Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od mmira »

mmch, jak moc je ta 2.0JTS citliva na studene starty? mel bych to na poskoky a kratsi trasy, tak aby to po roce neodeslo :)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Dallen »

TSka mají stejné pružiny jako 1.9JTD, 24.JTD má stejné pružiny jako V6.

Jinak studené starty to má asi stejně jako každé jiné auto, ale neměl by tam být problém. Možna časem začně klepat po startu variator(proměnlivé naklápění sací vačky/předstihu), který se dá repasnout za pár korun.Samozrejmne to chce pouzivat kvalitni olej stanoveny vyrobcem (v pripade kratsich jizd 10W40) a dodrzovat intervaly.

U elektricky stavitelnych sedacek byva s posedem problem u vetsiny automobilek, ty motorky se nekam musi strcit. Manualni sedacky jdou vetsinou dat vice dolu. Ja osobne mel semisove sedacky a tam mi posed vyhovoval. Ted v 166 take citim, ze by to chtelo jit jeste nize (plna elektrika).
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od mmira »

rikal neco o tuzsich pruzinach, mozna to budou ty z 2.4JTD. se ho jeste optam, proc to vlastne udelal.

tyhle sedacky maji na elektriku jen operadlo, vse ostatni je manualni. osobne bych tam tu kuzi nemusel, ale co uz.

oleje jsou jasne
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Ondras
Autoškolák
Příspěvky: 62
Registrován: pon 02 kvě 14:27

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Ondras »

mmira píše:mmch, jak moc je ta 2.0JTS citliva na studene starty? mel bych to na poskoky a kratsi trasy, tak aby to po roce neodeslo :)
Mám dvě JTS, jedno v GTV a druhý v GT. Krátký jízdy to zvládne v pohodě, jen kontroluj olej (10W-60, kontrola á 500 km, výměna co 10 tisíc) a z nepravidelnýho volnoběhu si nic moc nedělej. Chce to 98 oktanů nebo VIF. Motor má by default dost vysokou provozní teplotu, takže to skvěle topí a při 160+ km/h v létě přehřívá olej. Ještě jedna věc mě napadá, z nějakýho důvodu JTS produkuje úplně absurdní množství vodní páry, v chladnějších dnech je to docela legrace.
165 koní ty motory neměly nikdy, odhaduju to tak na těch 145-155, jede to ale kvůli devadesátkovýmu zpřevodování fakt pěkně.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od mmira »

d za info

zprevodovani je opravdu zajimave, zvlaste s ohledem na dnesni dobu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Pajjoun »

Pružiny z dieselu mi teda smysl vůbec nedávaji. Ale kdo ví, co tam dal a co mu namluvili. :)
2.4 je snad o 80kg těžší, než 2.0 benzín. To by měl čumák dost zvedlej.

Studený starty to nemá rádo asi jako každý auto. TS je hodně citlivý na vytáčení za studena (víc než je normální), JTS očekávam, že bude dost podobný.

Mam taky semiš, přišlo mi, že se sedí příjemně dole, než sem přikoupil 147 na pocuky. Tam se sedí hezky dole a 156 by se mohla učit.

Rez na tom autě hlídat zespodu, podlahy, prahy. Zvenku nic neuvidíš. Ale píšeš, že je to opečovávaný.
Těch 60kkč bych taky řek, že je optimální pro všechny strany.
TSs
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od mmira »

cumak je tak akorat :). koupil to na snizenych pruzinach, ty vyhodil a dal tam pera z R4 dyzlu.
reznout by to snad nemelo, na spodku je nastrikane neco, co pripomina gumu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Ondras
Autoškolák
Příspěvky: 62
Registrován: pon 02 kvě 14:27

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Ondras »

I tak do toho radší píchni šroubovákem.
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Pajjoun »

mmira píše:cumak je tak akorat :). koupil to na snizenych pruzinach, ty vyhodil a dal tam pera z R4 dyzlu.
reznout by to snad nemelo, na spodku je nastrikane neco, co pripomina gumu.
Sem tu někde zaznamenal, že z R5. Jestli z 1.9 tak to je pak ok. On to psal asi někdo jinej než ty, nebo nevim. :D
Nevim, jestli jsou ze série stejný. Ale třeba K&W rozlišuje jen čtyřválce a víceválce, že je to +- pár kil.
TSs
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od mmira »

jj, o tom se mluvilo, bo ja nevedel, co tam dal. v konecnem dusledku je to asi jedno, auto stoji jak ma a ani pri jizde jsem nic neregistroval.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět