BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » stř 17 led 19:51

Sic sem uvažoval tu převodovku tam nechat, tak nakonec se asi přikloním k původnímu "dyž už to dělat, tak pořádně a zgruntu" ..... čili vyměním i ji a brambor bude mít prostě ty nejdůležitější vřitnosti nové.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10974
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: BMW Divize

Příspěvekod Kavis » stř 17 led 20:19

V tom pripade je komplet spojkova sada "zanedbatelna polozka", pokud tam nemas nejakou zanovni,kterou by bylo skoda vyhazovat.
Uživatelský avatar
Kavis
Pan Řidič
 
Příspěvky: 303
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » stř 17 led 20:23

Já se na tu spojku a dvouhmotu ptal v souvisloti s tím, že kdybych tu převodovku fčíl neměnil (a všechno ostatní jo , i spojku a dvouhmotu), tak až by na tu převodovkupřišla řada, jestli bych musel zase měnit spojku a dvouhmotu.... ale jak píšu, už sem se rozhod, že vyměním všechno najednou, čili ta otázka je už passé
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10974
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: BMW Divize

Příspěvekod Dallen » čtv 18 led 10:46

Pokud bys vyměnil převodovku a nechal spojku a dvouhmotu starou tak to je jako na nové lyže dávat staré pásy.

Ale jinak převodovka bez problému musí to auto přežít pokud se řadí normálně. Jinak to, že odchází poznáš snadno, je vůle v ozub kolech (cukatůra, nebo se hýbe sama řadička při přidávání a ubírání plynu) a pak samozřejmě synchrony.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
 
Příspěvky: 843
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » sob 20 led 15:25

Nevýhoda bydlení v ta3: mám tady komplet kancelář, takže s sebou "musím" vozit noťas.... a pak čumím do infernetu...

Otázka na další uživatele 3er e9x: ač ETK udává objem olejové náplně v mojem 3er 6,5 litru, už poněkolikáté se mi stalo, že michal při výměně oleje (vyustí to spodem přes šroub až to přestane týct, ale kape), zašpuntuje a nalije tam předepsaných 6,5litru. Nejpozději za 100 km musím vždy dolít 0,75 až 1 litr, čili se domnívám, že skutečnost je 7,5 a neudávaných 6,5 lt. Jakou máte ostatní zkušenost?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10974
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: BMW Divize

Příspěvekod Spectral » sob 20 led 15:45

PP: Mohu ti říct s naprostou jistotou, že nová náplň kompletně prázdného motoru (po rozebrání motoru, nebo alespoň demontáži olejové vany) je okolo 8 litrů. Při klasickém, ale poctivém vypuštění náplně výpustným šroubem, pak do motoru nalívám asi 7 a čtvrt litru oleje.
Manuálový údaj o 6,5 litrech je z tohoto pohledu dost mimo.
Hovořím o N52B30A, ale předpokládám, že pro N53 to bude dost podobné.
:ar!
Spectral
Pan Řidič
 
Příspěvky: 363
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » sob 20 led 16:01

Jo, u m4Zlika (N52B30) to mám taky tak 6,5 je málo, dolívám následně 0,5 až 1 litr.

Díky za potvrzení mých domněnek.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10974
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: BMW Divize

Příspěvekod Brus » pon 22 led 13:45

k té výměně motoru: ve 160tkm necelé 2 roky nám praskla a vyletěla ojnice v Ducatu, uznali reklamaci, zdarma vyměnili blok motoru. Pocaď dobré, ale tak následující rok to auto bylo co chvíli v servisu, protože jednou z toho kapal olej, podruhé chladící kapalina a tak pořád dokola, dokud snad nevyměnili všecky hadice, trubky a těsnění, které se rozpojily a spojily při té výměně. Ono cokoliv gumového několik let starého možná funguje, dokud se na to nešáhne, ale jinak nee.. Ale tak třeba to vyměníš všechno při jednom
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
Brus
Letec
 
Příspěvky: 1543
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » pon 22 led 13:47

Samozřejmě počítám s novou veškerou (gumovou) bižuterií kolem motoru. Taky uložení motoru, převodovky atd.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10974
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: BMW Divize

Příspěvekod Jedi » pon 22 led 16:46

pavproch píše:Jo, u m4Zlika (N52B30) to mám taky tak 6,5 je málo, dolívám následně 0,5 až 1 litr.

Díky za potvrzení mých domněnek.


To je zvlastne, u 130i (N52B30) pri kazdej vymene (ked uz to prestava kvapkat) dolievame 6 litrov. Olej mam v 2l baleniach, tak to nechcem dolievat v servise o novu plechovku otvaram az doma v garazi. Pri 6 litroch to ukazuje stav presne medzi MIN a MAX, po MAX by to bolo cca udavanych 6,5 litra.

Kazdy rok kupujem 8 litrov oleja, 6 l tam ide hned, 0,5 litra si dolejem po prijazde zo servisu a 1,5 litra mi zostava na dolievanie medzi vymenami, tolko si ten motor za 10-12 tkm zozerie. Pravdepodobne nieco zmenili, ale 7 l a viac by som tam nikdy po vymene nezmestil.
Jedi
Autoškolák
 
Příspěvky: 25
Registrován: čtv 10 pro 12:16

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník