Gallardo za cenu lepsiho Superba

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Lamboman
Autoškolák
Příspěvky: 25
Registrován: úte 20 pro 15:05

Gallardo za cenu lepsiho Superba

Příspěvek od Lamboman »

Dobry den vsem,

nevim, jestli mi nebudete nadavat, ale chtel jsem si splnit klukovsky sen a koupit opravdovy supersport. Narazilo to na drobny problem: penize. 100 000EURo na jete Lambo jsem jaksi proste nemel.
Premyslel jsem tedy, jak tento blby problem obejit a hledal na netu nejake levne, nekompletni, treba i po nehode nebo rozkradene auto. No a velmi dlouho se mi stesti vyhybalo, az jsem ho v zari tohoto roku prece jenom nasel.

A nasadil jsem latku opravdu vysoko: bylo to rovnou Lamborghini Gallardo LP560-4, rv.10/2008 po faceliftu, uz novejsi model s motorem 5.2 V10, 4x4 a 560 koni. ^:)^

Auto bylo sice po mensi nehode (fotky jsem videl),ale uz karosarsky opravene, ale zase docela nekompletni.
Mj. v nem chybi v nem spousty dilu, napr. cele brzdy (nejsou ani brzdice, ani hadicky..., topeni, klima, servorizeni, vsechny Svetla, blinkry, mlhovka...chybi i veci v interieru (napr. airbagy, pasy, casti pristrojovky), vnejsi skla zpetnych zrcatek apod. Pak chybi i neviditelne veci, treba hadice na vodu, vana v kufru, plno ruznych plastu v podbezich, kryty spodku vozu, drzak narazniku, ruzne drzacky, srouby, uchytky, predni diferak, kardan atd. atd. Proste hafo veci, i kdyz na dalku auto vypada sqele.

Motor i prevodovka E-gear je vporadku, motor lze i kratce nastartovat (ale fakt jen kratce protoze neni chladici soustava ani servorizeni a muzou se znicit obe cerpadla kapalin). Robotizovana prevodovka E-Gear mechanicky radi, rychlosti padaji, snad to nema ale spalenou spojku, to bez projeti jaksi nemam sanci poznat, ale mechanismus spojky se v pohode hybe.

Dal jsem zato 30 tisic eecek bez DPH (dovoz ze zeme EU), papiry to ma slusne, EU homologaci taky, ukazoval jsem jim to uz i na STK a prihlasit to po oprave by dle nich snad nemel byt problem.

Cenu dilu mam samozrejme spocitanou taky, ne samozrejme novych, ale z eBaye, Alegra apod. second-hand serveru na cca 12 000 ecek. Pri demontazi se samozrejme ukazalo, ze toho chybi jeste daleko vic, nez mi puvodni majitel rekl a pri koupi jsem vsechno samozrejme nemel sanci zjistit, ale ani tak si nenadavam, stale si myslim, ze jsem neprohloupil.
Praci si delam vetsinou sam, maximalne mi pomahaji rodinni prislusnici, naradi, a diagnostiku mam, garaz i zvedak taky.

Beru to jako zabavu, a hlavne technicky “chalenge” si dokazat, ze na to mam a taky i jako "investicni" auto, ktere moc neklesa na cene a melo by byt prodejne za vice, nez jsem ho koupil, takze chvili pojezdim a pak ho prodam a budu si stavet neco dalsiho. Ekonomicky to tedy neni nesmysl, takovehle Lamba se prodavaji na mobile.de za 85 az 95 000EURo a tolik me to stat ani zdaleka nebude. Nepocitam to prodat tak vysoko, protoze bylo bourane, ale i tak, kdyz bude vypadat hezky...ma najeto asi 20 000km.
Koupil jsem Lambo napr. i proto, ze patri automobilce Audi a spousta dilu je "genuine" VW/Audi), coz stavbu a kompletaci vyrazne zlevnuje, nez treba znacky jako Aston Martin, Ferrari apod. Kde kazdy dil je original a velmi drahy.
Ted auto uz asi 2 mesice skladam, objednavam dily doslova po celem svete (ted mi prisel kousek palubovky s tlacitkem zpatecky R z Noveho Zelandu a pocitam na nem delat jeste tak 2 mesice, nez vyjedu. Z velkych veci uz mam skoro vse, tedy krome brzd, pak mi chybi treba jeste PP svetlomet (ostatni lighting uz mam i za slusne ceny), drzaky predniho diferencialu (predni diff uz mam), nejake hadice na vodu a hydrauliku serva, jednotka klimatizace (starou mam, ale ma rozbitou klapu) a nejake drobnosti. Treba Lifting (zdvihaci hydraulicke zarizeni jsem uplne zavrhl, jê prilis drahe a celkem k nicemu. U Lamba slouzi ke zvednuti predni osy a prejezdy retarderu. Hold budu muset davat bacha a vybirat si cesty jen z malymi, nebo to zvednou nejak jinak.
Par technickych udaju:
typ: LP560-4
pohon 4x4
max.speed 325km/h
zrychleni z 0 na 100km/h: 3.6s a 0 az 200km/h: 11.8s
motor atmosfericky plneny primy vstrik 5.2L V10 40ventilu
max. vykon 420kW/560k pri 8500ot/min
max.kroutici moment 540Nm pri 6500ot/min.
hmotnost: 1500kg
prevodovka robotizovana E-Gear 6 speed (100ms pro prerazeni)
kola 19 palcu (vpredu 235/35, vzadu 295/30)

zde je par fotek meho zihadla:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba

Příspěvek od Vrooom »

No toto, ze zacatku jsem myslel, ze to je fake, ale pak ty fotky :-bd Teda jestli se da takovy kus auta seskladat okolo 12k eur, to cumim.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba

Příspěvek od Snowman000 »

Tez cumim teda :-o
Inak samozrejme sombrero dolu za odvahu hlavne a drzim palce s dokoncenim ^:)^
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
ninko
Autoškolák
Příspěvky: 47
Registrován: pát 14 čer 09:50

Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba

Příspěvek od ninko »

no tvl, parada. si neviem predstavit nieco take robit... palce hore (aj na nohach)
inak ak vies aspon trochu po anglicky odporucam urobit vlog na yt, mozno by mohlo neskor nieco spadnut aj odtial, ak to bude zaujimave...
thesis, c3, bravo
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 589
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba

Příspěvek od Kavis »

tak to vsechna cest... :-bd ja bych na to nemel koule (ani love) :D
Lamboman
Autoškolák
Příspěvky: 25
Registrován: úte 20 pro 15:05

Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba

Příspěvek od Lamboman »

No tak dekuji za podporu. Budu ji potrebovat, ve mne je taky mala dusicka, protoze kazdy den zjistuji, co jeste chybi (napr. 3 kosti na torzku, na aute je jenom jedna a jeste trosku ohla, ale pasuji z Audi, nekdo ukradl pas ridice, chybi mechanismus stahovani LP okna vcetne skla a tesneni dveri... a co je treba svinarna, ze ten prevozce, co mi to vezl na odtahovce, tak aby do toho neprselo, tak to cele polepil lepici paskou, ktera nejde vubec sundat. No uplny magor. Ach jo. Co si neudelam sam, to proste nemam, nejake zlate ceske rucicky uz skoro neexistuji. A Gallardo je skutecne velmi slozite auto, nikdy jsem nic tak komplikovaneho nedelal, i kdyz mam za Sebou nejake Imprezy a 3 Eva, tady je to podstatne komplikovanejsi. Taky je problem ta kompletace, protoze kdyz je auto nabourane, je kompletni, rozeberu ho, narovnam a vymenim rozbite dily, tady si hraju na soukromeho detektiva a s baterkou fotakem v ruce zjistuji, co kde chybi, jak to asi melo vypadat (vytisknul jsem si vykresy) a do nich si na format A3 barevne pastelkami vybarvuji, co nemam

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek
Obrázek



Jinak pfinancne jsem si na to castecne pujcil, protoze pujcky jsou relativne levne a penize v bance stejne ztraci hodnotu, takze jsem je v podstate investoval a protoze neznam burzu, ale auta, tak jsem to udelal takhle. Budoucnost ukaze, jestli to byl dobry tah, ale kdo nic neriskuje, nic nevydela. A taky nejsem z tech, co porad nekoho kopiruji ale snazim se jit svoji cestou, uz nekolikrat se mi to vyplatilo, i kdyz jsem si uz taky nekolikrat nabil pusinku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba

Příspěvek od M.Z. »

Gratuluji a přeji pevné nervy, jsou na to potřeba. Já si taky vyprášil účet a nakoupil staré šunky jako investici.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Lamboman
Autoškolák
Příspěvky: 25
Registrován: úte 20 pro 15:05

Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba

Příspěvek od Lamboman »

dekuji za vsechnu podporu. Ujistuje me ze nejsem na spatne ceste (stejne ted uz couvnou nemuzu), ale dodava mi to silu, protoze obcas kdyz vidim ceny nekterych dilu, jdu do kolen a leze na me depka. À le pak kdyz chvilku pockam, nebo lepe hledam, tak jsem zatim vsechno nasel i za akceptovatelnou cenu. Ale cekaji me ted ty brzdy (6 brzdicu, dva predni, dva zadni provozni a dva zadni na rucku), pak topeni a klimu (uvazuji ze necham spravit tu klapu na puvodnim), pak to predni svetlo, ruzne plasty, kryty, hadice, chladic serva, ... ach jo. Taky treba ten brzdovy posilovac je promacknuty a bude urcite foukat. Opet vypomuze Audi A6.

Ted mi treba ale vyrazila dech pitoma zatka nadrze....http://www.ebay.com/itm/LAMBORGHINI-MUR ... Mn&vxp=mtr
takze to budu resit nejak a Audi a prelakovat, fakt nevi, co si za takovou blbost rict.

No a to PP svetlo je taky sila, 5000 dolacu :)) [-x
http://www.ebay.com/itm/LAMBORGHINI-GAL ... 1u&vxp=mtr

takze zase budu resit "mou" metodou (prozradim priste).
Uživatelský avatar
eLzyx
Autoškolák
Příspěvky: 57
Registrován: pon 07 kvě 11:38

Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba

Příspěvek od eLzyx »

M.Z. píše:Gratuluji a přeji pevné nervy, jsou na to potřeba. Já si taky vyprášil účet a nakoupil staré šunky jako investici.
taky tak :-bd
Volvo S60 2.4T
VW T2
Uživatelský avatar
eLzyx
Autoškolák
Příspěvky: 57
Registrován: pon 07 kvě 11:38

Re: Gallardo za cenu lepsiho Superba

Příspěvek od eLzyx »

docela by mě zajímalo, jak se dá takové "auto" koupit. Bylo to přímo od majitele - na inzerát? Nebo z nějaké veřejné aukce typu ebay? Případně z nějakého specializovaného portálu - aukce pojišťoven atp. ?
A jak se povedlo takto poztrácet díly? Klasika v servisu, během opravy?
Volvo S60 2.4T
VW T2
Odpovědět