BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16351
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Jak to že není? Je! Plevele, dost...: odpružení, diff (kratší +svor), brzdy př. i z., stabíky, kola, uložení náprav, CDV.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

Co mas na mysli odkodovanim ediffu?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2548
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

PP ale to jsou upravy, ktery 99% majitelu neoceni a spis jsou pro ne skodlivy. Ty z toho delas uplne jiny auto, misto cruiseru spis zavodak :-D

bond: simulace svoru pribrzdovanim kol pres brzdy.
maciak
Autoškolák
Příspěvky: 86
Registrován: pát 21 dub 05:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od maciak »

Predtym nez som vybral m2 tak som nakoniec testoval m3, m140i, dokonca aj e92m3.
A m2 ma najblizsie k takej mechanickej surovosti starsich m-iek pritom si zachovava dobru pouzitelnost v premavke. Pre mna celkom komfortna. A s m performance vyfukom to ma neskutocny zvuk.
Trocha ma mrzi ze som nakoniec nezobral m4 s CP ale to bolo uz financne niekde uplne inde.
Uprimne som cakal o dost vacsiu spotrebu, pri normalnej jazde sa hybem do 11.5.

Idem teraz poobjednavat komplet kit od dinannu, vstreky, pumpu, turbo IC a chcel by som tam dat autronic.

Aky olej mi odporucate? Planujem menit kazdych 10tkm
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5586
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Skoda ze som na nemal svoju kamerku v aute ked som stretol tu M140i...to porovnanie totiz dopadlo velmi podobne ako tu, len nazivo ten rozdiel posobil menej dramaticky ;))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

olda píše:No, ono se není čemu divit. M140i má stejný HP a lepší krouťák a akceleraci. A když je M1410i v xDrive provedení, tak E46 M3 už vůbec nemá nárok.
To je uplne zcestne tvrdenie. V realnej premavke je uplne fuk ktore akceleruje o par desatin rychlejsie. Daleko viac zalezi na tom ako je ktore auto riadene ako tu bolo poznamenane.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Snowman000 píše: Jarka: Nebolo to nic extremne ani na mna, len take male porovnanicko, no kym sa M3 chytila do otacok tak M140i proste odskocila :((
Mozno by stacilo vyuzivat poslednych 3000 ot.. :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5470
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Bond007 píše: Koncem září to jde na první úpravy - bezpečnostní zařízení, audio, možná omezovač a úprava režimů, pak se pustím víc do HW, snad.. :)

Kdybys chtěl, můžu domluvit vyzkoušení mojí ex M135i (svor, stabíky, horní uložení tlumičů, poladěná geo) a jezdí v Brně.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

pavproch píše:Jak to že není? Je! Plevele, dost...: odpružení, diff (kratší +svor), brzdy př. i z., stabíky, kola, uložení náprav, CDV.....
Ja by som to tak cierne nevidel. Ono to nastavenie rezimov (ked funguje), tuhosti podvozka, odozvy plynu, alebo zvuk vyfuku nie su veci, ktore by mne osobne prekazali. To je skor ku prospechu pokial clovek nechce auto vylozene na vikendy.

A co sa tyka tych uprav na Z4 E89, mne to pride ako vyber zleho zakladu. Taka Z4M, alebo cayman R by nepotreboval 90% z toho a financne to uz bude po tych vsetkych upravach asi hodne blizko. Ono ani E89 v serii neni uplne zle auto, akurat neni tak jednostranne zamerana.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

911T píše:
olda píše:No, ono se není čemu divit. M140i má stejný HP a lepší krouťák a akceleraci. A když je M1410i v xDrive provedení, tak E46 M3 už vůbec nemá nárok.
To je uplne zcestne tvrdenie. V realnej premavke je uplne fuk ktore akceleruje o par desatin rychlejsie. Daleko viac zalezi na tom ako je ktore auto riadene ako tu bolo poznamenane.
Tady bych si dovolil mirne oponovat, v te realne premavke taky zalezi kde vsude mas dostupnej solidni vykon... 140 jede solidne od nejakych 3000 rpm do 6000 cca, pak to dost upada... kdezto treba e46 m3 jede hlavne v poslednich 3000 rpm a treba 911 911.1 S je na tom podobne.. tzn treba po meste musi clovek neustale radit za jedna, aby dynamicky stacil... coz malokdo vubec zvladne s presnym meziplynem zaradit treba ve 30 km/h
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Odpovědět