Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
vsak ja vim. navic se mi to auto libi i jizdne. ten motor asi papirovych 160 k nikdy nemel, ale jede to pekne. navic nic neboucha, neni to omlacene ani rezave, majitel se staral. no uvidim, co za to bude chtit.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
ne je to origo sedan automat s potkanem, jinak v plné palběvonkreuz píše:Není to sedan s interiérem z AR 166?retron píše:měl bych tip na kappu V6 3.0, potkanou
edit opraveno
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Když už se vydám tou trnitou cestou, musí to být jedině Alfa s manuálem:-) Ale stejně díky za reakci.
《》
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
nechces neco takoveho?
https://www.guloggratis.dk/biler/person ... -25-v6-24v
pri vyvozu z DK se odecita pozustatek registracni dane. nevim presne kolik, ale budu zjistovat.
https://www.guloggratis.dk/biler/person ... -25-v6-24v
pri vyvozu z DK se odecita pozustatek registracni dane. nevim presne kolik, ale budu zjistovat.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Jo, ta je taky pěkná až na trochu tuzingu a střešní okno.
V přepočtu stojí cca 120 000 jestli se nepletu, to by ta vratka daně na budování socialismu musela být sakra vysoká aby se vyplatilo o tom přemýšlet.
Každopádně mě zajímá co zjistíš
Jinak jsem onehdy objel pár 156 2,5 a jely o poznání hůř než exemplář těžší 166 se stejným motorem a jen 5 kvaltem, ale najetýma reálnýma 100 000 km. Nebýt té prvotní zkušenosti tak doteď nevím jak ten motor má vlastně jet. Proto ta cesta s KO motorem co se poskládá znova by nebyla od věci. KO jich je totiž většina, jen o tom majitelé nechtějí slyšet
V přepočtu stojí cca 120 000 jestli se nepletu, to by ta vratka daně na budování socialismu musela být sakra vysoká aby se vyplatilo o tom přemýšlet.
Každopádně mě zajímá co zjistíš
Jinak jsem onehdy objel pár 156 2,5 a jely o poznání hůř než exemplář těžší 166 se stejným motorem a jen 5 kvaltem, ale najetýma reálnýma 100 000 km. Nebýt té prvotní zkušenosti tak doteď nevím jak ten motor má vlastně jet. Proto ta cesta s KO motorem co se poskládá znova by nebyla od věci. KO jich je totiž většina, jen o tom majitelé nechtějí slyšet
《》
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Jen pro upřesnění - motor v Kappě je sice legendární Busso V6, navíc v jistých ohledech lepší* verze 24v. Ale je to "starší" provedení známé např. z AR164 V6 3.0 24v. Pozná se to podle toho, že alternátor je na přední straně motoru a ne vzadu jako např. u AR GTV, AR156, AR166.retron píše:ne je to origo sedan automat s potkanem, jinak v plné palběvonkreuz píše:Není to sedan s interiérem z AR 166?retron píše:měl bych tip na kappu V6 3.0, potkanou
edit opraveno
*lepší v přístupu k termostatu, lepší v hydroštelech a ne manuálně seřizovaných ventilech jako u 12v, ale tak ochotně se vytáčející jako 12v.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
zajda: uvidime. kolega bude zjistovat, kolik mu vrati stat k tomu, co jsem mu za tu jeho 156 nabidl.
jinak to bylo zajimave svezeni. auto ma na hrbu 190t km, ale podvozek pocitove velice pevny a bez jakychkoliv pazvuku. motor slapal jak hodinky, jen spojka jela divne, obcas zabrala az nahore, z toho jsem musel slapat az na koberec, abych mohl zaradit. imho zrala na vymenu. interier je z nejake vysoko vybavene verze (kuze, sedadla castecne el. ovladana, bederka, vysuvna operka stehen), velice pekny.
asi to fakt koupim.
no stocit to tak na 110t, nikdo by nepochyboval
jinak to bylo zajimave svezeni. auto ma na hrbu 190t km, ale podvozek pocitove velice pevny a bez jakychkoliv pazvuku. motor slapal jak hodinky, jen spojka jela divne, obcas zabrala az nahore, z toho jsem musel slapat az na koberec, abych mohl zaradit. imho zrala na vymenu. interier je z nejake vysoko vybavene verze (kuze, sedadla castecne el. ovladana, bederka, vysuvna operka stehen), velice pekny.
asi to fakt koupim.
no stocit to tak na 110t, nikdo by nepochyboval
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
To se bavíš o 2,5 z inzerátu nebo o 2.0 co jsi zmiňoval předtím?
《》
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
mmira píše:interier je z nejake vysoko vybavene verze (kuze, sedadla castecne el. ovladana, bederka, vysuvna operka stehen), velice pekny.
Tohle je italie, osobne sem nevidel 156 bez automaticke klimatizace, elektricke zrcatka a okna jsou naprosta samozrejmost i ve verzich kolem 97rv.
Ty sedacky jsou recara, byly bud za priplatek a nebo v ruznych edicich. Osobne je mam radsi v textilní verzi, ale i kuze ma neco do sebe.
Jinak dle toho co jsi psal, predpokladam, ze mluvis o dvoulitru. Mel jsem jedna osmicku ktera jela uzasne, ale i tak to je auto, ktere podvozkove naprosto prekonava motor takze stim si uzijes opravdu moc zabavy, aniz by ses posral z rychlosti.
Jinak 2.5 155 musi jet oproti 3.0 v 166 o poznani lepe...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
zajda: o dvoulitru.
dallen: jo, to jsou ony. dobre se v nich sedelo. je to 2.0JTS, 2003. opravdu opecovavana s mnoha opravami zvlaste na podvozku. ten ma i nastrik nejakym asfaltem ci cim, tak je to komplet bez koroze, tedy az na vyfuk. zaujalo me, ze pan mluvil o vymene prednich pruzin za pera z dyzlu. uplne jsem nepochopil, proc to udelal. jinak vybava komplet se vsim vsudy, dokonce vsechny displeje funkcni
prekvapil me ale posed, dost na vysoko, volant se navic nedal poradne vysunout, tak jsem musel mit neprirozene natazene ruce.
dallen: jo, to jsou ony. dobre se v nich sedelo. je to 2.0JTS, 2003. opravdu opecovavana s mnoha opravami zvlaste na podvozku. ten ma i nastrik nejakym asfaltem ci cim, tak je to komplet bez koroze, tedy az na vyfuk. zaujalo me, ze pan mluvil o vymene prednich pruzin za pera z dyzlu. uplne jsem nepochopil, proc to udelal. jinak vybava komplet se vsim vsudy, dokonce vsechny displeje funkcni
prekvapil me ale posed, dost na vysoko, volant se navic nedal poradne vysunout, tak jsem musel mit neprirozene natazene ruce.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou