Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 26981
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Jak jsem psal...cenou prémie. Otázka (do budoucna), zda přesvědčí...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
sportovní sedan lze hovořit leda o verzi QV, jinak je to klasická střední třída
co se týče srovnání s prémií, tak cenově je to na podobné úrovni, akorát má vždy o něco lepší výbavu než např. německá trojka
teda až na ty heligony, které jsem měl já
Giulia na prémii má, kdyby to nezabíjela detaily v intru, což asi paket za skoro kilo řeší a pak pár nedodělky což mohl být problém "prvního vrhu"
náhodou, lze specifikovat jak chcete, pokud chcete naftu s benzínem je to horší
a co se týče AWD, tak např. do marastu posledních týdnů to nemusí být od věci, protože 180k naftě se při rozjezdu chtělo hrabat na jakémkoliv jen lehce nezpevněném povrchu a kdo by přesedl z FWD nebo AWD mohl by být zaskočen
co se týče srovnání s prémií, tak cenově je to na podobné úrovni, akorát má vždy o něco lepší výbavu než např. německá trojka
teda až na ty heligony, které jsem měl já
Giulia na prémii má, kdyby to nezabíjela detaily v intru, což asi paket za skoro kilo řeší a pak pár nedodělky což mohl být problém "prvního vrhu"
náhodou, lze specifikovat jak chcete, pokud chcete naftu s benzínem je to horší
a co se týče AWD, tak např. do marastu posledních týdnů to nemusí být od věci, protože 180k naftě se při rozjezdu chtělo hrabat na jakémkoliv jen lehce nezpevněném povrchu a kdo by přesedl z FWD nebo AWD mohl by být zaskočen
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Add giulia a konfigurovatelnost:
- vyhrivani sedacek jde pouze s kuzi a el sedackama
- cerna stropnice nejde vubec
- cteni dopravnich znacek taky nejde
- jakmile chcete 18"+ tak jsou k nim povinne rft
- sportovni sedadla jdou pouze u veloce
To jsou jen priklady. Passat i 3er jdou rozhodne konfigurovat lip.
Giulia mi dava cenove nejvetsi smysl v naky zakladni vybave jako konkurent mainstreamu.
- vyhrivani sedacek jde pouze s kuzi a el sedackama
- cerna stropnice nejde vubec
- cteni dopravnich znacek taky nejde
- jakmile chcete 18"+ tak jsou k nim povinne rft
- sportovni sedadla jdou pouze u veloce
To jsou jen priklady. Passat i 3er jdou rozhodne konfigurovat lip.
Giulia mi dava cenove nejvetsi smysl v naky zakladni vybave jako konkurent mainstreamu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Tak to je teda konfigurovatelný asi jako Japonec.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
jednou se mi v konfigurátoru povedlo odškrtnout RFT u 18"
-k velké navi povinně DAB za 8tis
-k paketu sport plus povinne barevné brzdiče za 13
-interierove lišty pouze s pakety
-bezovy intr jen s paketem za kilo atd atd.
o těch benzínových motorech ani nemluvě 200 AT, 280 AT+AWD
-k velké navi povinně DAB za 8tis
-k paketu sport plus povinne barevné brzdiče za 13
-interierove lišty pouze s pakety
-bezovy intr jen s paketem za kilo atd atd.
o těch benzínových motorech ani nemluvě 200 AT, 280 AT+AWD
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Ja mam soucasne sestudovanej cenik ISka a to je rozhodne konfigurovatelnejsi. Sice v krocich po vybavach a pak pomoci paketu, ale kdyz uz nejde neco samostatne vybrat, tak vetsinou proto ze uz to tam je v zakladu.
Protipol je 3er, tam lze klikat samostatne vsechno, takze za lepsi sedacky si clovek priplati 50tkc, ale furt jsou jen manualni a hadrovy..
Protipol je 3er, tam lze klikat samostatne vsechno, takze za lepsi sedacky si clovek priplati 50tkc, ale furt jsou jen manualni a hadrovy..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Konfigurovatelnost je minimální, tu má bmw/VW aj. mnohem větší.
Jinak v Ostravě je i slušný výběr
http://www.afcentrum.cz/vysledky-vyhledavani/
Jinak ceny 3er a A4 jsou sice srovnatelné, ale je to základní výbava a navíc stále chybí cca 30hp. U audi nemá 280hp ani třílitrová nafta a ta už se pohybuje kolem 1.4mio.
Počkáme si na čísla, ale např. už teď má Giulie lepší prodeje v EU než M6, která má i combi. Konkurent Passatu to ovšem nejspíše nebude.
Jinak v Ostravě je i slušný výběr
http://www.afcentrum.cz/vysledky-vyhledavani/
Jinak ceny 3er a A4 jsou sice srovnatelné, ale je to základní výbava a navíc stále chybí cca 30hp. U audi nemá 280hp ani třílitrová nafta a ta už se pohybuje kolem 1.4mio.
Počkáme si na čísla, ale např. už teď má Giulie lepší prodeje v EU než M6, která má i combi. Konkurent Passatu to ovšem nejspíše nebude.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Tak třeba já teď vybírat střední třídu, tak tam mám právě tyhle 2 kandidáty.Dallen píše:Už jen srovnávat předoškrabku pro kravaťáky s "sportovním" sedanem.
Osobně si nemyslím, že by si ty auta jakkoliv konkurovali (resp. že by si někdo chtěl koupit passata a koupil giulii a obráceně).
2.9T RWD
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Mně se Giulia docela líbí, jestli se nakonec ukáže, že nepotřebuju nutně kombík, budu dost zvažovat. Hraju si s konfigurátorem a slušné auto (pro mě) je za mega a půl, což je o něco víc než Passat, ale v akceptovatelných mezích. Nicméně jedna věc mi nejde do hlavy - čevené brzdiče za 5500 a žluté za 10000. To se fakt připlácí jenom za barvu, nebo to znamená i větší brzdy? Protože připlatit si deset litrů za nažluto nalakované brzdiče mi přijde úplně na palici.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Na Alfě je taky super to, že člověk nemusí přemýšlet o navigaci - ta jejich je podle všeho offline a data má jenom z TMC, takže ne děkuji