Stránka 1475 z 1484

Re: BMW Divize

Napsal: stř 13 bře 19:02
od M.Z.
některý silentblok

Re: BMW Divize

Napsal: čtv 14 bře 10:44
od pavproch
Jaxem spal, od náprav to nejde. Dostal sem ale tip namazat těsnění kufru silikonem, zkusím to.

Re: BMW Divize

Napsal: sob 16 bře 17:18
od pavproch
Hurá! (Zřejmě) Vítězství, pravda až napodruhé. Sem to těsnění kufru (jen tak lehce/trochu) namazal silikoňem a vrzalo to dál, neska sem to stříknul mohutně sprejem PTFE na gumenná těsnění a zdá se, že je konečně klid.

Re: BMW Divize

Napsal: sob 16 bře 19:01
od jerry
Včera jsem se byl domluvit na výměnu zadních kotoučů a desek. Servisák zrovna chystal svoje M2 Competition na sezonu. A hned mě lámal, abych také koupil stejné. I když se dá koupit za podobné peníze jako mustang, tak mám obavu, že náklady na provoz je to úplně jinde. Co na to M.Z.?

Re: BMW Divize

Napsal: sob 16 bře 19:32
od Snowman000
M2 klasicka s N55 nie je nakladovo ziadna sebevrazda. Samozrejme motor nie je bezusrzbovy ale na to ze je to M...
M2 Comp a CS uz trosku horsie a uz su obe taj jazdne trosku viac hardcore.
Muldix mal k nim zaujimave videa.

Re: BMW Divize

Napsal: sob 16 bře 20:30
od M.Z.
jerry píše: sob 16 bře 19:01 Včera jsem se byl domluvit na výměnu zadních kotoučů a desek. Servisák zrovna chystal svoje M2 Competition na sezonu. A hned mě lámal, abych také koupil stejné. I když se dá koupit za podobné peníze jako mustang, tak mám obavu, že náklady na provoz je to úplně jinde. Co na to M.Z.?
Osobně bych hledal raději s N55, nabídne fantastický mix praktičnosti, sportovnosti, spolehlivosti a provozních nákladů. Mám najeto 152tkm, jedinou poruchou bylo prasklé pérko klapky výfuku, za 120kč. A i v sérii, má nádherný zvuk, i bez příplatkových výfukových systémů.
Dlouhodobou spotřebu jsem měl mezi 11-12l (M2C už má větší apetit) a když si dám cestovní rz do práce, tak jela mezi 12-13l, 911 mi na stejné trase bere okolo 15l... Spotřeba oleje při intervalu 10tkm, bez nutnosti dolít, čili do 0,5l.

Nákladů na provoz bych se vůbec nebál, stejné, jak u kdejakého koncernu na operák a hlavně se to nesere, jen je třeba dělat olej tak po 10tkm, auto, které jezdilo na předepsaný interval 30tkm, bych nebral.

Mustang se mi líbí taky, má hezký kabát, super zvuk V8, ale sportovní teda moc není a navíc ani tak moc dobře v sérii nejede. Je mrtvý hlavně odspodu na 6.st, spotřebově to bude taky okolo 15l.

Pokud preferuješ obratnost, myslím, že Tě Mustang neosloví, M2 proti tomu jede podstatně líp, jak motorově, tak podvozkově.

Na fcb skupině M2, se každou chvílí objeví některá opečovávaná na prodej, většinou z důvodu přechodu na nový model, nebo vyšší kategorii. Nepamatuju případ, že by byl někdo s autem nespokojený.

Re: BMW Divize

Napsal: ned 17 bře 08:38
od jerry
O obratnosti M2 a naopak "neobratnosti" Mustangu není pochyb. M2 je sportovní "superbike", Mustang easy "chopper". Mám to tak, že vlastně nic nepotřebuji, jen si udělat nějakou radost. Něco, co není v úplně běžné. Mustang pětilitr osmiválec s větrem ve vlasech nebo M2 sportovní šestiválec, přičemž M2 považuju za lepší než M3, a pořád jsem ještě úplně nezavrhl ani S1, což je malá rychlá čtyřkolová motokára. Na Mustangu mě láká to cabrio, ale to je u M2 či M235 či M240 také možné, akorát je jich v nabídce v kombinaci s manuálem hodně málo.

Re: BMW Divize

Napsal: ned 17 bře 13:24
od Předseda
M2 a M2C je rozdíl např. v jiné nápravě nebo železo je stejné? (nemyslím motor)

Re: BMW Divize

Napsal: ned 17 bře 15:35
od Stepan
https://www.youtube.com/watch?v=9UJAeSq ... Automotive

3:00, 5:50 a prakticky celej ten test.

Re: BMW Divize

Napsal: pon 18 bře 11:47
od Eda
Co v tom testu trochu chybi (zminuje to ale imho malo, zbytek testu super) je ze M2C je daleko lepsi zaklad na dalsi tuneni a pripadne trackdays. Motor nejen kvuli vykonu a jeho pripadnymu zvyseni ale i mazani ktery zvladne vic. Ta tuhost navic pak lip funguje s tvrdsim podvozkem jako je nap. KW clubsport kde se ten podvozek muze lip oprit do tuzsiho auta. Za me M2 na okresky a M2C jako zaklad na trackdays kde se pocita s dalsim upravovanim