jerry píše: ↑sob 16 bře 19:01
Včera jsem se byl domluvit na výměnu zadních kotoučů a desek. Servisák zrovna chystal svoje M2 Competition na sezonu. A hned mě lámal, abych také koupil stejné. I když se dá koupit za podobné peníze jako mustang, tak mám obavu, že náklady na provoz je to úplně jinde. Co na to M.Z.?
Osobně bych hledal raději s N55, nabídne fantastický mix praktičnosti, sportovnosti, spolehlivosti a provozních nákladů. Mám najeto 152tkm, jedinou poruchou bylo prasklé pérko klapky výfuku, za 120kč. A i v sérii, má nádherný zvuk, i bez příplatkových výfukových systémů.
Dlouhodobou spotřebu jsem měl mezi 11-12l (M2C už má větší apetit) a když si dám cestovní rz do práce, tak jela mezi 12-13l, 911 mi na stejné trase bere okolo 15l... Spotřeba oleje při intervalu 10tkm, bez nutnosti dolít, čili do 0,5l.
Nákladů na provoz bych se vůbec nebál, stejné, jak u kdejakého koncernu na operák a hlavně se to nesere, jen je třeba dělat olej tak po 10tkm, auto, které jezdilo na předepsaný interval 30tkm, bych nebral.
Mustang se mi líbí taky, má hezký kabát, super zvuk V8, ale sportovní teda moc není a navíc ani tak moc dobře v sérii nejede. Je mrtvý hlavně odspodu na 6.st, spotřebově to bude taky okolo 15l.
Pokud preferuješ obratnost, myslím, že Tě Mustang neosloví, M2 proti tomu jede podstatně líp, jak motorově, tak podvozkově.
Na fcb skupině M2, se každou chvílí objeví některá opečovávaná na prodej, většinou z důvodu přechodu na nový model, nebo vyšší kategorii. Nepamatuju případ, že by byl někdo s autem nespokojený.