BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » pon 17 črc 16:23

Lachende Bestien píše:Dokázal by někdo ze zde přítomných znalců motorů stručně vysvětlit i třeba laikům bez znalosti VŠ fyziky, k jakým specifickým dějům dochází ve fázi "záběhu" motorového systému, a proč většinový názor/producenty aut doporučovaný postup doporučuje zajíždět citlivě tzn. hlavně nepřekračovat určitou úroveň otáček (netočit "zastudena"?)

@ pavproch - Nejedná-li se o něco příliš intimního či verbálně nedefinovatelného, můžete popsat, jak konkrétně se vám osvědčil váš specifický způsob zajíždění?


Někde je to o tom dost rozsáhlý článek (myslím, že v English) - já si z něho vzal to, že pro zajetí jsou rozhodující první desítky minut jízdy, pokud člověk nechce mít línou lemru. A i když sem N53 v 3er nikdy na brzdě neměl, SUBJEKTIVNĚ si dovolím tvrdit, že od zajetí byl výkon i krouťák MINIMÁLNĚ na hodnotách deklarovaných BMW (spíš lehce nad), ochotně se točil/točí a moc nežral/nežere olej.

Až fčíl (skoro 250tis km na hrbu) se nejen mně, ale i mému mechanikovi zdá, že už tam asi pár kobyl scíplo..... proto to budu (asi) měnit...

Tožtak.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10434
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: BMW Divize

Příspěvekod Bond007 » pon 17 črc 16:29

Snowman000 píše:Zatial taka trosku nezavazna otazocka:

Kam s potencialnym BMW niekde v Brne na check pred kupou?
Pripadne je tu niekto znaly E86, kto by bol ochotny podat pomocnu ruku?
Nieco sa totiz mozno rysuje...jedine ze by tu mal niekto na predaj preface 130i :ymblushing:

Diky moc :)


Ja bych doporucil tohle: http://garagecar.cz/

Ověřená kvalita a spolehlivost :)
X Drive 4.0 D
Bond007
Letec
 
Příspěvky: 2274
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvekod Snowman000 » pon 17 črc 16:33

Bond007 píše:
Snowman000 píše:Zatial taka trosku nezavazna otazocka:

Kam s potencialnym BMW niekde v Brne na check pred kupou?
Pripadne je tu niekto znaly E86, kto by bol ochotny podat pomocnu ruku?
Nieco sa totiz mozno rysuje...jedine ze by tu mal niekto na predaj preface 130i :ymblushing:

Diky moc :)


Ja bych doporucil tohle: http://garagecar.cz/

Ověřená kvalita a spolehlivost :)


Diky moc za tip, zapisujem...uvidime...mozno to budem vediet poriesit v Prahe buduci tyzden ked tam budem :)
"If in doubt, flat out" - Colin McRae 1968-2007

"Take away the left pedal and it’s like chopping the driver’s balls off because you’ve lost all proper control of the car." - Lawrence Tomlinson
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 3271
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: BMW Divize

Příspěvekod eMJe » pon 17 črc 20:08

pavproch píše:
Lachende Bestien píše:Dokázal by někdo ze zde přítomných znalců motorů stručně vysvětlit i třeba laikům bez znalosti VŠ fyziky, k jakým specifickým dějům dochází ve fázi "záběhu" motorového systému, a proč většinový názor/producenty aut doporučovaný postup doporučuje zajíždět citlivě tzn. hlavně nepřekračovat určitou úroveň otáček (netočit "zastudena"?)

@ pavproch - Nejedná-li se o něco příliš intimního či verbálně nedefinovatelného, můžete popsat, jak konkrétně se vám osvědčil váš specifický způsob zajíždění?


Někde je to o tom dost rozsáhlý článek (myslím, že v English)...

Je auf Deutsch a je tu.

Uz som to sem par krat pisal, ale ten zabeh je vacsinou zbytocny. Na testovacej drahe dostane motor prve kakao, na logistike dalsie, castokrat byvaju auta nastartovane a odstavene niekolko desiatok minut. Ale ano, aj ja som zabiehal novy motor postupne, pre klud v dusi ;)
eMJe
Pan Řidič
 
Příspěvky: 301
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvekod Dallen » pon 17 črc 21:27

Jak je psáno. Auta se prodávají a bohužel už sou zaběhlé. Pár kilaku po fabrice, pár minut při logistice.

Co je pro syrový motor nejhorší je jednoznačně volnoběh a ten právě při logistice i výrobě je dost častý.

A jinak i zajíždění "metal" může být takové i makové. Jedna věc je vytáčet motor do rudejch, druhá věc je plná zátěž.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
 
Příspěvky: 806
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvekod metaljohn » pon 17 črc 21:59

Snowman000 píše:
Bond007 píše:
Snowman000 píše:Zatial taka trosku nezavazna otazocka:

Kam s potencialnym BMW niekde v Brne na check pred kupou?
Pripadne je tu niekto znaly E86, kto by bol ochotny podat pomocnu ruku?
Nieco sa totiz mozno rysuje...jedine ze by tu mal niekto na predaj preface 130i :ymblushing:

Diky moc :)


Ja bych doporucil tohle: http://garagecar.cz/

Ověřená kvalita a spolehlivost :)


Diky moc za tip, zapisujem...uvidime...mozno to budem vediet poriesit v Prahe buduci tyzden ked tam budem :)


Co se rýsuje?? :)
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Uživatelský avatar
metaljohn
Mistr volantu
 
Příspěvky: 536
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Svitavy/M. Boleslav

Re: BMW Divize

Příspěvekod Snowman000 » úte 18 črc 07:38

MJ: Mensia napoveda ;)
viewtopic.php?f=12&t=4248
"If in doubt, flat out" - Colin McRae 1968-2007

"Take away the left pedal and it’s like chopping the driver’s balls off because you’ve lost all proper control of the car." - Lawrence Tomlinson
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 3271
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: BMW Divize

Příspěvekod Vrooom » ned 23 črc 20:35

To do toho liji chcanky misto brzdovky, ze tomu odejdou brzdy za 1,5 kola?

Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1419
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvekod Arnie J » pon 24 črc 23:29

Vrooom píše:To do toho liji chcanky misto brzdovky, ze tomu odejdou brzdy za 1,5 kola?

ještě teď mě z toho píchlo u srdce #-o
V6 + R4 naturally aspirated
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
 
Příspěvky: 812
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvekod Arnie J » pon 24 črc 23:35

Dallen píše:Jak je psáno. Auta se prodávají a bohužel už sou zaběhlé. Pár kilaku po fabrice, pár minut při logistice.

Co je pro syrový motor nejhorší je jednoznačně volnoběh a ten právě při logistice i výrobě je dost častý.


Koupil jsem teď nedávno rodinné vozidlo a našel jsem v servisce papír s tímto textem:

Vážený zákazníku,

s tímto vozem Škoda byla provedena rozšířená zkouška k ověření stanovené úrovně kvality a funkčních vlastností vozu před expedicí k prodejci s cílem vytvoření maximálních podmínek pro vaši spokojenost s naším výrobkem.

S pozdravem
Ing. Jaroslav Vlk

Řízení kvality výroby vozů Kvasiny

Stav km po ukončení zkoušky: 39


Co si mám představit pod pojmem rozšířená zkouška, to netuším, ale v autě jsem v různých spárách našel kousky trávy, i když snaha vyčistit to tam evidentně byla :D Při převzetí u dealera mělo auto 42 km najeto.

No, takže jsem se se záběhem opravdu moc nesral, beztak už to nemělo cenu. B-)
V6 + R4 naturally aspirated
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
 
Příspěvky: 812
Registrován: stř 16 úno 12:52

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků