Koníci z Maranella obecně

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.

Re: Koníci z Maranella obecně

Příspěvekod šmoula » pon 26 zář 07:42

To jo, já byl o víkendu v dlouhé lhotě na vyhlídkovém letu a pilot mi to na 10min půjčil, takže můžu říct, že sem řídil Pipera :D
2.0i 107kW
Uživatelský avatar
šmoula
Mistr volantu
 
Příspěvky: 894
Registrován: stř 16 úno 10:04

Re: Koníci z Maranella obecně

Příspěvekod Snowman000 » stř 23 říj 20:26

CH ^:)^
"If in doubt, flat out" - Colin McRae 1968-2007

"Take away the left pedal and it’s like chopping the driver’s balls off because you’ve lost all proper control of the car." - Lawrence Tomlinson
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 3273
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Koníci z Maranella obecně

Příspěvekod beaumont » stř 23 říj 21:27

:x :x :x
:ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:

..
..
..

Sportka vsazená :D
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
 
Příspěvky: 1238
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Koníci z Maranella obecně

Příspěvekod beaumont » stř 23 říj 21:30

šmoula píše:To jo, já byl o víkendu v dlouhé lhotě na vyhlídkovém letu a pilot mi to na 10min půjčil, takže můžu říct, že sem řídil Pipera :D

Já to donedávna měl tak, že tři nejsilnější stroje co jsem řídil, měly všechny výkon něco málo přes 400 koní: Chevy Corvette, tahač Mercedes Actros a L-200 Morava.
Teď už to neplatí, zkusil jsem si Jaguary s 550 a 500 koníky...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
 
Příspěvky: 1238
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Koníci z Maranella obecně

Příspěvekod marv » čtv 24 říj 19:27

Nevím jak 599 GTB, nebo F430, ale 458 Italia je pro kojence a batolata. Velmi jednoduché a příjemné auto na ovládání. Alespoň v režimech Sport a Race (se zapnutou stabilizací = plný plyn klidně i v zatáčkách díky e-diffu bez přehnaného omezování výkonu). Příjemné progresivní brzdy, řízení, řazení jak na playstationu, i automatický režim velmi funkční (drží pěkně motor v otáčkách vždy připravený k akceleraci). Akcelerace pekelná (0-200 pod 10), schopnosti v zatáčkách mimo limit mojí odvahy. Zvukově mě to až tak nezaujalo. Preferuju klasické V8 (AMG, F-Type V8S). Flat-plane V8 ve 458 zní jak vytuněný čtyřválec, což je celkem logické s ohledem na konstrukci motoru. Ale samozřejmě plná akcelerace s řazením v 9000 ot. má svoje kouzlo i tak.

Celkově vzato bych to asi nechtěl ani jako nové za 5 mil., ani jako 4-letou ojetinu za 2 (bez dph). Vadilo by mě, že na běžných cestách v běžném provozu člověk využije potenciál minimálně. S 458 to chce jezdit na okruh, je to taková motokára.

Ten F-Type V8S mě zaujal víc, s ohledem na cenu (základ 100 tis. EUR vs 200 tis. EUR). Dobrá hračka se skvělým zvukem, se kterou si lze užít i normální jízdu. Coupe bych si v budoucnu rád pořídil.
marv
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 128
Registrován: úte 22 lis 15:03

Re: Koníci z Maranella obecně

Příspěvekod marv » úte 27 kvě 23:35

458 Italia s najetými 187 000 km po 4 letech. Motor i převodovka (včetně spojek) původní, přičemž jí používala půjčovna aut na okruhu v Las Vegas. Respekt. :ymapplause:

http://www.ebay.com/itm/Ferrari-458-Bas ... ars_Trucks
marv
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 128
Registrován: úte 22 lis 15:03

Re: Koníci z Maranella obecně

Příspěvekod pavproch » čtv 21 srp 17:49

tak kromě teho metrosexuála (co sa honí/honil po trapníku za nafouknutým kusem hověziny) a jeho černé 458 máme ve městě další.... čebrenou 512? nebo jaké je to označení.... 4laufy a kulatá světla.... 5Z3 xxxx, čili skoroúplně nová značka...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10438
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Koníci z Maranella obecně

Příspěvekod Zajda » čtv 21 srp 20:01

512? Tak to bude majitel spíš nadšenec než metrosexuál. Spíš tu identifikaci ale přičítám děravé hlavě nebo voku z kašparovy krávy :-)
271+132g CO2/km
Uživatelský avatar
Zajda
Pan Řidič
 
Příspěvky: 450
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Koníci z Maranella obecně

Příspěvekod marv » čtv 21 srp 20:33

pavproch píše:tak kromě teho metrosexuála (co sa honí/honil po trapníku za nafouknutým kusem hověziny) a jeho černé 458 máme ve městě další.... čebrenou 512? nebo jaké je to označení.... 4laufy a kulatá světla.... 5Z3 xxxx, čili skoroúplně nová značka...


Baroš má doma 458 ? Jak už jsem psal, auto pro holky. B-)
marv
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 128
Registrován: úte 22 lis 15:03

Re: Koníci z Maranella obecně

Příspěvekod ctrl_j » čtv 21 srp 21:45

Tu za rychlost zabavenou F430 pak dostal zpatky? :)
My car, my pleasure.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 1930
Registrován: úte 09 dub 06:33

PředchozíDalší

Zpět na Italská auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník