Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
@ brzdy - zas Brembo není nic nadpozemského. Navíc mám pocit, že od výroby tam patří spíše ATE. Taky jak stará a jak odvzdušněná je brzd. kapalina. Ručka se seřizuje šroubem po pákou, když rozděláš manžetu.
Auto Korner, Hulín. Osobně neznám, ale je to asi jediná alternativa k Auto Rolný (Olomouc a Prostějov).
Auto Korner, Hulín. Osobně neznám, ale je to asi jediná alternativa k Auto Rolný (Olomouc a Prostějov).
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Ja nejezdil zigulem, takze jsem takhle nebrzdici auto jeste nezazil nikdy. Po cernych 156 jsem vzdy na ulici pokukoval, jsem rad, ze mam tu cest. Nejvetsi zklamani z prvnich dojmu: posed + sedacky, brzdy, zpracovani interieru. Mile me prekvapilo rizeni a fakt sokoval podvozek!
beaumont: Jeste jednou diky za pomoc
Ad mechanik v okoli Olomouce: Rolny uz se resi, nemate dalsi tip na nekoho? Diky
beaumont: Jeste jednou diky za pomoc
Ad mechanik v okoli Olomouce: Rolny uz se resi, nemate dalsi tip na nekoho? Diky
Mirek
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Neřeš, na 99 % to byla jedna z kontrolních lambd za katalyzátorama. Tý chyby se nezbavíš i kdybys vyměnil všechny čtyři (been there - pak stačilo jednou natankovat horší benzín a už jsem svítil znova).tesne pred STK se rozsvitila kontrolka motoru. hosi tam odmitli udelat mereni emisi a jeste kokotsky tu chybu smazali, tak ted nevim, ktera z tech 4 lambd udelala chybu.
Vyměnit za ATE, novou brzdovku a odvzdušnit, GTV i GT mi flekujou i na 225mm gumě.tak nebrzdici auto jsem nezazil od dob jezdeni se zigulem
Každopádně gratulace ke koupi, s vyřešeným podvozkem to auto jezdí i na dnešní poměry absurdně dobře. Motor je dost choulostivý (kombinuje problémy Twinsparku s celou plejádou problémů první generace přímovstřiků), vyměň komplet rozvody i s mikrořemenem (5000 CZK s prací) a pokud chceš mít opravdu jistotu, při první výměně oleje nech shodit vanu a zkontrolovat šály na klice i ojnicích. Olej vždy 10W-60 (buď Selenii Racing anebo Yacco Galaxii GT, nic jinýho), kontrolovat při tankování a svíčky jen NGK BKR6EKPA.
A pokud chceš mít pocit úplnýho sucha a bezpečí, kup si jednu rezervní cívku, rády odcházej v nejblbější možný situaci.
Mezi 2.0 JTS je dost extrémně dobrých a extrémně špatných kusů (GTV mi jede 220 GPS a do omezovače spíš naráží, GT se stejným motorem a stejným nájezdem má pocitově tak 140 koní a sotva se přehrabe přes 200).
Přecházel jsem na ta auta z E46 330i poface a pocitová nekvalita Alf je IMHO daná tím, že ve své době stálo BMW o desítky procent víc a od základu je postavený úplně jinak - třeba GTV motorově ani podvozkově prostě nefunguje, dokud nejsi na pěkný okresce a netočíš to mezi 4500 a 7000.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Co se týče solidnosti tak musím říct, že ač je to zvláští tak poface verze jsou oproti prvním verzím ojebané.
Ač to zní divně tak to tak je (nejspíše snižování provozních nákladnu). Je to vidět na takových detailech jako je pogumování plastů, přihrádka před spolujezdcem nebo například kryt B sloupku (před Fl verze tam měla protažené čalounění z tapecu).
Jinak pokud aspon trosku umis s PC tak vyhodou FCA je naprosto jednoducha i domaci diagnostika. Staci kabel za dve stovky a CZ software je snadno dostupny (bud na 40E a nebo staci napsat).
Ač to zní divně tak to tak je (nejspíše snižování provozních nákladnu). Je to vidět na takových detailech jako je pogumování plastů, přihrádka před spolujezdcem nebo například kryt B sloupku (před Fl verze tam měla protažené čalounění z tapecu).
Jinak pokud aspon trosku umis s PC tak vyhodou FCA je naprosto jednoducha i domaci diagnostika. Staci kabel za dve stovky a CZ software je snadno dostupny (bud na 40E a nebo staci napsat).
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Mmira: Brzdy by opravdu mohly bejt lepší. Já tam mam žlutý EBC a než sem je vzal na okruh, tak se dalo říct, že je to ok brzdící auto.
TSs
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
tak jsem se po 3 dnech vratil mezi zive....
uvidime, co s brzdama udela vymena kapaliny. ptal jsem se minuleho majitele a pry ji par let nemenil (nechapu). na rozvody se chystam, sice bych mel mit jeste 10t km, ale byly delany pred 4-mi roky.
olej je zajimave tema. soucasny majitel tam celou dobu lil 5W40, ze studijnich duvodu asi necham pri vymene rozvodu shodit palici a obhlednout, kolik karbonu na ni je. mozna tedy i tu vanu, ze zajimavosti. jinak pouziti 10W-60 chapu, jen mi nejde do hlavy ta Selenie. co jsem se dival, je neni na ni az tak nic extra. na at tak ci onak, dam tam Millers Oils a bud to motor prezije, nebo chcipne.
asi budu muset i vymenit spojku. mate nekdo tip na konkretni sadu?
uvidime, co s brzdama udela vymena kapaliny. ptal jsem se minuleho majitele a pry ji par let nemenil (nechapu). na rozvody se chystam, sice bych mel mit jeste 10t km, ale byly delany pred 4-mi roky.
olej je zajimave tema. soucasny majitel tam celou dobu lil 5W40, ze studijnich duvodu asi necham pri vymene rozvodu shodit palici a obhlednout, kolik karbonu na ni je. mozna tedy i tu vanu, ze zajimavosti. jinak pouziti 10W-60 chapu, jen mi nejde do hlavy ta Selenie. co jsem se dival, je neni na ni az tak nic extra. na at tak ci onak, dam tam Millers Oils a bud to motor prezije, nebo chcipne.
asi budu muset i vymenit spojku. mate nekdo tip na konkretni sadu?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Selenie Racing se dává, že to s ní funguje dobře. Že se nesmí dát jinej olej je blbost. Pokud je lepší.
Já jezdím na Selenii, můj stavitel co závodí pravidelně, jí dává taky.
Millers je dobrá volba a nemyslím si, že by ses měl bát.
Hlavně častější výměny. Já na tom nikdy nedělám víc jak deset tisíc, zahřejvam a nejezdím cukačky.
Já jezdím na Selenii, můj stavitel co závodí pravidelně, jí dává taky.
Millers je dobrá volba a nemyslím si, že by ses měl bát.
Hlavně častější výměny. Já na tom nikdy nedělám víc jak deset tisíc, zahřejvam a nejezdím cukačky.
TSs
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
imho (alespoň pindica = fiat to tak má v návodu) je Selenia 10w-40...mmira píše:majitel tam celou dobu lil 5W40
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
K brzdam, ja momentalne na firemni skodarne jezdim kombinaci vrtanych brembo sport kotoucu (neplest s racing) a keramickych desek jurid. Rano prvni dve brzdeni jsou takove mdle, ale staci kdyz se trosku zahrejou a brzdi fakt dobre. Prijemny bonus je, ze ty desky vubec nespini. Cenove to vychazi o cca 30% draz nez standardni sada napr od bremba, ale stoji za to.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Kdyby italské horečce kromě mmiry chtěl propadnout ještě někdo jiný, tak se prodává dosti obstarávaná AR 156 2.0 TS 114kW.
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=83&t=22004
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=83&t=22004