Re: BMW Divize
Napsal: úte 12 zář 07:58
Jak to že není? Je! Plevele, dost...: odpružení, diff (kratší +svor), brzdy př. i z., stabíky, kola, uložení náprav, CDV.....
To je uplne zcestne tvrdenie. V realnej premavke je uplne fuk ktore akceleruje o par desatin rychlejsie. Daleko viac zalezi na tom ako je ktore auto riadene ako tu bolo poznamenane.olda píše:No, ono se není čemu divit. M140i má stejný HP a lepší krouťák a akceleraci. A když je M1410i v xDrive provedení, tak E46 M3 už vůbec nemá nárok.
Mozno by stacilo vyuzivat poslednych 3000 ot..Snowman000 píše: Jarka: Nebolo to nic extremne ani na mna, len take male porovnanicko, no kym sa M3 chytila do otacok tak M140i proste odskocila
Bond007 píše: Koncem září to jde na první úpravy - bezpečnostní zařízení, audio, možná omezovač a úprava režimů, pak se pustím víc do HW, snad..
Ja by som to tak cierne nevidel. Ono to nastavenie rezimov (ked funguje), tuhosti podvozka, odozvy plynu, alebo zvuk vyfuku nie su veci, ktore by mne osobne prekazali. To je skor ku prospechu pokial clovek nechce auto vylozene na vikendy.pavproch píše:Jak to že není? Je! Plevele, dost...: odpružení, diff (kratší +svor), brzdy př. i z., stabíky, kola, uložení náprav, CDV.....
Tady bych si dovolil mirne oponovat, v te realne premavke taky zalezi kde vsude mas dostupnej solidni vykon... 140 jede solidne od nejakych 3000 rpm do 6000 cca, pak to dost upada... kdezto treba e46 m3 jede hlavne v poslednich 3000 rpm a treba 911 911.1 S je na tom podobne.. tzn treba po meste musi clovek neustale radit za jedna, aby dynamicky stacil... coz malokdo vubec zvladne s presnym meziplynem zaradit treba ve 30 km/h911T píše:To je uplne zcestne tvrdenie. V realnej premavke je uplne fuk ktore akceleruje o par desatin rychlejsie. Daleko viac zalezi na tom ako je ktore auto riadene ako tu bolo poznamenane.olda píše:No, ono se není čemu divit. M140i má stejný HP a lepší krouťák a akceleraci. A když je M1410i v xDrive provedení, tak E46 M3 už vůbec nemá nárok.