necukne.... teda cukne enem díky tuposti teho tupca, co je mezi volantem a sedačkoupavproch píše: až pojedu pilu, esli si to po ubrání a přidání ešče cukne....
BMW Divize
Re: BMW Divize
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
To vam ten zotrvak dlho nevydrzal. Kolko mas km?
Re: BMW Divize
NEvis jestli bylo potreba nejaky specialni naradi?
https://pegasdily.cz/autodily/bmw/z4-ku ... tId=135776
https://pegasdily.cz/autodily/bmw/z4-ku ... tId=135776
Doplňující výrobek/info 2 Pro montaz je nutne specialni naradi
Re: BMW Divize
Nevím, poptám se michala (pokud nezapomenu)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tak, a sem tam kdesembyl - v autě je nová/jiná jednotka DSC a .... blblo to lehce hned po její ingstalaci (bylo ale plus 25-28 st c) ale až neska sa to zase projevilo v plné nahotě.... jel sem (venku mrzgolení, mlha, vlhko, 8-11st c) přes kopce do Diliny a zpět.... a mohl se při každém řazení proti kopci zbláznit....pavproch píše:Obrovské díky matizovi...pavproch píše: bohužel nepadání otáček to nevyřešilo, takže budu bádat dál....
Neska od oběda až dofčíl sme se v tym hrabali a dospěli sme k mnoha poznatkům - napřed ty, které se netýkají padání otáček:
- k nepadání otáček - matiz mi potvrdil, že to nepadání není "normální" a že to na 100% není chtěná vlastnost sw či hw, postupným vypínáním všeho možného sme vyloučili, že by byla příčina v xDrive, DME, čidlu YAW a mnoha dalších subsystémech, flashli sme tam nejnovější soft do všech jednotek (a nic se nestalo, čili chyba v SW to taky nebyla) a znovu je spárovali s VIN a naopak přišli kde je zřejmě zakopán pes - když se nadrzo odpojí konektor na řídící jednotce DSC (přitom se rozsvítí palubka jak vánoční stromeček), tak nepadání otáček zmizí.... když ale DSC vypnu jen pomocí tlačítka na středové konzoli, tak nezmizí...
Čili problém s nepadáním otáček má zřejmě tři možné příčiny:
- někde něco je špatně v hardware DSC (řídící jednotka, čidla, pumpa atd).
- něco je špatně junction boxu
- nebo jsou krátkodobé výpadky v Drivetrainu komunikaci po CAN busu
Takže sme to sice neodstranili, ale sme o výrazný kus dále.... halt śe bude bádat/vyměňovat dále... ale už vím kde bádat a vyměňovat...
- jedu proti kopci na 1/2 až 3/4 plynu, vytočím to do 4-5 tis otáček a chcu řadit nahoru
- noha z plynu, druhou šešlápnu spojku, rukou řadím na vyšší rychlost
- jak ale odřadím, tak otáčky (samovolně a ihned!) vyletí o 200-300 nahoru a potom teprve začnou pommmmmmaaaaaaaaalinku padat dolů (a to nemám vůbec nohu na plynovém pedálu!)
- nebo jedu proti kopci na roztočenou třeba trojku a vidím, že budu muset nějak reagovat, čili uberu plyn a auto místo aby začalo zpomalovat (proti kopci a brždění motorem), tak se jakoby snaží ještě několik sekund držet rychlost, jak kdyby byl zapnutý tempomat (není!)
KURWA FIX!
Znova otázka na ty, co tady mají N53B30 v manuálu (a čtyřkolce) : dělá vám to něco takového?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tak jsem se dneska pri nahazovani ramen a PU ptal mechaniky a pry to byva potreba, ale pry si to dokaze sehnat. Jinak dneska jsem potkal megane GT kombi, zcela nenapadny, jsem myslel, ze to je nejaka dechtova vydechlina, chystal jsme se na predjeti na coz zareagoval a taky to rozjel. Mel jsem co delat se toho udrzet, bohuzel to trvalo asi 30s pak jsem zjistil, ze nemam poradne dovrenou kapotu a asi uleti ... Vetsiho sleepera jsem jeste nepotkal.pavproch píše:Nevím, poptám se michala (pokud nezapomenu)
Re: BMW Divize
Jojo megan gt vypada slusne. Na yt v kanalu megic s tim zavodil s 3-er a 7-er. Ta 3er sice byla vybehana 323i
Sveho casu jsem mel pujceny peugeot 508gt po fl v motorizaci kterou kvuli euro6 uz nedelaji a taky to je velmi slusne na ctyrval
Sveho casu jsem mel pujceny peugeot 508gt po fl v motorizaci kterou kvuli euro6 uz nedelaji a taky to je velmi slusne na ctyrval
Citroen C4 GP