BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16365
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: až pojedu pilu, esli si to po ubrání a přidání ešče cukne.... *-:)
necukne.... teda cukne enem díky tuposti teho tupca, co je mezi volantem a sedačkou :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27044
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

tys někomu půjčil m4zlika?? :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16365
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

:D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

To vam ten zotrvak dlho nevydrzal. Kolko mas km?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16365
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

63k km
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2551
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

NEvis jestli bylo potreba nejaky specialni naradi?
https://pegasdily.cz/autodily/bmw/z4-ku ... tId=135776
Doplňující výrobek/info 2 Pro montaz je nutne specialni naradi
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16365
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Nevím, poptám se michala (pokud nezapomenu)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16365
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:
pavproch píše: bohužel nepadání otáček to nevyřešilo, takže budu bádat dál.... :(
Obrovské díky matizovi...

Neska od oběda až dofčíl sme se v tym hrabali a dospěli sme k mnoha poznatkům - napřed ty, které se netýkají padání otáček:
- k nepadání otáček - matiz mi potvrdil, že to nepadání není "normální" a že to na 100% není chtěná vlastnost sw či hw, postupným vypínáním všeho možného sme vyloučili, že by byla příčina v xDrive, DME, čidlu YAW a mnoha dalších subsystémech, flashli sme tam nejnovější soft do všech jednotek (a nic se nestalo, čili chyba v SW to taky nebyla) a znovu je spárovali s VIN a naopak přišli kde je zřejmě zakopán pes - když se nadrzo odpojí konektor na řídící jednotce DSC (přitom se rozsvítí palubka jak vánoční stromeček), tak nepadání otáček zmizí.... když ale DSC vypnu jen pomocí tlačítka na středové konzoli, tak nezmizí...

Čili problém s nepadáním otáček má zřejmě tři možné příčiny:
- někde něco je špatně v hardware DSC (řídící jednotka, čidla, pumpa atd).
- něco je špatně junction boxu
- nebo jsou krátkodobé výpadky v Drivetrainu komunikaci po CAN busu

Takže sme to sice neodstranili, ale sme o výrazný kus dále.... halt śe bude bádat/vyměňovat dále... ale už vím kde bádat a vyměňovat...
Tak, a sem tam kdesembyl - v autě je nová/jiná jednotka DSC a .... blblo to lehce hned po její ingstalaci (bylo ale plus 25-28 st c) ale až neska sa to zase projevilo v plné nahotě.... jel sem (venku mrzgolení, mlha, vlhko, 8-11st c) přes kopce do Diliny a zpět.... a mohl se při každém řazení proti kopci zbláznit....
- jedu proti kopci na 1/2 až 3/4 plynu, vytočím to do 4-5 tis otáček a chcu řadit nahoru
- noha z plynu, druhou šešlápnu spojku, rukou řadím na vyšší rychlost
- jak ale odřadím, tak otáčky (samovolně a ihned!) vyletí o 200-300 nahoru a potom teprve začnou pommmmmmaaaaaaaaalinku padat dolů (a to nemám vůbec nohu na plynovém pedálu!)
- nebo jedu proti kopci na roztočenou třeba trojku a vidím, že budu muset nějak reagovat, čili uberu plyn a auto místo aby začalo zpomalovat (proti kopci a brždění motorem), tak se jakoby snaží ještě několik sekund držet rychlost, jak kdyby byl zapnutý tempomat (není!)

KURWA FIX!

Znova otázka na ty, co tady mají N53B30 v manuálu (a čtyřkolce) : dělá vám to něco takového?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2551
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

pavproch píše:Nevím, poptám se michala (pokud nezapomenu)
Tak jsem se dneska pri nahazovani ramen a PU ptal mechaniky a pry to byva potreba, ale pry si to dokaze sehnat. Jinak dneska jsem potkal megane GT kombi, zcela nenapadny, jsem myslel, ze to je nejaka dechtova vydechlina, chystal jsme se na predjeti na coz zareagoval a taky to rozjel. Mel jsem co delat se toho udrzet, bohuzel to trvalo asi 30s pak jsem zjistil, ze nemam poradne dovrenou kapotu a asi uleti :-D ... Vetsiho sleepera jsem jeste nepotkal.
rhinos
Mistr volantu
Příspěvky: 757
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: BMW Divize

Příspěvek od rhinos »

Jojo megan gt vypada slusne. Na yt v kanalu megic s tim zavodil s 3-er a 7-er. Ta 3er sice byla vybehana 323i
Sveho casu jsem mel pujceny peugeot 508gt po fl v motorizaci kterou kvuli euro6 uz nedelaji a taky to je velmi slusne na ctyrval
Citroen C4 GP
Odpovědět