BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
PalaS
Řidič začátečník
Příspěvky: 132
Registrován: pon 04 dub 16:44

Re: BMW Divize

Příspěvek od PalaS »

Tie ľadvinky naživo nie sú také strašné. Ale celkovo je to obluda, nad bočnými sklami je ešte asi 8 cm plechu a interiér nepôsobí na tú veľkosť až tak priestranne.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Mnichovské BMW chce brambora a jeho čtvrtý N53B30 vidět, až najedu ca 5tis km. Starají se. Spojím to s (placenou) výměnou woleje + filtru v autorizáku. Prozatím najeto ca 2tis km a vše OK. Kéžby mu to vydrželo. Ještě ca 1000km a pak to pošlu do redline.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5565
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Chcu vidiet motor alebo majitela?! :D
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
spooon
Pan Řidič
Příspěvky: 246
Registrován: ned 05 led 23:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od spooon »

:-D

jinak na tuhle never ending story sem fakt zvědavej.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Snowman000 píše:Chcu vidiet motor alebo majitela?! :D
Ja myslim ze oboje. On je to ukaz, clovek ktory tolko znesie. :D
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26935
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

tvl...Ty vůbec nejezdíš :D Já mám modrovrtulku (sic enem na dvou kolech) asi týden a už tam mám skoro 1000km. A furt jeden motor :))
No pain, no gain.
Vespa time \m/
HOUZJ5AJ
Řidič začátečník
Příspěvky: 156
Registrován: stř 11 črc 13:45

Re: BMW Divize

Příspěvek od HOUZJ5AJ »

Mě se X7 líbí :D A cenově je to za mě překvapivě taky ok, aspoň dle německého konfigurátoru.

Nemá někdo bližší info, zda jsou reálné skutečné dodávky zákazníkům v dubnu 2019?
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:Tak mírné update: čtvrtý motor sem neska (venku bylo asi +10, vlhko) podržel proti kopci mezi 4-5tis otáček a 3/4 plynu a zdá se, že po chvilce jízdy s takovýmhle zatížením se otáčkám moc padat nechtělo (podobně jako to dělal druhý motor). Ale ještě je moc brzo na def závěry, redline bude až asi za 2tis km.
Tak jo... teda ne.... neska venku 2-5st C, vlhko až mokro po dešti, podržel sem ho proti kopci na 3/4 plynu do 5000 a.... nepadají, sfiňa jedna.... škoda, no.... :idea:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

neni nad to reinkarnovat motor kterej stoji za hovno a vlastne te sere :))
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1931
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: BMW Divize

Příspěvek od Lachende Bestien »

"Zasekávání" poměrně vysokých otáček motoru mě vždycky vytáčelo ;) , postihovalo to čas od času Escort 1.6 Z(m)etec a Deltu 1.6 HFt. V servise vyřešili exkrement, takže jsem se naučil občasný řev při řazení přežít; ve městě se ovšem pak na člověka často dívají jak debila, co neumí řadit. Navíc to zbytečně zatěžovalo brzdy kvůli nemožnosti brzdit motorem. Na křižovatkách nebo při prudkých klesáních to byl občas fakt zážitek.
Pak jsem to ještě zažil v tuněné šáde 125, kde to vyřešila výměna zatuhlého plynového pedálu :-bd .
Že se podobné problémy vyskytují i u nových motorů "prémiových" značek bych nečekal.
"Pokrok" nezastavíš! :p
Odpovědět