To jo, já byl o víkendu v dlouhé lhotě na vyhlídkovém letu a pilot mi to na 10min půjčil, takže můžu říct, že sem řídil Pipera
Re: Koníci z Maranella obecně
Napsal: stř 23 říj 20:26
od Snowman000
CH
Re: Koníci z Maranella obecně
Napsal: stř 23 říj 21:27
od beaumont
..
..
..
Sportka vsazená
Re: Koníci z Maranella obecně
Napsal: stř 23 říj 21:30
od beaumont
šmoula píše:To jo, já byl o víkendu v dlouhé lhotě na vyhlídkovém letu a pilot mi to na 10min půjčil, takže můžu říct, že sem řídil Pipera
Já to donedávna měl tak, že tři nejsilnější stroje co jsem řídil, měly všechny výkon něco málo přes 400 koní: Chevy Corvette, tahač Mercedes Actros a L-200 Morava.
Teď už to neplatí, zkusil jsem si Jaguary s 550 a 500 koníky...
Re: Koníci z Maranella obecně
Napsal: čtv 24 říj 19:27
od marv
Nevím jak 599 GTB, nebo F430, ale 458 Italia je pro kojence a batolata. Velmi jednoduché a příjemné auto na ovládání. Alespoň v režimech Sport a Race (se zapnutou stabilizací = plný plyn klidně i v zatáčkách díky e-diffu bez přehnaného omezování výkonu). Příjemné progresivní brzdy, řízení, řazení jak na playstationu, i automatický režim velmi funkční (drží pěkně motor v otáčkách vždy připravený k akceleraci). Akcelerace pekelná (0-200 pod 10), schopnosti v zatáčkách mimo limit mojí odvahy. Zvukově mě to až tak nezaujalo. Preferuju klasické V8 (AMG, F-Type V8S). Flat-plane V8 ve 458 zní jak vytuněný čtyřválec, což je celkem logické s ohledem na konstrukci motoru. Ale samozřejmě plná akcelerace s řazením v 9000 ot. má svoje kouzlo i tak.
Celkově vzato bych to asi nechtěl ani jako nové za 5 mil., ani jako 4-letou ojetinu za 2 (bez dph). Vadilo by mě, že na běžných cestách v běžném provozu člověk využije potenciál minimálně. S 458 to chce jezdit na okruh, je to taková motokára.
Ten F-Type V8S mě zaujal víc, s ohledem na cenu (základ 100 tis. EUR vs 200 tis. EUR). Dobrá hračka se skvělým zvukem, se kterou si lze užít i normální jízdu. Coupe bych si v budoucnu rád pořídil.
Re: Koníci z Maranella obecně
Napsal: úte 27 kvě 23:35
od marv
458 Italia s najetými 187 000 km po 4 letech. Motor i převodovka (včetně spojek) původní, přičemž jí používala půjčovna aut na okruhu v Las Vegas. Respekt.
tak kromě teho metrosexuála (co sa honí/honil po trapníku za nafouknutým kusem hověziny) a jeho černé 458 máme ve městě další.... čebrenou 512? nebo jaké je to označení.... 4laufy a kulatá světla.... 5Z3 xxxx, čili skoroúplně nová značka...
Re: Koníci z Maranella obecně
Napsal: čtv 21 srp 20:01
od Zajda
512? Tak to bude majitel spíš nadšenec než metrosexuál. Spíš tu identifikaci ale přičítám děravé hlavě nebo voku z kašparovy krávy
Re: Koníci z Maranella obecně
Napsal: čtv 21 srp 20:33
od marv
pavproch píše:tak kromě teho metrosexuála (co sa honí/honil po trapníku za nafouknutým kusem hověziny) a jeho černé 458 máme ve městě další.... čebrenou 512? nebo jaké je to označení.... 4laufy a kulatá světla.... 5Z3 xxxx, čili skoroúplně nová značka...
Baroš má doma 458 ? Jak už jsem psal, auto pro holky.