Stránka 2 z 6

Re: Koníci z Maranella obecně

Napsal: pon 26 zář 07:42
od šmoula
To jo, já byl o víkendu v dlouhé lhotě na vyhlídkovém letu a pilot mi to na 10min půjčil, takže můžu říct, že sem řídil Pipera :D

Re: Koníci z Maranella obecně

Napsal: stř 23 říj 20:26
od Snowman000
CH ^:)^

Re: Koníci z Maranella obecně

Napsal: stř 23 říj 21:27
od beaumont
:x :x :x
:ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:

..
..
..

Sportka vsazená :D

Re: Koníci z Maranella obecně

Napsal: stř 23 říj 21:30
od beaumont
šmoula píše:To jo, já byl o víkendu v dlouhé lhotě na vyhlídkovém letu a pilot mi to na 10min půjčil, takže můžu říct, že sem řídil Pipera :D
Já to donedávna měl tak, že tři nejsilnější stroje co jsem řídil, měly všechny výkon něco málo přes 400 koní: Chevy Corvette, tahač Mercedes Actros a L-200 Morava.
Teď už to neplatí, zkusil jsem si Jaguary s 550 a 500 koníky...

Re: Koníci z Maranella obecně

Napsal: čtv 24 říj 19:27
od marv
Nevím jak 599 GTB, nebo F430, ale 458 Italia je pro kojence a batolata. Velmi jednoduché a příjemné auto na ovládání. Alespoň v režimech Sport a Race (se zapnutou stabilizací = plný plyn klidně i v zatáčkách díky e-diffu bez přehnaného omezování výkonu). Příjemné progresivní brzdy, řízení, řazení jak na playstationu, i automatický režim velmi funkční (drží pěkně motor v otáčkách vždy připravený k akceleraci). Akcelerace pekelná (0-200 pod 10), schopnosti v zatáčkách mimo limit mojí odvahy. Zvukově mě to až tak nezaujalo. Preferuju klasické V8 (AMG, F-Type V8S). Flat-plane V8 ve 458 zní jak vytuněný čtyřválec, což je celkem logické s ohledem na konstrukci motoru. Ale samozřejmě plná akcelerace s řazením v 9000 ot. má svoje kouzlo i tak.

Celkově vzato bych to asi nechtěl ani jako nové za 5 mil., ani jako 4-letou ojetinu za 2 (bez dph). Vadilo by mě, že na běžných cestách v běžném provozu člověk využije potenciál minimálně. S 458 to chce jezdit na okruh, je to taková motokára.

Ten F-Type V8S mě zaujal víc, s ohledem na cenu (základ 100 tis. EUR vs 200 tis. EUR). Dobrá hračka se skvělým zvukem, se kterou si lze užít i normální jízdu. Coupe bych si v budoucnu rád pořídil.

Re: Koníci z Maranella obecně

Napsal: úte 27 kvě 23:35
od marv
458 Italia s najetými 187 000 km po 4 letech. Motor i převodovka (včetně spojek) původní, přičemž jí používala půjčovna aut na okruhu v Las Vegas. Respekt. :ymapplause:

http://www.ebay.com/itm/Ferrari-458-Bas ... ars_Trucks

Re: Koníci z Maranella obecně

Napsal: čtv 21 srp 17:49
od pavproch
tak kromě teho metrosexuála (co sa honí/honil po trapníku za nafouknutým kusem hověziny) a jeho černé 458 máme ve městě další.... čebrenou 512? nebo jaké je to označení.... 4laufy a kulatá světla.... 5Z3 xxxx, čili skoroúplně nová značka...

Re: Koníci z Maranella obecně

Napsal: čtv 21 srp 20:01
od Zajda
512? Tak to bude majitel spíš nadšenec než metrosexuál. Spíš tu identifikaci ale přičítám děravé hlavě nebo voku z kašparovy krávy :-)

Re: Koníci z Maranella obecně

Napsal: čtv 21 srp 20:33
od marv
pavproch píše:tak kromě teho metrosexuála (co sa honí/honil po trapníku za nafouknutým kusem hověziny) a jeho černé 458 máme ve městě další.... čebrenou 512? nebo jaké je to označení.... 4laufy a kulatá světla.... 5Z3 xxxx, čili skoroúplně nová značka...
Baroš má doma 458 ? Jak už jsem psal, auto pro holky. B-)

Re: Koníci z Maranella obecně

Napsal: čtv 21 srp 21:45
od ctrl_j
Tu za rychlost zabavenou F430 pak dostal zpatky? :)