Stránka 35 z 65

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Napsal: pon 13 úno 22:19
od řidičBOB
Jak jsem psal...cenou prémie. Otázka (do budoucna), zda přesvědčí...

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Napsal: pon 13 úno 23:22
od retron
sportovní sedan lze hovořit leda o verzi QV, jinak je to klasická střední třída
co se týče srovnání s prémií, tak cenově je to na podobné úrovni, akorát má vždy o něco lepší výbavu než např. německá trojka
teda až na ty heligony, které jsem měl já :)
Giulia na prémii má, kdyby to nezabíjela detaily v intru, což asi paket za skoro kilo řeší a pak pár nedodělky což mohl být problém "prvního vrhu"
náhodou, lze specifikovat jak chcete, pokud chcete naftu :D s benzínem je to horší
a co se týče AWD, tak např. do marastu posledních týdnů to nemusí být od věci, protože 180k naftě se při rozjezdu chtělo hrabat na jakémkoliv jen lehce nezpevněném povrchu a kdo by přesedl z FWD nebo AWD mohl by být zaskočen

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Napsal: pon 13 úno 23:58
od honziss
Add giulia a konfigurovatelnost:

- vyhrivani sedacek jde pouze s kuzi a el sedackama
- cerna stropnice nejde vubec
- cteni dopravnich znacek taky nejde
- jakmile chcete 18"+ tak jsou k nim povinne rft
- sportovni sedadla jdou pouze u veloce

To jsou jen priklady. Passat i 3er jdou rozhodne konfigurovat lip.

Giulia mi dava cenove nejvetsi smysl v naky zakladni vybave jako konkurent mainstreamu.

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Napsal: úte 14 úno 00:48
od doriftonigga
Tak to je teda konfigurovatelný asi jako Japonec.

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Napsal: úte 14 úno 05:56
od retron
jednou se mi v konfigurátoru povedlo odškrtnout RFT u 18"
-k velké navi povinně DAB za 8tis
-k paketu sport plus povinne barevné brzdiče za 13
-interierove lišty pouze s pakety
-bezovy intr jen s paketem za kilo atd atd.
o těch benzínových motorech ani nemluvě 200 AT, 280 AT+AWD

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Napsal: úte 14 úno 07:18
od honziss
Ja mam soucasne sestudovanej cenik ISka a to je rozhodne konfigurovatelnejsi. Sice v krocich po vybavach a pak pomoci paketu, ale kdyz uz nejde neco samostatne vybrat, tak vetsinou proto ze uz to tam je v zakladu.

Protipol je 3er, tam lze klikat samostatne vsechno, takze za lepsi sedacky si clovek priplati 50tkc, ale furt jsou jen manualni a hadrovy..

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Napsal: úte 14 úno 07:51
od Dallen
Konfigurovatelnost je minimální, tu má bmw/VW aj. mnohem větší.

Jinak v Ostravě je i slušný výběr

http://www.afcentrum.cz/vysledky-vyhledavani/

Jinak ceny 3er a A4 jsou sice srovnatelné, ale je to základní výbava a navíc stále chybí cca 30hp. U audi nemá 280hp ani třílitrová nafta a ta už se pohybuje kolem 1.4mio.

Počkáme si na čísla, ale např. už teď má Giulie lepší prodeje v EU než M6, která má i combi. Konkurent Passatu to ovšem nejspíše nebude.

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Napsal: úte 14 úno 09:18
od HondaMan
Dallen píše:Už jen srovnávat předoškrabku pro kravaťáky s "sportovním" sedanem.

Osobně si nemyslím, že by si ty auta jakkoliv konkurovali (resp. že by si někdo chtěl koupit passata a koupil giulii a obráceně).
Tak třeba já teď vybírat střední třídu, tak tam mám právě tyhle 2 kandidáty.

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Napsal: ned 26 úno 18:18
od EL_XEL
Mně se Giulia docela líbí, jestli se nakonec ukáže, že nepotřebuju nutně kombík, budu dost zvažovat. Hraju si s konfigurátorem a slušné auto (pro mě) je za mega a půl, což je o něco víc než Passat, ale v akceptovatelných mezích. Nicméně jedna věc mi nejde do hlavy - čevené brzdiče za 5500 a žluté za 10000. To se fakt připlácí jenom za barvu, nebo to znamená i větší brzdy? Protože připlatit si deset litrů za nažluto nalakované brzdiče mi přijde úplně na palici.

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Napsal: ned 26 úno 18:23
od EL_XEL
Na Alfě je taky super to, že člověk nemusí přemýšlet o navigaci - ta jejich je podle všeho offline a data má jenom z TMC, takže ne děkuji :-)