BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod Bond007 » úte 12 zář 18:15

Dneska jsem s tim jezdil na mokru po rakouskych okreskach a to auto by bylo tak uzasny, kdyby se dala vypnout rozumne stabilizace.. takhke si clovek pripada jako nesvepravnej dement v nesvepramnym aute
X Drive 4.0 D
Bond007
Letec
 
Příspěvky: 2274
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvekod Snowman000 » úte 12 zář 18:46

Bond007 píše:... kdezto treba e46 m3 jede hlavne v poslednich 3000 rpm a treba 911 911.1 S je na tom podobne.. tzn treba po meste musi clovek neustale radit za jedna, aby dynamicky stacil... coz malokdo vubec zvladne s presnym meziplynem zaradit treba ve 30 km/h


Presne! A i ked bych tam za 1 mal (a ne v M3 ju tam za jazdy fakt este s cistym stitom (medziplynom) nedam :ymblushing: , Bondovi to tam skace samo ;)) ), tak ta M140i zase odskoci pri naslednom preradeni...proste tych 343koni tam je ale su proste v jednom bode, naproti tomu M140i ich tam ma snad furt :((
Obrázek

Bonde, myslim, ze to chce proste svor :ymdaydream:
"If in doubt, flat out" - Colin McRae 1968-2007

"Take away the left pedal and it’s like chopping the driver’s balls off because you’ve lost all proper control of the car." - Lawrence Tomlinson
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 3272
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: BMW Divize

Příspěvekod 911T » úte 12 zář 18:52

Bond007 píše:
911T píše:
olda píše:No, ono se není čemu divit. M140i má stejný HP a lepší krouťák a akceleraci. A když je M1410i v xDrive provedení, tak E46 M3 už vůbec nemá nárok.


To je uplne zcestne tvrdenie. V realnej premavke je uplne fuk ktore akceleruje o par desatin rychlejsie. Daleko viac zalezi na tom ako je ktore auto riadene ako tu bolo poznamenane.

Tady bych si dovolil mirne oponovat, v te realne premavke taky zalezi kde vsude mas dostupnej solidni vykon... 140 jede solidne od nejakych 3000 rpm do 6000 cca, pak to dost upada... kdezto treba e46 m3 jede hlavne v poslednich 3000 rpm a treba 911 911.1 S je na tom podobne.. tzn treba po meste musi clovek neustale radit za jedna, aby dynamicky stacil... coz malokdo vubec zvladne s presnym meziplynem zaradit treba ve 30 km/h


Poslednou vetou si zase potvrdil co pisem.. rozhodujuci je prave ten medzikus sedacka-volant, nie ci ma auto 340k z turba, alebo z atmosfery. Tych par desatin rozdielu pri akceleracii sa da merat na trati, urcite nie na okreske.
911T
Pan Řidič
 
Příspěvky: 304
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvekod Bond007 » úte 12 zář 19:08

911T píše:
Bond007 píše:quote="olda"]No, ono se není čemu divit. M140i má stejný HP a lepší krouťák a akceleraci. A když je M1410i v xDrive provedení, tak E46 M3 už vůbec nemá nárok.

Tady bych si dovolil mirne oponovat, v te realne premavke taky zalezi kde vsude mas dostupnej solidni vykon... 140 jede solidne od nejakych 3000 rpm do 6000 cca, pak to dost upada... kdezto treba e46 m3 jede hlavne v poslednich 3000 rpm a treba 911 911.1 S je na tom podobne.. tzn treba po meste musi clovek neustale radit za jedna, aby dynamicky stacil... coz malokdo vubec zvladne s presnym meziplynem zaradit treba ve 30 km/h


Poslednou vetou si zase potvrdil co pisem.. rozhodujuci je prave ten medzikus sedacka-volant, nie ci ma auto 340k z turba, alebo z atmosfery. Tych par desatin rozdielu pri akceleracii sa da merat na trati, urcite nie na okreske.
[/quote]
To sice ano, ale ani ja nejsem nadsenej kdyz tohle musim nekolikrat za den delat, protoze stavi drobna nepresnost a hned je clovek spis za dementa... u nekterych aut je to obzvlast citlivy na 100% vyslapnuti spojky a kdyz se zapomenes, pocitas zuby :)
X Drive 4.0 D
Bond007
Letec
 
Příspěvky: 2274
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvekod Stepan » úte 12 zář 19:09

v pořadu Akcelerace bylo tuším v testu M3 F80 zmíněno, že zpřevodování je takové, že při řazení 4-5-6-7 padnou otáčky vždy do pásma, kde začíná maximální výkon a řadí se na jeho konci. To se s atmosférou můžeš ukvaltovat a stejně ten efekt nenapodobíš...
1.3MPi --> 2.0CRDi --> 1.4 16V --> ?
Uživatelský avatar
Stepan
Mistr volantu
 
Příspěvky: 942
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » úte 12 zář 19:51

Jak píšu (s těžkou depinou v srci) vedle, asi mi fakt nezbyde, než se o brambora starat jak wo woko v hlavě.... čili..... :D

Už sa na tym pracuje..... :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10435
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: BMW Divize

Příspěvekod 911T » úte 12 zář 20:00

Bond: jasne ale to uz riesime <>viny. Aby sme sa dostali k jadru veci, v realnom svete ani 300k auto nemusi ujst 200k ked je to slabsie dobre riadene, lebo ten rozdiel v akceleracii je stejne platny len po prve auto ktore sa neda okamzite predbiehat. Riesit nejake relativne marginalne rozdiely v dynamike medzi M140i a M3 je uplne scestne.

Mimochodom ked uz sa bavime o tych rovnakych parametroch, realne bude mat M140 minimalne 360, skor 370k.
911T
Pan Řidič
 
Příspěvky: 304
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvekod Vrooom » úte 12 zář 20:01

PP: Ale prd, staci presedlat na spravnou znacku a nakoupit za oceanem mirne jete.

Kombajn, manual 556 koni :-D ... (to musi byt masakr)
http://gmauthority.com/blog/2014/07/loa ... s-on-ebay/

Ja bych teda radsi v aute S54 nez B58, ten vykon se omrzi rychle narozdil od zvukove kulisy. M3 je rychla az az ...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1419
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » úte 12 zář 20:05

500+ kobyl by už na mojeho fitipaldiho bylo moc... jemu stačí těch (asitak) 300, co má dneska.... :ymblushing:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10435
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: BMW Divize

Příspěvekod Bond007 » úte 12 zář 20:11

911T píše:Bond: jasne ale to uz riesime <>viny. Aby sme sa dostali k jadru veci, v realnom svete ani 300k auto nemusi ujst 200k ked je to slabsie dobre riadene, lebo ten rozdiel v akceleracii je stejne platny len po prve auto ktore sa neda okamzite predbiehat. Riesit nejake relativne marginalne rozdiely v dynamike medzi M140i a M3 je uplne scestne.

Mimochodom ked uz sa bavime o tych rovnakych parametroch, realne bude mat M140 minimalne 360, skor 370k.

Nevidel bych to tak cernobile :)
X Drive 4.0 D
Bond007
Letec
 
Příspěvky: 2274
Registrován: pon 07 úno 18:18

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků