Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
retron
Letec
Příspěvky: 1384
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od retron »

já americký Veloce tzn. 280vou zadokolku anebo quattroformaggi, který má podle mě nastavený podvozek tak, jak bych očekával (tuhý ale nedrncá), než evropské Veloce radši základní dvoustovku zadokolku, 180 nafta má nahoře trochu astma, ale zase má aspoň manuál. intr doporučuju Veloce perforované sedačky a světlý dřevo... a jsem u největšího problému Giulie oproti D3 - nekonfigurovatelná!
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5406
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Stepan »

ty benzíny jsou prej stejný btw.
Tak třeba by se dealer na nějakej neofiko chip ukecat nechal, VW třeba umí :)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
retron
Letec
Příspěvky: 1384
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od retron »

no jsou a nejsou, je fakt, že 80 koní tam poznat není, ale charakter těch dvou verzí je dost odlišný, paradoxně lepší svezení je se slabší zadokolkou, každopádně, obě mají na mě až moc měkce naladěný podvozek, při rychlém průletu na okresce je poněkud nervózní, což je evidetní, když se přesedne do čtyřlístku, který je někde jinde :) existuje prý čip na základní dvoulitr, kdy v D režimu by měl mít těch 280k
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5406
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Stepan »

ceš mi říct, že těch 200k jede stejně jako 280k? No to musí bejt poježděníčko :D
čtyřlístek je trošku jiná kategorie, to bych sem netahal
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
honziss
Letec
Příspěvky: 3442
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od honziss »

280k verze ma horsi odezvy v nizsich otackach, ale lepsi spicku a trochu hrubsi zvuk. 200k verze reaguje dole lip, ma linearnejsi prubeh a spicku skoro zadnou, funguje dost podobne jako nizsi vykonovy verze vw ea888, jen ma lepsi zvuk.

Ano, zakladni verze je mekka a totalne rozmydlena okreska ji dokaze trochu pricne rozhoupat, ale proti veloce je znat nizsi hmotnost a i na zakladnich 17" eco gumach ma gripu az az. Veloce mi prisla na okresce o malinko horsi, rozkymacenejsi a vic mlatila kolama, protoze od 18" jsou standardem RFT. Zakladni super rwd - hodne rozbita silnice, ve 120+ tempu ji sice trochu rozhoupe, ale kola neodskakujou, neni zaludna a furt se pres to nese tak nejak lehce, takze clovek vubec nema pocit ze by autu nak extra nakladal nebo ublizoval. Kdyz to srovnam s cuprou a gs450h, tak i se 150k dieslem jsem na ni lital po okreskach jednoznacne nejrychlejc.

Co zamrzi je nevypinantelnej prokluz a esp u super (nevim jak to ma veloce), protoze si myslim ze to je presne to auto co by se treba na snehu fungovalo s vypnutou elektronikou naprosto bajecne, lehce. Elektronika sice trosku zadek vybocit necha, ale jak je to pres 10-15 stupnu kontra, tak hodi kotvu a sebere vykon.

V QV jsem byl vezen, neridil jsem. Ale ani tam mi neprisel podvozek zbytecne tvrdej.

Nedostane Giulia nakej facelift v brzky dobe?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Dix »

Bez bodů
retron
Letec
Příspěvky: 1384
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od retron »

ne 280 nejede líp než 200, ale podvozkově mi prostě přišla 200 zábavnější a překvapivě čitelnější, nevím zda to je tim AWD anebo přizvednutým podvozkem, což u silnější verze logiku moc nedává. Co se týče gripu tak mi hrabal jak 180 dehet tak 200k benzín dost často při lehkém rozjezdu anebo vracáku, což se mi nestalo v poslední době se žádnou zadokolkou ani 15 let starou 525i. ESP jde pouze omezit pak se zase sepne, plně vypnout jde pouze u QV.
každopádně doporučuji připlatit si za "svor" a aktivní podvozek
QV podvozek je jak z jiné galaxie, evidentně velmi tuhé stabilizátory a přitom poměrně komfortní.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od pavproch »

Kdesyk sem zahlíd zprávu, že AR potají skončila s výrobou 4C a už jen doprodává skladoffky. Což mi připomělo (jako vždy reaguju se zpožděním od dvou sekund do několika let, v tymto přypadku asi 2 dny) že sem myslím v pátek poprvé zahlíd 4C "live"na silnici, a to na III/4848 mezi Kozlowitzama a Tichou

Vypadalo to zajímavě, škodaže už není/nebude.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Kokokodaak
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: ned 10 lis 14:28

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Kokokodaak »

280k verze ma vyssi svetlou vysku? Vedel by nekdo pripadne o kolik?
Nasel jsem pro Giulii 9,9 cm, tak jsemse na ni nesel ani podivat, protoze je to prome nepouzitelne, ale pokud by Veloce mela vic, tak uz by to mohlo by zajimave...
honziss
Letec
Příspěvky: 3442
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od honziss »

+15mm a je to celkem videt kdyz ty auta stojej vedle sebe, coz se jeste umocni, kdyz ma vzadu 255 gumy.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Odpovědět