řidičBOB píše:Jak to tak sleduji, jen mne napadá otázka, jestli si fakt budeš užívat jízdu v supersportu, které bylo rozstřelené na atomy. Já bych se v tom rychlé a ostré jízdy tedy bál. Něco jako na bourané motorce...
Ale jinak slušná práce a odvaha! To smekám.
za poklonu samozrejme dukuji, ale zalezi, cemu rikas "rozstřelené na atomy".
Ja jsem fotky z nehody videl a auto udelalo hodiny na mokre vozovce cca pri 130km/h (pri prudke akceleraci pri najezdu na rychlostni silnici), ridic dostal smyk, ktery nezvladl (a zrejme mu nepomohl ani stabilizacni system, anebo spis chtel frajerit a mel ho vypnuty...) a bouchl predkem a pak zadkem do svodidel, zaroven PZ kolo smykem "zakoplo" o rantl u svodidel (ale ne moc). Predek byl teda rozbity dost a je tam cely novy pomocny ram a vsechno nove az po predni sloupky. Zadek byl tukly jen velmi lehce (promackla vyztuha narazniku je na fotce a ohnuta kost torzni tyce). Vzadu, kde je motor a vsechny zivotne dulezite organy (prevodovka, chladice oleju...apod.), tak nebyla zadna skoda.
Vpredu je kufr jak u stodvacitky, brzdovy posilovac, chladice apod., to vse je nove (nebo spise vyrezane z jineho Lamba). V interieru bouchl airbag volantu a bocni airbag u ridice a pyrotechnicky napinac pasu. Toto vse je ted nove, akorat musim nechat "prebit" jejich ridici jednotky.
Airbag spolujezdce, jeho pas, ani bocni nebouchl, protoze na sedacce nikdo nesedel (je v ni cidlo). Takze to zase nebylo tak hrozne a karosarskou opravu provedla karosarna, neni to zadny domaci bastl, dival jsem se na svary a jsou hezky provedene. A geometrii jsem meril a je dobra, jak ram (je v tolerancich), tak kola stoji jak maji ale jeste ji stejne budu delat, az to bude cele smontovane.
Tak si myslim, ze by nemel byt problem ani nad 300km/h ale neboj, budu to zajizdet opatrne, zkusenosti z rychlyma autama mam a tady technicky duvod k obavam fakt neni.