Stránka 1042 z 1481

Re: BMW Divize

Napsal: úte 12 zář 07:58
od pavproch
Jak to že není? Je! Plevele, dost...: odpružení, diff (kratší +svor), brzdy př. i z., stabíky, kola, uložení náprav, CDV.....

Re: BMW Divize

Napsal: úte 12 zář 08:07
od Bond007
Co mas na mysli odkodovanim ediffu?

Re: BMW Divize

Napsal: úte 12 zář 08:19
od Vrooom
PP ale to jsou upravy, ktery 99% majitelu neoceni a spis jsou pro ne skodlivy. Ty z toho delas uplne jiny auto, misto cruiseru spis zavodak :-D

bond: simulace svoru pribrzdovanim kol pres brzdy.

Re: BMW Divize

Napsal: úte 12 zář 08:35
od maciak
Predtym nez som vybral m2 tak som nakoniec testoval m3, m140i, dokonca aj e92m3.
A m2 ma najblizsie k takej mechanickej surovosti starsich m-iek pritom si zachovava dobru pouzitelnost v premavke. Pre mna celkom komfortna. A s m performance vyfukom to ma neskutocny zvuk.
Trocha ma mrzi ze som nakoniec nezobral m4 s CP ale to bolo uz financne niekde uplne inde.
Uprimne som cakal o dost vacsiu spotrebu, pri normalnej jazde sa hybem do 11.5.

Idem teraz poobjednavat komplet kit od dinannu, vstreky, pumpu, turbo IC a chcel by som tam dat autronic.

Aky olej mi odporucate? Planujem menit kazdych 10tkm

Re: BMW Divize

Napsal: úte 12 zář 08:37
od Snowman000
Skoda ze som na nemal svoju kamerku v aute ked som stretol tu M140i...to porovnanie totiz dopadlo velmi podobne ako tu, len nazivo ten rozdiel posobil menej dramaticky ;))

Re: BMW Divize

Napsal: úte 12 zář 14:23
od 911T
olda píše:No, ono se není čemu divit. M140i má stejný HP a lepší krouťák a akceleraci. A když je M1410i v xDrive provedení, tak E46 M3 už vůbec nemá nárok.
To je uplne zcestne tvrdenie. V realnej premavke je uplne fuk ktore akceleruje o par desatin rychlejsie. Daleko viac zalezi na tom ako je ktore auto riadene ako tu bolo poznamenane.

Re: BMW Divize

Napsal: úte 12 zář 14:27
od 911T
Snowman000 píše: Jarka: Nebolo to nic extremne ani na mna, len take male porovnanicko, no kym sa M3 chytila do otacok tak M140i proste odskocila :((
Mozno by stacilo vyuzivat poslednych 3000 ot.. :D

Re: BMW Divize

Napsal: úte 12 zář 14:46
od M.Z.
Bond007 píše: Koncem září to jde na první úpravy - bezpečnostní zařízení, audio, možná omezovač a úprava režimů, pak se pustím víc do HW, snad.. :)

Kdybys chtěl, můžu domluvit vyzkoušení mojí ex M135i (svor, stabíky, horní uložení tlumičů, poladěná geo) a jezdí v Brně.

Re: BMW Divize

Napsal: úte 12 zář 15:03
od 911T
pavproch píše:Jak to že není? Je! Plevele, dost...: odpružení, diff (kratší +svor), brzdy př. i z., stabíky, kola, uložení náprav, CDV.....
Ja by som to tak cierne nevidel. Ono to nastavenie rezimov (ked funguje), tuhosti podvozka, odozvy plynu, alebo zvuk vyfuku nie su veci, ktore by mne osobne prekazali. To je skor ku prospechu pokial clovek nechce auto vylozene na vikendy.

A co sa tyka tych uprav na Z4 E89, mne to pride ako vyber zleho zakladu. Taka Z4M, alebo cayman R by nepotreboval 90% z toho a financne to uz bude po tych vsetkych upravach asi hodne blizko. Ono ani E89 v serii neni uplne zle auto, akurat neni tak jednostranne zamerana.

Re: BMW Divize

Napsal: úte 12 zář 18:14
od Bond007
911T píše:
olda píše:No, ono se není čemu divit. M140i má stejný HP a lepší krouťák a akceleraci. A když je M1410i v xDrive provedení, tak E46 M3 už vůbec nemá nárok.
To je uplne zcestne tvrdenie. V realnej premavke je uplne fuk ktore akceleruje o par desatin rychlejsie. Daleko viac zalezi na tom ako je ktore auto riadene ako tu bolo poznamenane.
Tady bych si dovolil mirne oponovat, v te realne premavke taky zalezi kde vsude mas dostupnej solidni vykon... 140 jede solidne od nejakych 3000 rpm do 6000 cca, pak to dost upada... kdezto treba e46 m3 jede hlavne v poslednich 3000 rpm a treba 911 911.1 S je na tom podobne.. tzn treba po meste musi clovek neustale radit za jedna, aby dynamicky stacil... coz malokdo vubec zvladne s presnym meziplynem zaradit treba ve 30 km/h