Stránka 1 z 1

štartuje za vlhka a ďažda

Napsal: pát 05 pro 17:22
od vladot
Ahojte,
prihlásil som sa na toto fórum s nádejou, že mi niekto poradí v mojom probléme #-o
Na manželkinom aute Fiat Panda 1.2 (2006) pozorujem posledné 3 mesiace problém so štartovaním. Bezproblémové štartovanie je práve v opačnom prípade ako u väčšiny ľudí. Tzn., keď je vlhko a dážď. Keď je sucho a teplo, tak štartuje s problémami. Niekoľko sekúnd motor ,,naťahuje" a potom naskočí. Keď je vlhko alebo prší, tak naskočí za sekundu.
V čom môže byť tento problém?

ďakujem za rady

Re: štartuje za vlhka a ďažda

Napsal: pát 05 pro 19:08
od pavproch
sice máme doma to samé (Pindica II.gen, 1.2i, MY2006), ale klep, klep, klep na dřwo, startuje dycky stejně dobře... takže neporadím... doporučuju ale se spíš zeptat na fiat foru

EDIT: kolik to má nalítáno? my máme 85tis km

Re: štartuje za vlhka a ďažda

Napsal: sob 06 pro 19:33
od vladot
Na fiat fóre som tiež, ale zatiaľ som som sa nedozvedel v čom by to mohlo byť.
Auto má najazdené takmer 50000 km. Inak veľká spokojnosť s autíčkom, ale toto by som chcel vyriešiť.

Re: štartuje za vlhka a ďažda

Napsal: ned 24 led 20:25
od hyundaiclub
pavproch píše:sice máme doma to samé (Pindica II.gen, 1.2i, MY2006), ale klep, klep, klep na dřwo, startuje dycky stejně dobře... takže neporadím... doporučuju ale se spíš zeptat na fiat foru

EDIT: kolik to má nalítáno? my máme 85tis km
Odkaz opraven, starý nejde.

Re: štartuje za vlhka a ďažda

Napsal: ned 24 led 23:11
od Duke_Luke
tak najlepsie je diagnostika a servis a hladanie...ale moj vystrel naslepo, ze niekde je problem s elektrikou, staci len zle ukostrenie motora, resp. startera. Ked je vlhko a mokro ,tak to cez vodu uzemni a startne hned. Pri suchu je velky odpor kvoli zlemu ukostreniu

Re: štartuje za vlhka a ďažda

Napsal: pon 25 led 08:10
od honziss
Stejny jsem to mel u Focusu MKI 2.0i. za studena, v nejhlubsim mrazu, po dlouhym stani, proste kdyz motor mel urcity vyssi treci odpor, startoval za zlomek vteriny. Prohraty po jizde az na 2 otoceni klickem, na prvni nikdy.

Rozebrali a vyzkouseli jsme vsechno a nic.

Re: štartuje za vlhka a ďažda

Napsal: pon 25 led 19:11
od PepaSFI
něco má nestandardní hodnoty ale málo na to aby to ukázalo chybu. Běžná diagnostika to asi neukáže. To by musel být někdo kdo umí číst a správně vyhodnotit přímo ůdaje z čidel, vědět co se kde má naměřit. A to není jen tak. Takže hezky postaru, začal bych svíčkama a vzduchovým filtrem. Není to tam náhodou ještě od výroby? A pak klasika starých aut, konektory. Čistič na kontakty, opakuju ČISTIČ, ne nějaké mastné WD40, vytahat všecky konektory co kolem motoru najdeš, prostříknout a vrátit zpátky. Prohlídnout celý sací trakt, airbox, všecky ty hadičky, těsnění, jestli není něco uvolněné co by přisávalo falešný vzduch. Prohlídnout škrtící klapku jestli není zanesená mastnou špínou z odvětrání motoru.

Re: štartuje za vlhka a ďažda

Napsal: stř 09 srp 03:48
od frittatamiss
To samé se mi stalo v mrazu, v největším mrazu, po chvíli sezení na místě, zrovna když měl motor určitý větší třecí odpor. Stalo se to u Focusu MKI 2.0i. Na autě je najeto téměř 50 000 kilometrůgeometry dash lite. S autíčkem jsem jinak celkem spokojený, ale rád bych tento problém vyřešil. Na suchu dochází k velkému tření kvůli nedostatečnému uzemnění.