné už od pohledu. Na označení na autech bych se moc neohlížel, neboť co tak mám projeto, většina Saxo/106 v téhle verzi je zprasená tuningem (resp. tuning moc vidět není, tuzingem) a druhá hromada je zbouraná a poslepovaná (takže buď emblémy chybí nebo jsou přeházené). A pár bývají různé parodie, že si nacpe majitel VTS/VTR plasty na 1,1 nebo 1,5D. A jen velmi velmi málo je přijatelných a to nejsou auta za 20t.
Citroën XM 99' Berline Exclusive 2,1TD 12V "Silver Shadow"
Citroën XM 95' Berline Exclusive 3.0V6 12V "Deep Blue"
Citroën C5 01' Berline Plus 2.0HDi "Pracant"
Citroën GS 72' Berline Confort 1.0 "Pekáč"
waleeedijaz
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: pát 04 bře 07:00

Re: Citroen saxo VTS 1.6 16v - výkon.

Příspěvek od waleeedijaz »

Za výkonem se nehoním jenom se bojím, aby se mnou někdo nezkoušel vyj*b*t a prodat mi normální saxo 1.6 místo VTS, nebo si mám mylset, že lidi prostě neví čím jezdí a označují VTR, jako VTS? Je nějaký zásadní rozdíl v podvozku VTS a VTR?
Předem dík.




== www.crosswordchamp.com ==
Naposledy upravil(a) waleeedijaz dne čtv 10 bře 07:54, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
majk.z
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: pát 02 říj 05:20

Re: Citroen saxo VTS 1.6 16v - výkon.

Příspěvek od majk.z »

Tak, to poznáš už jen pohledem pod kapotu, jestli je to 8V nebo 16V Ty motory jsou dost rozdílné. Jinak VTS/VTR se dělaly pouze třídveře a do neobodykitovaných třídveř se dávaly pouze benzinové motory do objemu 1.2 (nebo pak nafty 1,5D, které se ve VTS/VTR nevyskytovaly), takže tam spíš půjde o to, abys nekoupil auto se swapem na 1,6/16V.

A katalogová čísla mají pro 1,6 a 1,6 16V stejná.
Citroën XM 99' Berline Exclusive 2,1TD 12V "Silver Shadow"
Citroën XM 95' Berline Exclusive 3.0V6 12V "Deep Blue"
Citroën C5 01' Berline Plus 2.0HDi "Pracant"
Citroën GS 72' Berline Confort 1.0 "Pekáč"
Odpovědět