BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod Stepan » čtv 23 lis 21:02

mně ne. Za to ta nová :-bd
1.3MPi --> 2.0CRDi --> 1.4 16V --> 2.0TDi -->
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 1182
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvekod Brus » sob 25 lis 18:51

Jak se pozna u m140i, ze ma adaptivni podvozek. A je dobre ho mit?
"ESC Sport" - function for very experienced drivers

Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
Brus
Letec
 
Příspěvky: 1498
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: BMW Divize

Příspěvekod olda » sob 25 lis 19:07

Mám M140i s adaptivním podvozkem. Myslím, že na našich silnicích je to rozumná věc. Ale i v nastavení - sport - se dá v pohodě jezdit na většině cest. M140i bez adaptivního podvozku jsem netestoval, tak nemohu porovnávat.
olda
Autoškolák
 
Příspěvky: 86
Registrován: ned 06 bře 12:16
Bydliště: JMK

Re: BMW Divize

Příspěvekod Snowman000 » sob 25 lis 19:55

Najlepšie sa to pozna podla VIN...je kopu stránok kde sa da následne vyrolovat vybava.


Ked som sa prehrabaval infom o M135i tak podla skúseností to vychadzalo tak ze neadaptivny podvozok je tvrdosťou podobný adaptivnemu v rezime Sport...
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1239969

No z krátkeho odvezenia s Bondom mi ten podvozok prišiel hodne dobrý, preto som rad ze v tej mojej ho mam :)
"If in doubt, flat out" - Colin McRae 1968-2007

"Take away the left pedal and it’s like chopping the driver’s balls off because you’ve lost all proper control of the car." - Lawrence Tomlinson
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 3413
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: BMW Divize

Příspěvekod olda » sob 25 lis 20:22

Jestli se vůz s normálním podvozkem opravdu chová jako adaptivní v nastavení - sport -, tak bych se normálního podvozku nebál. Samozřejmě není nad vyzkoušení si "na vlastní kůži"....
olda
Autoškolák
 
Příspěvky: 86
Registrován: ned 06 bře 12:16
Bydliště: JMK

Re: BMW Divize

Příspěvekod Snowman000 » sob 25 lis 20:34

Tak ide o porovnanie tvrdosti...no aj v samotnom odkaze je k tomu napisane:

Think it is a bit more complex than just a switch between soft and hard. Extract from BMW's website about the Adaptive suspension:

During the journey, sensors continuously measure data and control the shock absorber valves in the Adaptive M suspension according to the driving situation and road profile. This takes place for each wheel individually so that optimum road holding is guaranteed at all times.
"If in doubt, flat out" - Colin McRae 1968-2007

"Take away the left pedal and it’s like chopping the driver’s balls off because you’ve lost all proper control of the car." - Lawrence Tomlinson
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 3413
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: BMW Divize

Příspěvekod olda » sob 25 lis 22:25

Yes, they´re right! It´s a bit more complex......u M140i jde v základě o 3 settings. Comfort, sport a sport+. Takže základní parametry chování (tvrdost) podvozku (spolu s odezvou na plyn. pedál a řízení) jsou dány.
V konfigurátoru se o adaptivním M podvozku píše:
Adaptivní M podvozek je o deset milimetrů snížený, takže dále zvyšuje dynamický potenciál vozu. Řidič může pomocí voliče Driving Experience Control aktivovat jízdní režim, který je pro danou situaci nejvhodnější – od komfortního až po extrémně sportovní. Bez ohledu na zvolené nastavení se elektricky ovládané tlumiče Adaptivního M podvozku ve zlomku sekundy přizpůsobí stavu vozovky. Systém využívá řadu snímačů sledujících pohyby kol a rychlost vozu a podle nich nastavuje optimální tlumení pro potřebnou míru bezpečnosti. Režim COMFORT zajišťuje mimořádně pohodlnou jízdu – vůz se plavně přenáší přes nerovnosti. Režim SPORT nabízí znatelně tužší nastavení tlumičů a sportovní vyladění podvozku. Režim SPORT+ charakterizuje mimořádná jízdní dynamika se spontánnější odezvou na řízení a povely plynového pedálu. V tomto režimu se aktivuje také Dynamická kontrola trakce (DTC), která pro zajištění mimořádně sportovní jízdy v náročných jízdních podmínkách umožňuje větší prokluz kol hnané nápravy. Stabilizační systém DSC není zcela deaktivován, zasahuje však mnohem později, tak, aby v rámci fyzikálních zákonů zajistil potřebnou míru stability.
olda
Autoškolák
 
Příspěvky: 86
Registrován: ned 06 bře 12:16
Bydliště: JMK

Re: BMW Divize

Příspěvekod Stepan » ned 26 lis 18:28

1.3MPi --> 2.0CRDi --> 1.4 16V --> 2.0TDi -->
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 1182
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » ned 26 lis 20:12

Ve vedlejším vlákně o lidovozech:

maxie píše: a jako bonus by dostal šestiválec...to je sen...


To mi připomělo, co se mi zdálo myslím předefčírem (dyž sem nějakým omylem a po lexaurinu i na chvíli usnul) a sice, že vrtule začla prodávat NOVÉ retro ///M3 (e36 S54B32 6MT) :x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10685
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » pon 27 lis 18:39

Nešní služebka s 3er byla "zajímavá" - ráno lehce mrzlo = studený start = 2x se rozsvítila kontrolka motoru, dyž sem ho zhasnul, abych ji smazal, tak zase chvíli nechtěl chytit.... paxe rozběh a už OK. Během dne (cca 500km) se asi 8x rozsvítila kontrolka mazání (po každém trošku "srcovějším" úseku....) - ty šály ojnic sou asi fuckt fprteli.... sem zvědav, esli se to dožije těch 250tis km (kdy bych chtěl udělat GO) .... :D

Asistenci a odtah v pojistce mám..... :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10685
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků